Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] TD - Kody błędów


Gość Andrzej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam`:) ale nie powiem  :P żartowałem wyjmij licznik przelutuj go (popraw zimne luty) i psiknij kostki od zegara czymś typu kontakt :) raczej pomoże inapisz o wynikach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144
  W dniu 22.02.2014 o 14:29, sniadypl napisał:

Autodiagnostyka u mnie nie działa. Podjechałem na komputer, połączenie bez problemu, wszystkie parametry odczytuje ale nie wykrywa żadnego błędu a check się świeci cały czas. Jakieś pomysły?

Pali się wyraźnym światłem czy lekko żarzy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  W dniu 22.02.2014 o 19:11, Mateusz_P11_144 napisał:

Pali się wyraźnym światłem czy lekko żarzy ?

Pali się b.wyraźnie. Zaraz idę wyciągać zegary zobaczymy czy to coś da. O wynikach napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem od nie dawna szczęśliwym posiadaczem P11 2.0td z 1997r, która ma następujące problemy:

-w czasie jazdy gdy odpuszczam pedał gazu (hamowanie silnikiem) zdąża się że szarpie do momentu kiedy nie wcisnę sprzęgła lub nie dodam kazu

-oraz po dojeżdżaniu do skrzyżowania gdy wcisnę sprzęgło obroty utrzymują się na 1500 przez kilka sekund (ok 10-20) po czym spadają na ok 750-800

po zrobieniu zworki w gniazdzie OBD l wybłyskał mi błędy 21, 43, 144 co oznacza: zawór czasu konta wtrysku w pompie wtryskowej, czujnik położenia akceleratora (pedał gazu) oraz immobiliser

domyślam się że kody 21 i 43 są ze sobą powiązane ale gdzie szukać przyczyny?

Edytowane przez kalacer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia.
Tak,jak sprawdziłem. Ale pierw je skasuj i pojeździj chwile bo mogą to być błędy zapisane a nie koniecznie brane pod uwagę jako usterka.
Ja miałem problem z tym szarpaniem a wiesz co mi go zniwelowało? Długa trasa. Jechałem ponad 1200 km i od 600 km nie mam żadnych problemów z tym.
Wszystko zniknęło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.06.2014 o 17:54, Mateusz_P11_144 napisał:

144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia.

 

141,143,144 to problemy z immo i w ch.. istotne chyba że chcesz na drugim końcu polski stać na poboczu bo silnik nie pali..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.06.2014 o 17:54, Mateusz_P11_144 napisał:

144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia.

Tak,jak sprawdziłem. Ale pierw je skasuj i pojeździj chwile bo mogą to być błędy zapisane a nie koniecznie brane pod uwagę jako usterka.

Ja miałem problem z tym szarpaniem a wiesz co mi go zniwelowało? Długa trasa. Jechałem ponad 1200 km i od 600 km nie mam żadnych problemów z tym.

Wszystko zniknęło ;)

 

Wykasowałem błędy i pojeżdziłem pare dni i wskoczył tylko ten 21, dalej są problemy z obrotami a szarpanie nauczyłem sie już niwelować gazem ;)

Ktoś może mi opisać ten błąd 21 (zawór czasu konta wtrysku w pompie wtryskowej) gdzie szukać ewentualnej usterki a może ktoś miał taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam wymigało mi kod błedu 81 Primera 2.0 TD z 2000r orientuje sie ktos moze za co on odpowiada ?? z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

Robiłem dziś diagnostyke i wymigało mi błąd 145,sprawdzałem kilka razy za każdym razem 145, a cóz to heca,może ktoś mial podobnie?

Dodam że  borykam się z gasnącym silnikiem i przerywaniem na zimnym silniku,jak złapie temperature jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 5.01.2015 o 23:40, Mateusz_P11_144 napisał:

Skasuj błędy,odpal przejedź się i jeszcze raz sczytaj błędy.

145 to może byc błąd immobilisera ale nie bd wróżył. Zrób pierw to co wyzej napisałem :)

Tak też zrobiłem,tylko nie napisałem,po skasowaniu migało 55,już zaczynam sie drapać w głowę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A może ktoś wie dlaczego u mnie nie działa sposób na zworkę? Łącze krańcowe piny (OBDII) włączam zapłon i d*pa nic nie mruga. Próbowałem milion razy i na zapłonie też, czemu nie chce mi nic wymrugać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144
  W dniu 17.02.2015 o 14:31, rupert33 napisał:

A może ktoś wie dlaczego u mnie nie działa sposób na zworkę? Łącze krańcowe piny (OBDII) włączam zapłon i d*pa nic nie mruga. Próbowałem milion razy i na zapłonie też, czemu nie chce mi nic wymrugać??

A podczas przekręcania stacyjnki na zapłon zapala się ikonka silnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Sprawdź czy kabel jest wpięty w pin. Może coś się odłączyło. A jeśli nie bd działać to znaczy że albo kable pozmieniane albo gdzies przerwa obwodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...