Gość Pablo_Snk Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 YETIK, nie wymagaj cudów od auta. Jak wciśniesz gaz to automatycznie paliwa leci wiecej, nie ma cudów żeby miał buta i jeździć ostro i żeby Ci palił 7l. a na samej Śrubie się nie kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 no śruba to zamało :] ja dość długo sie bawiłem ustawianiem zapłonu regulacją dawki i optymlnym dopasowaniem miksera :] no jeszcze dotego wywalenie jednego kata i EGRu :] troszke sie namęczyłem ale są efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yetik Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 dla mnie szybka jazda to nie tylko kręcenie w opór, ale przede wszystkim dynamika i płynność. rzeczywiście cały czas korzystając ze wszystkich rumaków spalanie musi rosnąć. zaryzykowałbym, że byłbym w stanie spalić i z 50L/1ookm (oczywiście nie swoją). dobra. koniec tych dywagacji. zobaczę jak będzie po regulacjach. może pokuszę się nawet o hamowanie, żeby tego blosa wyregulować. pozdra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lolek1021 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Moja Micra 98 r. 1.0 LPG pali 10 litrów po mieście. Instalka ma jakąś elektronike, ale reguluje się za pomocą pokręteł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yetik Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 póki co, wreszcie przeprowadziłem testy spalania benzyny. wypadły zdaje mi się pomyślnie. Miasto, w miarę spokojnie, ale też nie przesadnie 6,9L. Trasa, prędkość przelotowa ok. 120, wyprzedzania i odcinki ekspresowe do 160, spaliła 6,1L. czyli wydaje mi się że w 8/7 (miasto/trasa) LPG da się zmieścić. [ Dodano: Pon 07 Sie, 2006 11:03 ] no i wreszcie założyłem w weekend instalkę z BLOSem. narazie nie znam wyników spalania, czekają mnie regulacje (ale 170km/h wg licznika poszła) i strojenie układu dolotowego. miałem trochę grubą rurę (fi 80mm) i będę musiał pobawić się z dobraniem długości jeśli szybko nie znajdę cieńszej o 10mm rureczki. poza tym super. idzie jak burza. postaram się załączyć w ciągu najbliższych dni fotki (niestety tylko 1.3Mpix) jak toto wygląda. luźniej się zrobiło pod maską bez airboxu z dolotami. z utęsknieniem czekam na wyniki pomiaru spalania. pozdra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 sorki że odgrzewam troche temat ale mam takie pytanko czy jest już w klubie jakaś K10 z zamontowanym Blos-em czy moja będzie pierwasza ??? dziś udało mi sie upchnąć pod maske blosa wraz ze stożkiem i niemoge sie nadziwić jak dokładnie można to ustrojstwo wyregulować jak narazie wszystko testuje ale wydaje mi sie że pare koni moja rakieta odzyskała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 tez sie zastanawiałem nad założeniem blosa ale jak dla mnie koszt 350zł mnie odstrasza no i do tego jeszcze założenie rury i stożka... chciało ci sie z tym bawić? co do regulacji tego to wiem że stroi sie to na hamowni- raz i masz spokój po wsze czasy ps ile ciebie to kosztowało i dużo z tym roboty? no i czy wiesz że zgodnie z polskim prawem nie można zakładać blosa?( żeby ci sie w przeglądzie do dowalili...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 z tego co wiem to blos nie jest zakazany tyle tylko ze w autach z elektroniczną regulacią dawki paliwa jest wymóg montowania instalacji 2 generacji ale w K10 mam gaźnik (ale i tak niewiele kto wie co to gaźnik elektroniczny) wienc niemam sie czym przejmować koszta to tak 320 zeta za blos 90 zeta z storzek (napewno kupisz taniej jak poszukasz ) no i kolanko 90° jakieś 20 zeta no i plus montarz i regulacia jesli nie potrafisz tego samemu zrobić. szacuje że tak 450 zeta sie uzbiera ja robiłem wszytko sam i jedyny problem to konieczność dorobienia i przymocowania na gaźnik tulei o średnicy 70mm ja przymocowałem ją cięką poprzeczką przez którą przechodzi śruba gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 450zł.... daruję to sobie bo gaz i tak drożeje a te pare koni różnicy..., gdyby nie te koszta to super sprawa :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ja sie jednak nie zdecydowalem zakladac gazu do mojej K11 1.3, po dwoch samochodach w rodzinie z gazem to widac zdecydowanie ze o zagazowane auta trza zdecydowanie wiecej dbac, pilnowac pewnych rzeczy itd itp zeby to dzialalo a tymbardziej ze szybko by mi sie ta instalka nie zwrocila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cichociemny30 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 A moja micra ma instalacje gazową. Pali banalnie mało w jeździe mieszanej miasto/trasa dokładnie 6,8 l na 100 km. Auta moze mocno nie piłuje - jeżdze napewno 100/110 km na godzinę. Przez pewien czas autem jeździła moja pani i z tego co sie orientowałem, napewno zeszla poniżej wyniku 6.8 ale uto naprawdę ani razu nie dostało po zaworach jazda spokojna wręcz rekraacyjna jakies 80/90 km. Obecnie zastanawiam się nad załozeniem blosa, ale nie wiem czy jest sens - najtańszy na allegro jakies 308 zlotych, do tego rurki i reszta sprzętu wyjdzie razem 400 złotych, a jak sobie policze cene gazu średnio 2 zł litr to mam 200 litrów gazu, przeliczajac dalej okazuje się... a po co przeliczać Ktoi mnie przekona aby zakładać blosa do mojej micry zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 powiem tak blos to fajna sprawa bo dodaje pare kucy i autko o wiele lepiej pali nawet przy złym stanie parownika i silnych mrozach przy blosie nie trzeba tak często regulować gazu czyli oszczędzasz jakieś 30 zeta przy każdej wymienie filtra powietrza to ewidentny plus Blosa niestety do obecnego spalania będziesz musiał dodać jakiś litr gazu więcej przy jeździe miejskiej :/ ale na trasie przy takim stylu jazdy powinno być nawet mniej niż 6,8 litra na 100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tofik Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 witajcie mam problm założyłem własnie gaz do k10 jakis tam na lavac czy cos bz elektroniki tylko po przełączeniu na benzyne czy nawet po odpalniu na benzynie kiedy dam 2 czy 3 do spodu zaczyna mi przerywac czy to normalne ???? pomocy gosc od gazu mowi ze to normalne to jak mam wyprzedzic 1,2 bez gazu do spoodu ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 w poradach eksplatacyjnych jest odzielny dziła dla użytkownikó LPG rozumiem ze jadąc na benzynce gdy wciśniesz pedał gazu do końca to autko zaczyna sie dławić ?? przy gaźnikowcach z instalacią LPG czsami sie tak dzieje :/ mikser za mocno dławi dolot i gaźnik podaje zbyt bogatą mieszanke na tłoki i przez to zaczyna szarpać sam też tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tofik Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 czyli tak juz musi byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 a da rade w mojej gaz? 1.0 16v ? pewnie bedzie droga taka zabawa.. tak mysle czy sie ten gaz jak dla mnei opłaca w ogole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SimonWarka Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Witam serdecznie. Specjalnie odkopuję ten dość stary topic, ale tylko dlatego, aby nie tworzyć nowego. Minął ponad rok od ostatniego wpisu. Chciałbym dowiedzieć się czy coś się zmieniło w Waszych opiniach nt instalacji LPG w Micrach. Jeżdżę k11 z '99 roku. Przebieg ponad 87k km. Chcę się zdecydować na gaz tylko dlatego, że się przeprowadzam do Poznania, a to trasa z domu w obie strony 700km. Poza tym zdecydowanie większe miasto niż obecnie, bardziej agresywne. Jakie macie doświadczenia w k11 z LPG? Mam serwis u siebie, 1550zł instalacja sekwencyjna, elektronika etc. Teoretycznie +15% więcej. Obecnie pali mi do 7l. Sądzę, ze z gazem do 9l powinna wyjść. Wg Was, warto zainwestowac? Micra z pewnością będzie mi służyć jeszcze kilka dobrych lat.....czekam na aktualne opinie dot instalacji LPG w Micrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 ja mam juz od ponad dwoch lat instalacje i wszystko jest w jak najlepszym porzadeczku spalanie w silniku 1.3 od 7-10 litrow zalezy od pogody stylu jazdy i jakosci LPG. Co do spadku mocy to troche czuc ale autko i tak jest bardzo dynamiczne i 170km/h poszlo na LPG. Jezeli miesiecznie robisz kolo 2tys km to szybko sie zwroci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brachu_ Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Od tygodnia i micrunia mojej Pani dostała kuchenkę gazową pod mache - pełna sekwencja. Jak na razie przejechała 400km i spaliła jeden zbiornik więc ciężko cokolwiek napisać. Przede wszystkim sterownik zbiera punkty mapy i za jakieś 1500km zostanie skalibrowana. Do tego czasu mogą być pewne rozbieżności i pisał o spalaniu czy utracie mocy nie ma sensu. Dam znać za jakieś 2 miesiące. Simon, nie ma się co zastanawiać. Jeśli bardzo boisz się o silnik zasilany gazem, możesz zamontować lubryfikator - poczytaj o urządzeniu w internecie. A przy okazji 1550pln za sekwencje to u Was normalna cena czy po znajomości. Osobiście bałbym się montować do auta instalację w tej cenie, bo na zdrowy rozsądek to nie będzie nic dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Ja sobie kiedys zamontowałem instalacje uproszczoną to po prostu nic nie warte urządzenie i musiałem przerabiać trochę. Jeżeli chcesz instalowac LPG to nie załuj na początku kasy na instalacje, tak jak mówi brachu_, instalacja za tania nie zawsze jest dobra wiem to po sobie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SimonWarka Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Dzieki za odpowiedzi. Cena jest taka w moich okolicach, nic na to nie poradzę Zapomniałem zapytać ile litrów wchodzi Wam do zbiornika w kole? 25l :?: Mam nadzieję, że LPG dojdzie do skutku - zawsze to sporo mniejsze koszta! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lokus-mentor Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 U mnie sam gaz sprawuje sie dobrze. gorzej po 100tys sprawuje sie teraz bezyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 jam mam zbiornik 35 litrow i realnie wchodzi 28l czyli 20% nie da sie wyjezdzic robie na tym do 300-330 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek11 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Witam użytkowników zagazowanych Micrusiów. To mój pierwszy post, a dotyczy bolidu K-11 z 1994 r., poj. 1000, przebieg 150k, na gazie od 95k. Od samego początku gdy zamontowano w niej gaz obserwuję następujące zjawisko: po automatycznym przełączeniu z benzyny na LPG obroty silnika gwałtownie spadają, aż do granicy zadławienia (gdy zatankuje gaz gorszej jakości, silnik faktycznie gaśnie), po czym silnik dostaje dawkę LPG i pracuje normalnie. Sam przyzwyczaiłem się do tego zjawiska, choć czasem wkurzające jest, że muszę wzbudzić wysokie obroty, by silnik nie zgasł. Ale autkiem jeździ też od czasu do czasu moja Połowica (ostatnio coraz częściej), więc chciałbym jej oszczędzić dyskomfortu. Pytanie brzmi - co jest powodem takich fanaberyji naszego (Mi)krasnala i jak im zaradzić? Pomożecie??? Pozdrawiam z Małopolski nowicjusz jare(k11) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.