Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] TD - Kody błędów


Gość Andrzej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam`:) ale nie powiem  :P żartowałem wyjmij licznik przelutuj go (popraw zimne luty) i psiknij kostki od zegara czymś typu kontakt :) raczej pomoże inapisz o wynikach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Autodiagnostyka u mnie nie działa. Podjechałem na komputer, połączenie bez problemu, wszystkie parametry odczytuje ale nie wykrywa żadnego błędu a check się świeci cały czas. Jakieś pomysły?

Pali się wyraźnym światłem czy lekko żarzy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pali się wyraźnym światłem czy lekko żarzy ?

Pali się b.wyraźnie. Zaraz idę wyciągać zegary zobaczymy czy to coś da. O wynikach napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem od nie dawna szczęśliwym posiadaczem P11 2.0td z 1997r, która ma następujące problemy:

-w czasie jazdy gdy odpuszczam pedał gazu (hamowanie silnikiem) zdąża się że szarpie do momentu kiedy nie wcisnę sprzęgła lub nie dodam kazu

-oraz po dojeżdżaniu do skrzyżowania gdy wcisnę sprzęgło obroty utrzymują się na 1500 przez kilka sekund (ok 10-20) po czym spadają na ok 750-800

po zrobieniu zworki w gniazdzie OBD l wybłyskał mi błędy 21, 43, 144 co oznacza: zawór czasu konta wtrysku w pompie wtryskowej, czujnik położenia akceleratora (pedał gazu) oraz immobiliser

domyślam się że kody 21 i 43 są ze sobą powiązane ale gdzie szukać przyczyny?

Edytowane przez kalacer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia.
Tak,jak sprawdziłem. Ale pierw je skasuj i pojeździj chwile bo mogą to być błędy zapisane a nie koniecznie brane pod uwagę jako usterka.
Ja miałem problem z tym szarpaniem a wiesz co mi go zniwelowało? Długa trasa. Jechałem ponad 1200 km i od 600 km nie mam żadnych problemów z tym.
Wszystko zniknęło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia.

 

141,143,144 to problemy z immo i w ch.. istotne chyba że chcesz na drugim końcu polski stać na poboczu bo silnik nie pali..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia.

Tak,jak sprawdziłem. Ale pierw je skasuj i pojeździj chwile bo mogą to być błędy zapisane a nie koniecznie brane pod uwagę jako usterka.

Ja miałem problem z tym szarpaniem a wiesz co mi go zniwelowało? Długa trasa. Jechałem ponad 1200 km i od 600 km nie mam żadnych problemów z tym.

Wszystko zniknęło ;)

 

Wykasowałem błędy i pojeżdziłem pare dni i wskoczył tylko ten 21, dalej są problemy z obrotami a szarpanie nauczyłem sie już niwelować gazem ;)

Ktoś może mi opisać ten błąd 21 (zawór czasu konta wtrysku w pompie wtryskowej) gdzie szukać ewentualnej usterki a może ktoś miał taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam wymigało mi kod błedu 81 Primera 2.0 TD z 2000r orientuje sie ktos moze za co on odpowiada ?? z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

Robiłem dziś diagnostyke i wymigało mi błąd 145,sprawdzałem kilka razy za każdym razem 145, a cóz to heca,może ktoś mial podobnie?

Dodam że  borykam się z gasnącym silnikiem i przerywaniem na zimnym silniku,jak złapie temperature jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj błędy,odpal przejedź się i jeszcze raz sczytaj błędy.

145 to może byc błąd immobilisera ale nie bd wróżył. Zrób pierw to co wyzej napisałem :)

Tak też zrobiłem,tylko nie napisałem,po skasowaniu migało 55,już zaczynam sie drapać w głowę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A może ktoś wie dlaczego u mnie nie działa sposób na zworkę? Łącze krańcowe piny (OBDII) włączam zapłon i d*pa nic nie mruga. Próbowałem milion razy i na zapłonie też, czemu nie chce mi nic wymrugać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

A może ktoś wie dlaczego u mnie nie działa sposób na zworkę? Łącze krańcowe piny (OBDII) włączam zapłon i d*pa nic nie mruga. Próbowałem milion razy i na zapłonie też, czemu nie chce mi nic wymrugać??

A podczas przekręcania stacyjnki na zapłon zapala się ikonka silnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Sprawdź czy kabel jest wpięty w pin. Może coś się odłączyło. A jeśli nie bd działać to znaczy że albo kable pozmieniane albo gdzies przerwa obwodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...