Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Dajesz i foty też !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 lewarek zamowiony, tewraz kombinuje kolo zamachowe, znalazlem jedno alu ale poszlo szybko, a 500$ nie dam za sklepowe, znalazlem stock za 60$ z przesylka, pedal sprzegla tez jzu znalazlem, musze tylko dogadac szczegoly. w koncu cos ruszylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Jaca - Kto ci robil i gdzie ten zaklad jest? ? ?Pzd. Slawek No więc u mnie to polegało na tym że facet kupuje w Angli waloną Maxime w manualu i poprostu przekłada graty. Dogadałem sie z nim przez tel. co do kosztów całej operacji no i wyszło że to kosztuje 2500 pln, ale jak zostawie mu swego automata w rozliczeniu to koszty spadną do 1600 pln. No i tak było. Do każdego przerabianego auta dają nową tarcze sprzęgła. Ten cały warsztat znajduje sie w miasteczku Łapy koło Białegostoku. Niewiem od jak dawna kolo to przerabia ale niestety trzeba to pózniej posprawdzać, u mnie akurat wszystko było OK ale u mojej siostry w Mazdzie 9 (2.5 V6) były pewne niedociągnięcia, nic poważnego.(też tam przerabiała) Auto odstawiłem na 4 dni i wróciłem manualem. Ja tam jestem jak narazie zadowolony. Facet ma też dużo innych gratów do np. Primerki, ogólnie jak czegoś nie ma to sprowadzi. A czy warto i wogóle to zadzwońcie sami: 501206406 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 ale zajebioza. kumpel doslownie za freeko daje mi kolo zamachowe =D> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 jak obiecal tak zrobil. juz je mam!! woze je w bagazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 hehe. doslownie 5 minut temu zamowielm sprzeglo exedy. powinno wytrzymac 250 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 hehe. doslownie 5 minut temu zamowielm sprzeglo exedy.powinno wytrzymac 250 koni no to juz niedlugo bedziesz mieszal biegami :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 no jeszcze troche brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 wlasnie doszlo moje sprzeglo exedy postaram sie zapodac jakies fotosy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 kolo finezja i sprzegło exedy no no no WAcku szalejesz bedzie CI jarać gume na II biegu jeszcze :wink: Zapewne Stage I ogranic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 kolo finezja i sprzegło exedy no no no WAcku szalejesz bedzie CI jarać gume na II biegu jeszcze :wink: Zapewne Stage I ogranic ?? sprzeglo naturalnie ze tak. kolo zamachowe bede mial zwykle. kolega mnie obdarowal jednym za FRREEEEEEEEEEE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartur Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Czolgiem, Sorry za glupie pytanie, ale czy analogicznie istnieje mozliwosc przerobienia p.11-tki manuala na automat? Jesli tak, to moze jakies konkrety znacie, czyli z czym to sie wiaze i ile moze kosztowac? bartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Czolgiem, Sorry za glupie pytanie, ale czy analogicznie istnieje mozliwosc przerobienia p.11-tki manuala na automat? Jesli tak, to moze jakies konkrety znacie, czyli z czym to sie wiaze i ile moze kosztowac? bartur pytanko powinienes zadac w dziale primerki, no ale coz. pojdziemy ci dzis na reke. Z reguly wiekszosc samochodow mozna tak przerobic pod warunkiem ze maja swojego odpowiednika automata/manual. jesli jzu o kosztach to w stanach jest drogo. jesli robisz samemu to trzeba sie liczyc z wydatkiem 1500 do 2000$ jesli zlecasz to warsztatowi jakies 3000. Kolega JacaV6 przerobil swoja maxime gdzies kolo Bialegostoku za ok 2 tys zl, z czego mechanik w rozliczeniu wziol jego automata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Spokojnie że można i koszty będą o wiele niższe niz w przypadku maximki ze wzgledu na mase części... Myśle że jak do gadasz sie np. z PRZemo76 to za neicaly tyśiaczek wyrweisz wszystkei graty potrzebne ci na taki Swap a swoja skrzynie za ponad dwujkę ozenisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 elo elo. wlasnie dzis zamowilem pare gratow. kupilem te "druty" co ida od lewarka do skrzyni. no ale to nie koniec zakupow na ten tydzien. Zamierzam jeszcze przed sobota kupis skrzybie od maximy 2000 5th gen. skrzynia od maxi 2000 i 2001 charakteryzuje sie mocniejsza trojka (krotsze przelozenie) a co za tym idzie lepszy czas na 400m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 No w mojej skrzyni jest jedynka krótka, już sie przyzwyczaiłem, ale jak sie zapoda dwójke wtedy odchodzi niech Coobcio powie jak to jest bo śmigał moją Maxi :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 No w mojej skrzyni jest jedynka krótka, już sie przyzwyczaiłem, ale jak sie zapoda dwójke wtedy odchodzi niech Coobcio powie jak to jest bo śmigał moją Maxi :twisted: wiem, juz mi mowil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Hej !!! Apropo grania oponek na dwojce ...... jak sie dobrze pociagnie na 2 i konkret przycisnie gaz to potrafia jeszcze na 3 sekunde pograc. No i pewnie stad sie bierze roznica w spalaniu miedzy automatem a manualem. Elastyka silnika jest taka ze na piatce mozna leciec 60 i 240km/h ( wiecej jeszcze nie probowalem....bo auto mialem wtedy nie ubezpieczone , ale sadze ze licznik powinno sie zamknac ) A wiecie co jest w manualach najpiekniejsze ??????? to ze mozna z 2 wskoczyc na 5 , a i tak idzie jak strzala( robi wrazenie na pasazerach Pozdrawiam wszystkich i polecam przerobke na manuala! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Hej !!! Apropo grania oponek na dwojce ...... jak sie dobrze pociagnie na 2 i konkret przycisnie gaz to potrafia jeszcze na 3 sekunde pograc. No i pewnie stad sie bierze roznica w spalaniu miedzy automatem a manualem. Elastyka silnika jest taka ze na piatce mozna leciec 60 i 240km/h ( wiecej jeszcze nie probowalem....bo auto mialem wtedy nie ubezpieczone , ale sadze ze licznik powinno sie zamknac ) A wiecie co jest w manualach najpiekniejsze ??????? to ze mozna z 2 wskoczyc na 5 , a i tak idzie jak strzala( robi wrazenie na pasazerach Pozdrawiam wszystkich i polecam przerobke na manuala! dlatego ja pracuje nad swoja teraz. z opowiadan kumpli wiem ze zmiana w maximie z automata na manual to niebo a ziemia, dopiero wowczas sie wie ze to 3 litry i dobre 200 kucy pod maska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Szczerze powiem ze Maximka w automacie nie mialem okazji jecha wiec trudno mi pwiedziec jak duza jest roznica...ale moja chodzi faktycznie naprawde pieknie . z automatow to jezdziilem sporo A8 4.2 Quatro i tam mimo automata to wykop jest jednak chyba lepszy....... aczkolwiek nie mialem jak sam z soba sie scignac . Ale A8 ma z kolei naped na 4 kola i to jst zupelnie inne odczucie w przyspieszeniu niz przy napedzie na 2 kola. Tak czy owak Maximy chodza naprawde swietnie i na dodatek z taka kultura jazdy ze nie zamienilbym sie na A8. Bo pamietam jak raz sobie wyjechalem ta A8 poszalec po miescie i trasie ...zalalem mu bak za 100 zł...to bylo gdzies okolo 23 litry benzynki i po 70 kilometrach szybko zjezdzalem na stacje Pozdrawiam wszystkich i bacznie sledze wasze poczynania przy przerobkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 kolo finezja i sprzegło exedy no no no WAcku szalejesz bedzie CI jarać gume na II biegu jeszcze :wink: Zapewne Stage I ogranic ?? albo tarcze sprzegla zajara:wink: WACU zalatwi sprzeglo razem z gumami :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 no moze nie bedzie tak zle, zobaczymy, ale czuje ze zapas opone trzeba bedzie wozic w bagazniku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 no moze nie bedzie tak zle, zobaczymy, ale czuje ze zapas opone trzeba bedzie wozic w bagazniku :wink: heheeeee wiedzialem ,ale ci powiem to tylko z poczatku bedziesz szalal ale pozniej ci sie to znudzi tak jak mnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 dzis ten wielki dzien kiedy zamawialm skrzynie. dodam jeszcze ze rozmawialem z kolesiem u ktorego zamowilem "druty" do zmiany biegow. powiedzial ze dorzycil mi pare gratow wymaganych przy zmianei skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 jak byś mogł, napisz co masz i zcego CI brakuje. Co do Jaca to u Neigo rzeczywiście I jest przesadnie krotka ale jak się II zapoda to czuć żę to chce jechać Zeby poprawić jedynke u Jaca to aż się prosi o lekkie kolo zamachowe wtedy momentalnie się będzie wkrećać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.