Gość Pablo_Snk Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 W mojej mikrze 1.3 16V 93-94 załozyłem gaz, na początku palił jak smok bo około 11 litrów, ale potem była następna regulacja i na stan dzisiejszy pali 8-9l /100km. Wiele mocy nie traci przez gaz, nawet nie widać wielkiej różnicy, a jak chce się ścigać z jakąś 1.6 to na gaz przełącze bez problemu. A ktoś jeszcze z was ma micre na gaz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 ja śmigam micrą K10 1,2L na gazie już od jakiś 3 lat :] średnie spalanie w granicy 7 - 8 litrów :] w zależności jaki gaz zatankuje bo czasem trafia sie straszny syf i potrafi spalić nawet 10 literków przyznam że autko wcale nie jest przydławione i idzie całkiem nieźle :] ale sporo zależy od miksera i regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ykoko Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 strasznie sie dziwie czytajac takie posty...mam k11 z litrowym silnikiem i jeszcze sie chyba nigdy nie zdarzylo aby mi spalil ponizej dychyy...a teraz mam pytanie ,,,z jakimi predkosciami sie poruszacie ,,, kilka dni temu postanowilem przeprowadzic pewien eksperyment,,zatankowalem do pelna i jezdze maxymalnie do 80km/h ..za kilka dni opisze czy cos sie zmienilo ze spalaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 przyznam że nie oszczędzam micruni :] i śmigam z prędkością 110 do 130 km/h pełen zbiornuk starcza mi na 300 km a wchodzi około 21- 22 litrów :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ykoko Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 przyznam że nie oszczędzam micruni :] i śmigam z prędkością 110 do 130 km/hpełen zbiornuk starcza mi na 300 km a wchodzi około 21- 22 litrów :] mi tez zbiornik starcza na ok 300 km tylko ze wchodzi do niego 31l gazu...co radzisz aby to zmienic... poczekam jeszcze kilka dni z jazda do 80km/h izobaczymy ile spali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 bo to ze mniejsza pojemnosc nie znaczy ze spali mniej bo do uzyskania takiej samej predkosci musisz ja bardziej palowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ykoko Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 bo to ze mniejsza pojemnosc nie znaczy ze spali mniej bo do uzyskania takiej samej predkosci musisz ja bardziej palowac czyli ze co...jesli wymienie silnik na wiekszy to zacznie mniej spalac///// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 tak oczywiscie do pewnych granic poprostu zeby uzyskac np 120km/h w 1.0 musisz go bardziej pilowac niz 1.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ykoko Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 no tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 a jaką masz instalacje?? z elektroniką czy tylko z śrubą regulacyjną tak jak w gaźnikowcach?? kiedyś miałem instalacje tylko z śrubą i jak ustawiłem by był oszczędny to robił sie strasznie mułowaty. znów jak odkręciłem dla leprzych osiągów to potrafił nawet 11 łyknąć. winc postanowiłem sie wykosztować troszeczke na elektronike i od tamtej pory jest spoko małe spalanie i troszke miejsca pod prawym butem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ykoko Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 a jaką masz instalacje??z elektroniką czy tylko z śrubą regulacyjną tak jak w gaźnikowcach?? kiedyś miałem instalacje tylko z śrubą i jak ustawiłem by był oszczędny to robił sie strasznie mułowaty. znów jak odkręciłem dla leprzych osiągów to potrafił nawet 11 łyknąć. winc postanowiłem sie wykosztować troszeczke na elektronike i od tamtej pory jest spoko małe spalanie i troszke miejsca pod prawym butem Mam elektronike autronic , jakis tam komputerr jest bo gazownicy sie podpinali komputronem i cos ustawiali...instalacja kosztowala 1700pln... moze znasz kogos kto sie zna na ty ustawieniach?..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 bo to ze mniejsza pojemnosc nie znaczy ze spali mniej bo do uzyskania takiej samej predkosci musisz ja bardziej palowac Katalogowo 1.3 spala wiecej w kazdych warunkach (90/120/miasto) roznica od 0,6 - 0,9 l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 bo to ze mniejsza pojemnosc nie znaczy ze spali mniej bo do uzyskania takiej samej predkosci musisz ja bardziej palowac Katalogowo 1.3 spala wiecej w kazdych warunkach (90/120/miasto) roznica od 0,6 - 0,9 l/100 nie wierze katalogom ;] sprawdz sobie, wez micre 1.0 i jezdzij nia z takim samym tempem jak 1.3... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ykoko Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 bo to ze mniejsza pojemnosc nie znaczy ze spali mniej bo do uzyskania takiej samej predkosci musisz ja bardziej palowac Katalogowo 1.3 spala wiecej w kazdych warunkach (90/120/miasto) roznica od 0,6 - 0,9 l/100 nie wierze katalogom ;] sprawdz sobie, wez micre 1.0 i jezdzij nia z takim samym tempem jak 1.3... jadac np 120 ktora spali wiecej twoim zdaniem// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 bo to ze mniejsza pojemnosc nie znaczy ze spali mniej bo do uzyskania takiej samej predkosci musisz ja bardziej palowac Katalogowo 1.3 spala wiecej w kazdych warunkach (90/120/miasto) roznica od 0,6 - 0,9 l/100 nie wierze katalogom ;] sprawdz sobie, wez micre 1.0 i jezdzij nia z takim samym tempem jak 1.3... Jezdzilem 1.0, teraz mam 1.3. Wprawdzie 1.3 jest ciezsze (nie tylko ze wzgledu na silnik, ale tez to ze jest to 5d i ma zdecydowanie wiecej wyposazenia niz moja poprzednia 1.0) wiec nie jest to porownanie identycznych samochodow z innym silnikiem, ale obecne 1.3 pali wiecej niz poprzednie 1.0. Chociaz cos jest w tym co napisales, ojca civic 1.4 mimo wiekszej mocy i masy w miescie pali zblizone ilosci paliwa co moja micra, ale w trasie przy wyzszych predkosciach pali mniej. Moj rekord micra 5.9, ojca autem (jak jeszcze nie mialem swojego) niejednokrotnie udawalo mi sie zejsc ponizej 5, a wyniki 5,2-5,5 byly powtarzalne. Nie mowie tu o jezdzie z gazem w podlodze po autostradzie. Ale zwykle drogi, predkosci max 120. Spory wplyw ma na to podejrzewam "pudelkowata" sylwetka micrusa, stawiajaca wiekszy opor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZWIERZAK Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 strasznie sie dziwie czytajac takie posty...mam k11 z litrowym silnikiem i jeszcze sie chyba nigdy nie zdarzylo aby mi spalil ponizej dychyy...a teraz mam pytanie ,,,z jakimi predkosciami sie poruszacie ,,, kilka dni temu postanowilem przeprowadzic pewien eksperyment,,zatankowalem do pelna i jezdze maxymalnie do 80km/h ..za kilka dni opisze czy cos sie zmienilo ze spalaniem... Witam Ja poruszam się 2 micrami 1,0 K11 98 i 99 rok 1 99 rok instalacja " AUTOMAIC " czy coś takiego spalanie w granicach 7-7,5 litra gazu 2 98 rok instalacja " LANZI RENRO" czy coś takiego spalanie około 7 litrów JAK TO ROBIĘ 1 Częste wymiany filtra gazu + regulacja średnio co 7,500 km 2 Częste wymiany filtra powietrza 3 Tankuje tylko na takich małych prywatnych stacja 4 Nie oszczędzam pedału gazu 5 Raz w miesiacu robię około 30 km na bezynie JAK KTOŚ JEST Z WARSZAWY TO POLECAM ZAKŁAD NA ULICY MODLIŃSKIEJ A NAZYWA SIĘ MIGA-s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Ja to tam mam na śróbe, bez elektroniki, ale mi to nie przeszkadza, bo im wiecej elektryki tym wiecej jest do psucia. ale oczywisćie może pomyśle nad tym rozwiązaniem. Narazie to jak wyregulowaną mam śrube to jest super. Pali na 20litrowym zbiorniku nawet przejedzie do 220km:) a jak chce szybciej tankować to tylko 180km. heh Ale osobiście nie nażekam na gaz, bo do 140km nie widać ze to gaz powyżej to tak przy 170km napewno, ale to tylko na niemieckiej autostradzie tyle miał na liczniku i nie chciałem wiecej bo to jest jednak niebezpieczne i ryzykowane, a raczej szaleństwo. Tak dla przypomienia to mam 1.3 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yetik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Hello, na początek witam i pozdrawiam ponieważ jestem nowy zupełnie na tym forum. od kilku dni jestem posiadaczem czerwonej K11 '94 superS. wszystko jest bardzo fajnie, ale jednak będę wstawiał gaz, mimo, że 8.5/100 w mieście prze względnie ciężkiej nodze jest chyba wynikiem przyzwoitym. teraz pytanie. czy ktoś instalował/ zna kogoś kto instalował to 1.3 16V instalację bez komputera, ale w wersji z BLOSem? co w takiej sytuacji z filtrem wiatru i całym dolotem? konfiguracja kolanko, BLOS, rura stożek? pozdrawiam serdecznie Yetik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 słyszałem że Blosa powinno ustawiać sie na hamowni no i nie znam żadnego gazownika który by sie bawił Blosem głównie z powodu ceny :/ blos nie jest taki tani ok 400 zeta w przekonaniu gazowników robi to samo co zwykły mikser za 40 zeta wienc pewnie jak sam sie nie zaopatrzysz w blosa to nikt ci go nie zamontuje słyszałem też że blos sprawuje sie dobrze tylko przy dużych pojemnościach czy to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yetik Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Blosa mam już w szufladzie. gazownicy niechętni chyba dlatego, że kosztuje niemało. 400pln to przy prywatnym imporcie z włoch. kiedyś szukałem w Polsce to 600-800pln chcieli. cóż. jeśli brak doświadczeń to będę chyba pierwszym eksperymentującym. w przekonaniu gazowników to jest zarabianie pieniędzy na szybko;) przewaga blosa nad klasycznym mikserem jest duża. m.in. brak zwężki w układzie dolotowym, a to z czym się wiąże to chyba wiadomo. sporo można się o blosowaniu dowiedzieć na forum ze strony www.ford-scorpio.prv.pl moje decyzje póki co to (od strony kolektora). kolanko, blos, rura, stożek. bardzo ładnie blos pasuje do najczęściej spotykanej propozycji zmiany dolotu, a mój blosik ma o ile pamiętam akurat 60mm średnicy wewnętrznej. będę relacjonował na bierząco. czy tylko z dużymi pojemnościami? nie wiem. na razie testowałem w 2.0DOHC i 2,9V6 12v również forda. działało miodnie. zobaczymy jak się dogada z micrusem. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gbula Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 A moja micra przy jeździe 60-100 km/h pali 6,5l gazu, a przy 120 na autostradzie ok 8,5. Jazdę po mieście ciężko sprawdzić, gdyż jeżdżę krótkie odcinki a wtedy spala tochę paliwa. Mam instalację sekwencyjną BRC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ykoko Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 A moja micra przy jeździe 60-100 km/h pali 6,5l gazu, a przy 120 na autostradzie ok 8,5. Jazdę po mieście ciężko sprawdzić, gdyż jeżdżę krótkie odcinki a wtedy spala tochę paliwa. Mam instalację sekwencyjną BRC. No to tylko pozazdroscic takich wynikow.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yetik Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 nie sądzę aby było możliwe zejście tak nisko przy 75KM, ale wynik w trasie w granicach 7-7.5 będzie dla mnie więcej niż zadowalający. teraz nie mam czasu, ale w ciągu 3 tygodni powinna być relacja z blosowania. pozdra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Ja nie moge sie swojej micruni nadziwić K10 1.2L prościutki silnik tylko pare czujników instalacja gazowa z prosciutką elektroniką :] i spalanie na poziomie 7,5 litra nawet przy bardzo ostrej jeździe tankuje nonstop na tej samej stacji i ostatnio na przejechanie 220 km moja micrunia potrzebowała 14 litrów gazu żyć nie umierać :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yetik Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 i o to właśnie chodzi. to mniej więcej chciałbym osiągnąć, jednak bez specjalnego kastrowania osiągów bowiem nie sztuka jest przykręcić śrubę i pyrać, sztuką jest mieć dużo ognia pod maską i mało tankować. gromadzę materiały. ma ktoś namiary na rozsądne filterki stożkowe na rurę 60mm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.