Gość focus-wlkp Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Osobiscie polecam 100NXa. Wszyscy narzekaja na spalanie, ale to chyba tylko z silnikiem gaznikowym bomoje 1.6 16v z wtryskiem jakos extra duzo nie pali. Na trasie nawet 5l w miescie 8l benzyny. Wiadomo jak sie depnie to i 12l chlapnie. Ja w swoim wymienialem tylko przeglub w przednim prawym kole i nic wiecej. Siadasz i jedziesz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 jaki klucz mam kupic do swiec bo bym je chcial sprawdzic/wymienic a nei wiem jaki to klucz a ogolnie nei mam zadnego do swiec silnik 1,6 na wtrysku ogolnei jakie swiece polecacie do tego silnika i do gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 jaki klucz mam kupic do swiec bo bym je chcial sprawdzic/wymienic a nei wiem jaki to klucz a ogolnie nei mam zadnego do swiec silnik 1,6 na wtrysku ogolnei jakie swiece polecacie do tego silnika i do gazu? 16 mm do świec Ja mam Boscha i nie narzekam. Sporo osób na NGK lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 byly oslony pod silnik do 100nx? jak nie bylo to ktos moze dopasowal jakas? bo jak szybko przejade przez kaluze i fala spod kol jest na poltora metra to auto po chwili gasnie i nie daje sie odpalic przez pare minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Są osłony silnika. Oczywiście nie jest to płyta pod silnik ale takie plastikowe idące od zderzaka do wysokości miski olejowej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 no ze nie jest to jakas plyta pancerna a jedynie plastik to sie domyslam ile takei cos na szrocie mzoe kosztowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thomsonicus Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 plastik. osobiście jakbym kupował to raczej nie dałbym więcej niż 50zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 ostatnio mi sie zaczela swiecic kontrolka recznego nawet jesli reczn yjest spuszczony co ciekawe kontrolka gasnie orzy mocniejszym hamowaniu (tak ze przod lekko sie ugnie) a zapala przy ostrzejszym przyspieszaniu lub ruszaniu i tu moje pytanie czy kontrolka ta jest poaczona jakos z reduktroami sily hamowania z tylu (czytalem ze sa 2 ale jeszczen ie zagladalem tam) czy moze czujnik rpzy recznym (jest tam gdzies pod tymi wszystkimi plastikami??) szie obluzowal lata przy hamowaniu/ruszaniu? jesli to czujnik to jak pozdejmowac te wszystkie plastiki zeby to zrobic? aha zaczelo sie to jakos 2-3 dni temu kiedy bylo dosc mokro wiec moze wilgoc ma cos z tym wspolnego? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thomsonicus Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 a masz model z czujnikami starcia klocków hamulcowych? nie wiem czy to ta sama kontrolka ale może właśnie to włącza kontrolkę? albo ubytek płynu hamulcowego - tak na początek do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 To na bank mało płynu w zbiorniczku. Nawet najbogatsze hamulcowo wersje czyt. z ABS nie miały czujników zużycia klocków. A płynu robi się mało gdy się kończą klocki / klocki+tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 mam wersje z abs (tyle ze nie dziala lol xD ) a z tylu mam chude klocki z tego co widzialem przez felgi wiec mozliwe ze macie racje jak zdaze to jutro zobacze i tradycyjnie zdam relacje dzieki za szybka odpowiedz [ Dodano: Pon 20 Paź, 2008 00:19 ] aha jak wiecie to prosil bym o podanie dopuszczalnej grubosci klockow i tarcz jak by tarcze jeszcze nie byly skazane na zlomowanie to bym sie ucieszyl [ Dodano: Pon 20 Paź, 2008 00:28 ] ok juz znalazlem grubosc okladzin ciernych minimum 2,0mm (nominalna 10mm) grubosc tarcz hamulcowych minimum 18,0mm (nominalna 20,0mm) [ Dodano: Pon 20 Paź, 2008 01:21 ] a tak apropo to moze wiecie czemu abs nie dziala wiem ze przyczyn moga byc dziesiatki ale moze jest cos co pada zazwyczaj ? abs nie dziala napewno nie tylko swieci sie lampka ale tez blokuje kola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thomsonicus Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 ja mam wersję z abs, klocki wymieniałem jakiś tysiąć km temu ale muszę przyznać że nie pamiętam czy było czujniki do czego podłączyć (bo czujniki na klockach były) a do abs-u: mam ten sam problem, ABS jest sprawny o ile nie zaświeci kontrolka, potem zostaje odłączony (najczęściej po takim "bzzzz" przy ruszaniu). Najczęściej jest że przetarty jest kabelek od któregoś czujnika, ale w moim przypadku czujniki są ok (jest opór na prądzie na nich), kable są całe a i pompa sprawna. Ponoć czasem może być że jakaś membrana od tej pompy się zawiesza, ale potwierdzić tego nie mogę bo pompy nie rozkręcałem. Czasem miesiąc działa wsio ok, a potem zaświeca się ta cholerna pomarańczowa kontrolka i abs szlag trafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 wiec okazalo sie ze klocki mam jeszcze ladne a tarcz nie zmierzylem bo nie mialem jak ale tez na oko wygladaja ladnie nie ma duzego ranta (rpawie wcale nie bylo) ale nei sa jakies dziwnie wytarte w rowki tak wiec wychodzi na to ze tylko mi plynu hamulcowego ubylo bo po dolaniu juz sie kontorlka nie swieci tylko teraz sie zastanawiam czemu tego plynu ubylo hmm.. moze byc tak ze bylo minimum i troche sie klocki starly i sie zaswiecilo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dubaj Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Witam. Pomóżcie. Nie wiem gdzie napisać. Padła mi pompa paliwo w moim 100nx-ie . Dokładnie mamranka w pompie, może ktoś powiedziec gdzie jest pompa w tym aucie i ile to ewentualnie kosztuje? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thomsonicus Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 kolego napisz czy chodzi o 1.6 czy 2.0, koszt pewnie zakupu używki całej pompy pewnie koło 100zł, nie wiem czy da się samą membranę kupić, nie słyszałem. Musiałbyś raczej w sklepach popytać, jest to możliwe bo np pompa od 1.6 pasowała też do sunny i primery więc może trochę być cześci do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Thomsonicus, membrana w pompce paliwa -> gaźnik -> GA16DS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 1.6 na wtrysku co to za wtrysk? motronic czy bezposredni czy co ? chcial bym wiedziec wiecej o swoim aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 oh ze wielopunktowy to wiem ale czy jest to bezposredni wtrysk? nie wydaje mi sie bo juz dawno by wtryski sie stopily przez gaz zreszta to stara konstrukcja ale po japoncach mzona sie wszystkiego spodziewac (oczywiscie w dobrym sensie = ze tacy do przodu zawsze byli) chcial bym poznac czasy otwarcia wtryskiwaczy itd itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 1,6 wtryx ile plynu wchodzi do ukladu chlodzenia? (trzeba by zmienic na nowy bo na refraktometrze wyszlo -13 lub -17*C :029: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Więcej niż 5.5 nie powinno wejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 dalej walcze z moja setka wiec tak opisze objawy i to co wymienilem objawy sa takie ze jesli lekko wcisne gaz to auto jedzie troche glebiej i szarpie lub chodzi troche glosniej obroty delikatnie rosna ale auto nie idzie, w ogole nie czuc przyspeiszenia pozniej dopeiro jak depne do dechy to idzie wymienilem w nim juz: - kopolke i palec rozdzielacza - wtryskiwacze wraz z listwa - filterek paliwa - sonde lambda rozkladam rece nie wiem co to moze byc i czemu tak moze byc ;( dodam ze na gazie normalnie reaguje na gaz wiec przepustnica pewnie nie przeplywomierz chyba tez nie jest emulowany wiec pewnie tez nie drugi moj problem to to ze auto nie grzeje wnetrza po nagrzaniu silnik troszke cieple leci ale bardzo slabo, duzo za slabo i nie wierze ze to tak ma byc jak wyglada, gdzie dokladnie sie znajduje i jak sie dobrac do nagrzewnicy? ewentualnie prosze o jakies inne przyczyny i porady dotyczace tego koledzy heelp aha jeszcze potrzebuje instrukcji jak dobrac sie do zarowek oswietlajacych tablice rejestracyjna dzisiaj rano mroz -14*C mialem jechac do mechanika i na przeglad i nie pojechalem modlilem sie o to aby setka odpalila troche krecilem ale odpalila, juz czulem sie wygrany ale na daremne nie moglem wyjechac z osiedla setka miala mniej mocy niz 20 letnie maluchy zeby rozkulac sie do 30km to musialem sporo walczyc delikatnie gaz i dluugie rozpedzania na jedyynce a pozniej na dwojce moje osiagniecie to 4 tys obrotow na 2 biegu ludzie nam nie trabili i nic mi nei pozostalo jak zawrocic i czlapac sie na parking w domu sprawdzilem bledy (ta sytuacja juz po prostu mnie wnerwila i uznalem ze moze cos sie pokaze) i jedyny blad jaki pokazalo to 21 czyli brak sygnalu zaplonu moge dodac jeszcze ze ostatnio na wlasna reke wywalilem gaz z auta wlasciwie to nei wywalilem bo elektronika zostala ale mixer od gazu (byla szansa ze to on blokuje przeplyw powietrza i dusi setke), wlew itd wywalilem mysle ze to raczej nie wplynelo na prace setki chociaz od tamtego czasu dopeiro dzisiaj uruchomilem peirwszy raz auto ale byl to tez peirwszy raz w takim mrozie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil12 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ja za to nie mogłem ruszyć setki przed wczoraj ,kręciła ale nic po wstępnych oględzinach i sprawdzaniu wszystkiego po kolei (przewody ,świece itp.)podszedł sąsiad i mówi:nie tankuj chłopaku na tym tesco bo nie ruszysz (zbyt bogata mieszanka wody z beną hee.)a dwa dni temu sytuacja zmusiła mnie do tankowania na tym texasie-niestety.Gdy tylko sie słońce wyżej wzniosło auto postanowiło odpalić szybko zajechałem na shell i zalałem 98 i tak dzisiaj rano nie miałem żadnego problemu... Szczerze sceptycznie jestem nastawiony do gazu w aucie szczególnie gdy ma powyżej 10 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ja jak do tej pory nie narzekam. Przy ostatnich mrozach pali obojetnie czy na gazie czy na benzynie. Ale nie biore na stacjach krzakach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil12 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 fakt mój błąd ale sytuacja mnie zmusiła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 dolot jest nie zatkany z racji ze wywalalem gaz a mixer meiszalnik palnik czy jak to sie tam nazywa od gazu czyli to z czego wylatuje gaz do dolotu byl w puszcze filtra to musialem ja wyjac i zatkac dziury po tym badziewiu a dodatkowo posklejac i naprawic calosc bo gaz nie raz tam wybuchl to dokladnie obejrzalem i wymylem cala puche oraz rure przed nia i wszystko bylo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.