Gość rz Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 zerkalem dzisiaj jeszcze na to autko i ma malutkie pecherzyki na tylnym nadkolu i delikatne na krawedzi tylnej klapy. nie wiem na ile bedzie to powazny problem w przyszlosci. dokladnie zbadam jeszcze kielichy i progi, silniczek czy nie bierze oleju, sprawdze oponki i wtedy sie zobaczy zjezdzilem wszystkie komisy we wroclawiu, przegladnalem allegro i nie ma zadnego konkretnego autka, jedynie ten nissan wpadl mi w oko dzieki za porady jak macie jeszcze jakies propozycje to smialo pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Nadkola to standard dla tego rocznika, ale dziwi mnie tylna klapa, bo ona nie powinna korodować. Nie wiem jak sprawdzisz czy silnik bierze olej czy nie :?: NXów jest troche do wyboru i jak mam być szczery to polecał bym Ci model po face liftigu, bo jest pozbawiony wad wersji z przed niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 no niestety we wroclawiu nx-ow brak a po auta poza miasto jezdzic nie zamierzam bo jakos nie widze sensu przy aucie za te pieniazki jesli autko ma juz powazne problemy z olejem to bedzie konkretnie kopcilo, czego tutaj nie zauwazylem. pozyjemy zobaczymy pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Nadkola to standard dla tego rocznika, ale dziwi mnie tylna klapa, bo ona nie powinna korodować. Nie wiem jak sprawdzisz czy silnik bierze olej czy nie :?: NXów jest troche do wyboru i jak mam być szczery to polecał bym Ci model po face liftigu, bo jest pozbawiony wad wersji z przed niego.ej nie mow tak odstraszasz klientow na moje auto Mrozu nie chcesz znow posiadac NXa :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 jesli autko ma juz powazne problemy z olejem to bedzie konkretnie kopcilo, czego tutaj nie zauwazylem Silnik może kopcić olejem nie koniecznie dlatego,że ma padnięte pierścienie na tłokach. Również może mieć walnięte już uszczelniacze zaworowe i wtedy też będzie brał olej i kopcił a naprawa jest dość tania. Same uszczelniacze to groszowe sprawy. ej nie mow tak odstraszasz klientow na moje auto Mrozu nie chcesz znow posiadac NXa A co już chcesz sprzedać :?: Ostatnio myślałem nad powrotem do seteczki, bo od stycznia będe próbował sprzedać cytryne, ale na 99% zdecyduje się na jakąś małą terenóweczke 4x4 tak by można nią było wystartować sobie w jakimś prostym rajdziku dla terenówek, ale czas pokaże jak będzie, bo jak na razie to szykuje swoje 2 koła na nowy sezon. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 uszczelniacze w ori to nie jest groszowa sprawa ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 A co już chcesz sprzedać :?:tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Pewnie trzeba zmieniać na coś co będzie Cie później cieszyło jak będziesz driftował. Powodzenia w zakupie. 3m sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtasupra Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Witam, kilka dni temu sprowadzilem sobie 100 z niemiec. Jak narazie spisuje sie calkiem nieźle, ale w momencie wcisniecia pedalu gazu w podloge czasami jest 0,5 sek brak mocy( cos jak turbo dziura) To normalne?? Jest to wersja 90PS. I jeszcze jedno pytanie. Jak wyjme tylnie siedzenie to idzie tam kabelek i są dwie kostki. jedna jest biala, druga niebieska. Do czego jest ta niebieska?? U mnie jest ona nie podłączona i wszystko dziala, u mojego znajomego w 100 (102ps) odlączylismy to i samochod zdycha... wesolych :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Mozliwe ze idzie do pompki paliwa co jest w baku (GA16DE 102km) W Twoim silniku(GA16DS) nie ma tej pompki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 ogolnie 16 zaworowe silniki slabo ciagna od dolu. u mnie w galaxy 16v jest podobnie, od dolu slabo a przy 2500 czuc juz moc. taki to urok 16-tek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 jest to jest gaźnikowe 1.6, u mnie jest tak samo i już gdzieś kiedyś czytałem, że to norma. U mnie po czyszczeniu gaźnika orz wymianie filtrów,świec efekt "turbo dziury" jest ale tylko w niektórych pasmach obrotów - i to w małym stopniu. Chodzi mi o nagłe dodanie gazu na 1 i 2 biegu. Na wyższych czuć załączenie drugiego gardziela, ale bez opóźnienia dłuższego niż 0,2s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 jest to jest gaźnikowe 1.6, u mnie jest tak samo i już gdzieś kiedyś czytałem, że to norma. U mnie po czyszczeniu gaźnika orz wymianie filtrów,świec efekt "turbo dziury" jest ale tylko w niektórych pasmach obrotów - i to w małym stopniu. no i to jest wlasnie 16-tka i pewnie przy niskich obrotach jest ta mala "dziurka"? ale jak sie taki silniczek wkreci na obroty to nie robi wielkiej roznicy ta chwilka zastanowienia silnika pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtasupra Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dzieki za info. Postaram sie to jakos zrobic, i napisze jaki efekt:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 uszczelniacze w ori to nie jest groszowa sprawa ! Ostatnio Tomaszek kupował uszczelniacze zaworowe do swojej primy o ile pamiętam pio 3.5 za sztuke, więc to nie jest raczej duży wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Same uszczelniacze kosztują grosze i najczęściej one w 1.6 odpowiadają za branie oleju Gorzej z wymianą bo bez zdjęcia głowy graniczy z cudem choć jest to możliwe :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QBR Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 jeśli auto nie bylo zagazowane powinno być oki. Ja sprowadzilem z gazem i sie konkretnie przejechalem na tym.Mialo byc oszczednie,a musialem wymieniać glowice i gażnik. Glowiaca pękła miedzy cylindrami. Przeszczepiłem silnik i jest bajka. Samochod nawet z gaźnikiem daje duzo radosci i satysfakcji z jazdy,ale osobiście czuje niedosyt. Jeśli lubisz przydusić szukał bym odrazu 2.0. Ja sie właśnie zastanawiam czy kolejny raz przeszczepić silnik (zal mi mojej kasty, bo blachara jest po remoncie kielichy na d*pie sa mocniejsze niz fabryka dała) czy moze poszukać setki GTI. Nie widze dla siebie innej furmany niz 100nx, bo targa naprawde wymiata, silnik jest dość dynamiczny i stylistyka niepowtarzalna. Przy tym prowadzi sie genialnie o czym mogłeś sie przekonać. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 jak bym mial zmieniac uszczelniacze to na ori jak juz napisalem ,a w tej cenie to w ori nie sa ,jak robic to dobrze jak nie to wcale,przerabialem to w colcie ....powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 no to teraz nic tylko szoruj do mechanika na wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 trzeba przyznac ze zestaw naprawde wyglada imponujaco ,nie wiem czy moje slonko doczeka sie takiej inwestycji...wiadomo o co chodzi-he he ...ale cieszy bardzo jak Ktos tak dba o samochod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 moje autko narazie z tego zestawu doczekalo sie oleju valvoline, filtra powietrza i plynu do wspomagania + spryskiwaczy od czegos trzeba zaczac pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 ja mam swojego od 30 kwietnia 2006 i nie liczac olejow i filtrow to zmiescilem sie w sumie ok 500zl za czesci - wliczajac w to amortyzatory... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 o, widze czesci ode mnie na zdjeciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Jest cichutko he he he było było po tym wydechu raczej cisza to wspomnienie :027: no za jakiś czas ja robie swój a potem dolociki idą na tapetę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 witam. ja mam swojego 100nx od 98 r. od tamtego czasu mialem robione: sprzeglo zimerling tarcze klocki filtry jakies wahacze drazki itp. ogolnie na remont zaweszenia po 145tys km wydalem ok 1000zł lozysko w kole 2 razy alternator to chyba wszystko na auto ktorym jezdze 9 lat. teraz bede robic rozrzat, i blachge bo cala mi sie posypala. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.