Coobcio Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 220 kkm Zrozum nie ma znaczenia jaki przebieg tylko jaki stan, jak stan jest taki że po zalaniu "prawidłowego oleju" bedą wycieki starci kompresje itd to świadczy to tylko i wyłącznie o złym stanie technicznym silnika. Jak już przeszliscie na minerałą to już na nim smigajcie do śmierci motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 A ja wymieniłem filtrona na knechta i ciśnienie mi gaśnie później - znaczy wcześniej około 1s a teraz ze 2-3 dodatkowo chodzi przez chwile jak diesel - masakra. Nie wiem czy to filtr - bo mechanik zmienił mi też napinacz górnego łańcucha - i jest opcja, że ten nie trzyma oleju i na postoju ten spływa. Bo "diesel" się włącza przy odpalaniu, ale po dłuższym postoju - 30min i więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misztan Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam Właśnie jestem po wymianie oleju w P11 2,0TD - zalany był jakimś Agipem, filtr Filtrona - kontrolka gasła w mgnieniu oka po poczytaniu troszkę formum jak doszło do wymiany postanowiłem założyć filtr Mann'a (45zł) oraz zalałem Castrol'em GTD Magnated 10W-40 - chciałem aby autko miało lepiej ... no i silnik fajnie pracuje, lecz kontrolka gaśnie po około 2-3 sekundach i rano, i po pracy zrobiłem dopiero 120km po wymianie - poczekamy zobaczymy, nie mam zamiaru wymieniać teraz wszystkiego od nowa :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Ja u siebie w mojej primce wymieniam olej z filtrem co 7,5 tys. km. Wcześniej wkładałem filtr Filtrona i lampka gasła po ok 1 sek. a teraz mam filtr Knecht i też gaśnie po ok 1 sek. Olej jaki leję od samego początku to Castrol 10W-40 tzn. od 138tys. km. a teraz mam 181 tys. km i tak się zastanawiam czy jest sens wkładania droższego filtra czy dalej jeździć na Filtronie pozdrawiam wszystkich : yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 ja u siebie chyba jednakl zmienie na lepszy, manna albo knechta, teraz ma założóny jakiś badziew, i kontrolka gaśnie po 3, 4 sekundach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam,Jestem przed zmiana oleju, niektórzy z Was polecają filtry Manna lub Knechta. Jak wyglądaja Wasze doswiadczenia z filytrami Boscha??? Są one w Toruniu łatwiej dostępne. Z góry dzięki za odpowiedź. Ja mam Boscha i nie mam z nim żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marex9 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 poczytałem i oto wnioski dotyczace mojego silnika: to już jest koniec (pewnie). rano po odpaleniu świeci jeszcze z 8 sekund i strasznie coś w nim dzwoni,mocy mało jak na motor dwu litrowy, olej mineral, silnik sie poci strasznie, ale stan trzyma od wymiany do wymiany 10kkm.wolne obroty niezbyt równe, jak jadę i wezmę na luz to trzymają okolo 1500, a spadna dopiero po zatrzymaniu. Zbliża sie termin wymiany oleju- próbować jakiejś zmiany olejowej? Czy można coś z tymi usterkami zrobić niewielkimi kosztami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Ja mam filtr knechta i olej mobil 10w40 i gasnie po odpaleniu.Raz mialem oryginalny filtr oleju i gasla po mniej wiecej jednej sekundzie.Czyli roznica jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 poczytałem i oto wnioski dotyczace mojego silnika: to już jest koniec (pewnie).rano po odpaleniu świeci jeszcze z 8 sekund i strasznie coś w nim dzwoni,mocy mało jak na motor dwu litrowy, olej mineral, silnik sie poci strasznie, ale stan trzyma od wymiany do wymiany 10kkm.wolne obroty niezbyt równe, jak jadę i wezmę na luz to trzymają okolo 1500, a spadna dopiero po zatrzymaniu. Zbliża sie termin wymiany oleju- próbować jakiejś zmiany olejowej? Czy można coś z tymi usterkami zrobić niewielkimi kosztami?? A może masz po prostu uszkodzoną pompę olejową w silniku i nie podaje ona od razu ciśnienia takie jak powinno być. taka moja sugestia ale nie jestem do końca przekonany. Pozdrawiam : Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marex9 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Yogi- to nie to - kiedys wymienialem same panewki... jesli mowa o filtrach- na hurtowni moto polecają mi filter japonski MIKRO, moze ktos powiedziec cos na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 a może ssak (smok) oleju w silniku zapchany ale to aby sprawdzić trzeba odkręcić miskę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 a może ssak (smok) oleju w silniku zapchany ale to aby sprawdzić trzeba odkręcić miskę Szkoda roboty, żeby zapchać smok trzeba by na jakimś błocie jeździć zamiast oleju, ja się posłuchałem i rozkręciłem miskę a tam smok jak z fabryki, tylko niepotrzebnie się brudziłem a do tego miska w SR20 nie ma uszczelki i trzeba składać na silikon a zabawy trochę z tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marex9 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Raf4rb- nie musi być błoto, wystarczy uderzyc miską olejową w coś wyższego niż prześwit naszych aut... i smok zatkany, kontrolka świeci, a super mechanik mówi ci że silnik na złom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość esliwinski Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Ja leje Valvoline VR1 Racing 10w-60, na filtrze KNEHT mialem taka sytuacje ze po zapaleniu silnika kontrolka oleju gasla po ok 1 sek i zaraz po tym robila 1 blysk trwajacy chwile. Zmienilem filtr na ASO oryginal (UK he,he - prawie japonski) i na nim gasnie zaraz po odpaleniu. Tak jak powinno byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.