Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czas świecenia kontrolki oleju


Gość kazek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  heineken72 napisał:
220 kkm

Zrozum nie ma znaczenia jaki przebieg tylko jaki stan, jak stan jest taki że po zalaniu "prawidłowego oleju" bedą wycieki starci kompresje itd to świadczy to tylko i wyłącznie o złym stanie technicznym silnika.

Jak już przeszliscie na minerałą to już na nim smigajcie do śmierci motoru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wymieniłem filtrona na knechta i ciśnienie mi gaśnie później - znaczy wcześniej około 1s a teraz ze 2-3 dodatkowo chodzi przez chwile jak diesel - masakra.

Nie wiem czy to filtr - bo mechanik zmienił mi też napinacz górnego łańcucha - i jest opcja, że ten nie trzyma oleju i na postoju ten spływa. Bo "diesel" się włącza przy odpalaniu, ale po dłuższym postoju - 30min i więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Właśnie jestem po wymianie oleju w P11 2,0TD - zalany był jakimś Agipem, filtr Filtrona - kontrolka gasła w mgnieniu oka

 

po poczytaniu troszkę formum jak doszło do wymiany postanowiłem założyć filtr Mann'a (45zł) oraz zalałem Castrol'em GTD Magnated 10W-40 - chciałem aby autko miało lepiej ... no i silnik fajnie pracuje, lecz kontrolka gaśnie po około 2-3 sekundach i rano, i po pracy

 

zrobiłem dopiero 120km po wymianie - poczekamy zobaczymy, nie mam zamiaru wymieniać teraz wszystkiego od nowa :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w mojej primce wymieniam olej z filtrem co 7,5 tys. km. Wcześniej wkładałem filtr Filtrona i lampka gasła po ok 1 sek. a teraz mam filtr Knecht i też gaśnie po ok 1 sek. Olej jaki leję od samego początku to Castrol 10W-40 tzn. od 138tys. km. a teraz mam 181 tys. km i tak się zastanawiam czy jest sens wkładania droższego filtra czy dalej jeździć na Filtronie

pozdrawiam wszystkich :

yogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  PiotrPCX napisał:
Witam,

Jestem przed zmiana oleju, niektórzy z Was polecają filtry Manna lub Knechta.

Jak wyglądaja Wasze doswiadczenia z filytrami Boscha??? Są one w Toruniu łatwiej dostępne.

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Ja mam Boscha i nie mam z nim żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytałem i oto wnioski dotyczace mojego silnika: to już jest koniec (pewnie).

rano po odpaleniu świeci jeszcze z 8 sekund i strasznie coś w nim dzwoni,mocy mało jak na motor dwu litrowy, olej mineral, silnik sie poci strasznie, ale stan trzyma od wymiany do wymiany 10kkm.wolne obroty niezbyt równe, jak jadę i wezmę na luz to trzymają okolo 1500, a spadna dopiero po zatrzymaniu.

Zbliża sie termin wymiany oleju- próbować jakiejś zmiany olejowej? Czy można coś z tymi usterkami zrobić niewielkimi kosztami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  marex9 napisał:
poczytałem i oto wnioski dotyczace mojego silnika: to już jest koniec (pewnie).

rano po odpaleniu świeci jeszcze z 8 sekund i strasznie coś w nim dzwoni,mocy mało jak na motor dwu litrowy, olej mineral, silnik sie poci strasznie, ale stan trzyma od wymiany do wymiany 10kkm.wolne obroty niezbyt równe, jak jadę i wezmę na luz to trzymają okolo 1500, a spadna dopiero po zatrzymaniu.

Zbliża sie termin wymiany oleju- próbować jakiejś zmiany olejowej? Czy można coś z tymi usterkami zrobić niewielkimi kosztami??

 

 

A może masz po prostu uszkodzoną pompę olejową w silniku i nie podaje ona od razu ciśnienia takie jak powinno być. taka moja sugestia ale nie jestem do końca przekonany.

Pozdrawiam :

Yogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  heineken72 napisał:
a może ssak (smok) oleju w silniku zapchany ale to aby sprawdzić trzeba odkręcić miskę :(

Szkoda roboty, żeby zapchać smok trzeba by na jakimś błocie jeździć zamiast oleju, ja się posłuchałem i rozkręciłem miskę a tam smok jak z fabryki, tylko niepotrzebnie się brudziłem a do tego miska w SR20 nie ma uszczelki i trzeba składać na silikon a zabawy trochę z tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raf4rb- nie musi być błoto, wystarczy uderzyc miską olejową w coś wyższego niż prześwit naszych aut... i smok zatkany, kontrolka świeci, a super mechanik mówi ci że silnik na złom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość esliwinski

Ja leje Valvoline VR1 Racing 10w-60, na filtrze KNEHT mialem taka sytuacje ze po zapaleniu silnika kontrolka oleju gasla po ok 1 sek i zaraz po tym robila 1 blysk trwajacy chwile. Zmienilem filtr na ASO oryginal (UK he,he - prawie japonski) i na nim gasnie zaraz po odpaleniu. Tak jak powinno byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...