Gość DorianGray Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 [ Dodano: Nie 28 Paź, 2007 20:31 ]i co masz jakas roznice w jezdzie ??? Lepiej sie zbiera w dolnym zakresie obrotów i nie ma szarpnięcia przy przyspieszaniu które czułem najbardziej na 2 lub 3 biegu przy depnięciu pedału gazu. Kiedyś myślałem, że to druga dysza w gaźniku się załącza ale teraz widzę, że to EGR się wyłączał I zastanawiam się czy to możliwe, abym czuł jakiś dodatkowy zapach w kabinie po zaślepienie EGR-a, coś jakby spaliny? Ale chyba jestem przewrażliwiony Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Tez mam ten zapach najbardziej pod maska w kabinie troche ale juz sie przyzwyczailem [ Dodano: Pon 29 Paź, 2007 17:26 ] masz zagazowany samochod ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DorianGray Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Tez mam ten zapach najbardziej pod maska w kabinie troche ale juz sie przyzwyczailem [ Dodano: Pon 29 Paź, 2007 17:26 ] masz zagazowany samochod ??? Nie tylko benzyna, czyli co ten zapach spowodowany wyłączeniem EGR-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motaba Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 A mnie też się pomyrdało i wywaliłem całkiem AIV. No ale jakoś tak chyba lepiej i nie "pierdzi" już, a egr też wywalę za dużo tego pod machą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 i jak chłopaki idzie wywalanie egru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 i jak chłopaki idzie wywalanie egru ? trochę żeś odkopał a odłączenie EGR to dosłownie 2 minuty ,z otwarciem maski. Nie trzeba ściągać obudowy filtra powietrza, wystarczy znaleźć zawór (po prawej stronie filtra powietrza) i odłączyć i zaślepić gumowy przewód np. małą śrubką (jak na zdjęciu powyżej) Ja efektów ubocznych specjalnie nie stwierdziłem. Lepiej odpala i ma stabilniejsze obroty na b. jałowym. A w sunnym zawsze jest mały smrodek jak się porządnie da w palnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Ja spowrotem zalozylem EGR bo nie wiem czemu palil jak smok ;/;/ 15 l lpg na 100 km krotkie trasy ;/;/ po zaslepieniu 10 l lpg na 100 km te same trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Coś może w tym spalaniu byś. Mi z ok. 8 benz. na ok 10 ,ale nie wiem czy to na pewno to.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DorianGray Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 A mi po zatkaniu tego przewody od sterowanie EGR-em pracuje lepiej a pali tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 nie wiem jak z lpg ale na benzynie nie ma różnicy w spalaniu - jest za to lepszy but i elastyczność (oczywiście poprawa nie jest aż taka widoczna ale jednak jest!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jak sie ociepli to znowu go wywale :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Nie chce być wredny i prawić morały, ale olewacie środowisko naturalne, później stoimy w korku i wdychamy więcej tego gówna. Pomyslcie moze o swoich dzieciach i wnukach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Nie chce być wredny i prawić morały, ale olewacie środowisko naturalne, później stoimy w korku i wdychamy więcej tego gówna. Pomyslcie moze o swoich dzieciach i wnukach Limo popieram !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 witam zdjąłem wężyk z tego grzybka (zaworu)-zaslepiłem, autko faktycznie lepiej sie zbiera z dołu ale to na pewno jest całkowite odłączenie EGR, tzn ze spaliny nie wracja juz do kolektora ssącego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucyas Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 w którym miejscu jest ten AIV ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 AIV to zawór po prawej stronie jak staniesz przed samochodem to przy nadkolu jest taki grzybek z wezykami , ale nie jestem do konca pewny na górze strony DorianGrey ma zdjecie [ Dodano: Nie 14 Gru, 2008 11:21 ] DorianGray :) sorki za pomyłke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucyas Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 To zdjęcie to zdjecie całego EGR ja przy zmianie kolektora zaslepiłem EGR przy kolektorze kręgielitem i na to przykreciłem tego grzyba:) a AIV w silnikach DE to nie przypadkiem taka czarna puszka w koncie przy nadkolu po prawej stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.