pys123 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Też tak myślałem, chociaż pewnie łatwiej będzie dostać sie do sterownika niż zegarów, ale zacznę od nich. I tak czekam na cieplejsze dni, w taki mróz w nieogrzewanym garażu to żadna przyjemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrionus Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Czy w Almerze N15 1.4 75KM jest ODB I czy II? czy podana w tym temacie instrukcja odnosi sie wylacznie do P11 czy mozna ja rowniez stosowac w moim N15? poszukalem, pogrzebalem i znalazlem na innym forum odpowiedzi na moje pytanie z zalaczonymi zdjeciami - do takich prostakow jak ja to trzeba pismem obrazkowym chcę zdiagnozowac sobie ABS - i problem polega na tym ze nie wiem ktory PIN w OBD1jest który - czy ktos moze przedstawic jakis schematyczny rysunek z numeracja? no chyba ze w OBD1 nie da sie zdiagnozowac ABS'u :/ Edytowane 22 Stycznia 2013 przez Tyrionus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Może tu znajdziesz odpowiedź: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85380-sprawdzanie-bledow-abs/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czad Maska Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam przyjaciele. Chciałbym raz na zawsze rozwiać wszystkie wątpliwości Primera p11.144 1.8 benzyna z 2001 roku. Starałem się zbadać check na zworkę, ale bez powodzenia. Zwierałem skrajne w szerszej i węższej części, ale efekt ten sam, co na tum filmiku http://tinypic.com/player.php?v=140b5v4&s=5 czyli nic. Znaczy to, że nie można z mojego rocznika zbadać, czy jest jakiś inny sposób? Może robię coś źle. algorytm moich prób: zapłon (kontrolki: check, aku, olej) zworka (skrajne w szerszej części) na 2 sekundy ..i w tym momencie powinno się coś dziać.. ale nie u mnie. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 spróbuj najpierw włożyć zworkę, a następnie przekręcić kluczyk zapłonu i pytanie.. kontrolka pod szybą od NATS działa? tzn mruga / świeci się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 (edytowane) Witam przyjaciele. Chciałbym raz na zawsze rozwiać wszystkie wątpliwości Primera p11.144 1.8 benzyna z 2001 roku. Starałem się zbadać check na zworkę, ale bez powodzenia. Zwierałem skrajne w szerszej i węższej części, ale efekt ten sam, co na tum filmiku http://tinypic.com/p...p?v=140b5v4&s=5 czyli nic. Znaczy to, że nie można z mojego rocznika zbadać, czy jest jakiś inny sposób? Może robię coś źle. algorytm moich prób: zapłon (kontrolki: check, aku, olej) zworka (skrajne w szerszej części) na 2 sekundy ..i w tym momencie powinno się coś dziać.. ale nie u mnie. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Edytowane 5 Lutego 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel1473 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam mam primere p11 97r 2.0TD pali mi sie check zgodnie z instrukcją robiłem autodiagnostyke wejście \OBD1 ale bez rezultatu kontrolka silnika nie migneła nawet raz, czytałem ale nic nie mogłem sie dowiedzieć, wyczytałem tylko dokładnie bo ktoś napisał ze trzeba zewrzeć dwa ostatnie górne piny w kostce tak też zrobiłem chceck nic nie pokazał wydaje mi sie ze na te 90 koni jest za słaba podejrzewam przeływomierz nie sprawdzałem jeszcze napiecia zrobie to w niedługim czasie turbine słychać, chodzi. Odpinaem przepływomierz ale nie było różnicy w jeździe może ktoś bedzie wiedział co zrobić żeby kontrolka wyświetliła błędy robie wszystko zgodnie z instrukcją. Dodam ze odpinałem akumulator na noc odpaliłem na drógi dzień i jazda taka sama brak tej pełnej mocy podejrzewam ze moze jeszcze byc spowodowany przez zabrudzoy EGR lub jeszcze przez filter ropy z tym że auto odpala na dotyk nawet po mroźnej nocy to jest własnie takie gdybanie gdyby ktoś wiedział co zrobć zeby check pokazał błędy to za podzielenie się wiedzą był bym wdzięczny jest ktoś natym forum czy całkowicie martwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam. Panowie, niedawno nabyłem Primerkę P11 2.0TD 96r, Czy mogę w sposób opisany na pierwszej stronie zczytać błędy oraz je skasować? Nic nie popsuję i nie popalę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Witam. Panowie, niedawno nabyłem Primerkę P11 2.0TD 96r, Czy mogę w sposób opisany na pierwszej stronie zczytać błędy oraz je skasować? Nic nie popsuję i nie popalę? PIERWSZE CO TO UZUPEŁNIJ PROFIL O PODSTAWOWE INFORMACJĘ O SWOIM AUCIE TJ. JAKI POJAZD,JAKI SILNIK,ROK PRODUKCJI. Nie,nic nie spalisz. Skoro jest to podane to po coś to służy. Każdy z nas tak robi i taniej wychodzi(darmowo) niż na kompie w warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Nie ma jak to szybka odpowiedź już sprawdziłem te błędy a właściwie to ich nie sprawdziłem. Wsadzałem zworkę parę razy bo załapać nie chciało no i w końcu wymigała 55. Dodam jeszcze, że auto stało 24 bez aku jak zrobię zawieszenie to pojeżdżę trochę i sprawdzę te błędy raz jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Nie ma jak to szybka odpowiedź już sprawdziłem te błędy a właściwie to ich nie sprawdziłem. Wsadzałem zworkę parę razy bo załapać nie chciało no i w końcu wymigała 55. Dodam jeszcze, że auto stało 24 bez aku jak zrobię zawieszenie to pojeżdżę trochę i sprawdzę te błędy raz jeszcze. 1 wkładam zworkę ( pin 9 i 16 [ końcowe w szerszej części gniazda) 2 włączam zapłon 3 sczytuję błędy ( check miga błędy ) 4 wyjmuję zworkę ( check pali stałym światłem ) 5 czekam min 5 sek ( następuje wykasowanie błędów ) 6 wkładam zworkę ( miga kod 55 - brak błędów ) 7 wyjmuję zworkę ( światło stałe check ) 8 Uruchamiam silnik i wszystko jest OK ( check gaśnie ) Prościej tego nie można wytłumaczyć ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ja potrafię czytać. Po prostu ta zwroka chyba nie łączyła bo nic się nie działo. Za którymś razem check zapalił się na stałe a za kolejnym wymigał 55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Ludzie Kochani a taki kodzik 95?Bo znaleźć nie mogę... Wesołych Świąt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Sprawdź jeszcze raz bo coś dziwnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Już nie sprawdzę Mateusz bo mi miga 55... Chciałem wrzucić filmik z komórki z tym miganiem ale nie wiem jak. Ściągnołem awaplikacje na androida i mi tam pokazuje że kod95to czujnik ckp!O ile można wierzyć tej aplikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Kolego w tym aucie żadne androidy cyborgi czy inne terminatory nie mają zastosowania. Tylko stara wdzięczna zworka ckp to czujnik wału.Na czujnik wału to kod 47 Wcale nie można wierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Ten kod to mi wymigał check na zworkę a w takiej aplikacji tylko sprawdziłem i mi wyskoczyło ckp.A wbiłem te 47 i też ckp pokazuje ale tam są dwa(?)jeden wałka rozrządu a drugi wału korbowego.Identyczne chyba w tym silniku?Ale ten check wygasł-czytałem,że to może być już łańcuch naciągnięty(u mnie 195tyś.)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Ja nie wiem Jak już CI wcześniej pisalem zgłoś temat do almerowców Oni Ci pomoga Ja moge doradzić jezeli chodzi o 2.0 TD i o primerę Piona i wesołych!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Ok! Ale mi i tak pomogłeś!Dzięki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michaello84 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Panowie mam problem. Kupiłem od brata auto, które prawie dwa lata stało (w lipcu minęłoby 2 lata). Jest to Primerka WP11 '99 przed liftem, z silnikiem 2.0TD w wersji Competence. W wyniku autodiagnostyki wyskoczyły mi błędy 18 oraz 21. Z opisu na pierwszej stronie wynika iż: 18 - elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa 21 - zawór czasu kąta wtrysku w pompie wtryskowej. Objawy są następujące: Mam wrażenie, iż auto nie ma mocy (ale to jest subiektywne odczucie, przesiadłem się z samochodu o mocy 125KM, który był o 70kg lżejszy) - wydaje mi się, że wcześniej jak brat jeździł to auto było bardziej żwawe. Drugim objawem jest to, że czasem w czasie jazdy, jak zdejmę nogę z gazu, to potem auto nie reaguje na naciśnięcie gazu do momentu aż obroty nie spadną do 2000 obrotów - wtedy zaczyna reagować na pedał gazu. Gdybym wrzucił na z biegu na luz w momencie, gdy auto nie reaguje na naciskanie pedału gazu, to by silnik zgasł. Czasami auto gaśnie po wrzuceniu na luz, a czasami drastycznie spadają obroty (do ok 350-450 obrotów) ale silnik powalczy trochę i nie zgaśnie. Zazwyczaj spadek obrotów jest przy okazji zatrzymywania się na czerwonym świetle. Kolejne pytanie, to czy mógłby ktoś pokazać na zdjęciu/rysunku, który to jest PIN numer 4 w OBD I? Autodiagnostykę robiłem i działa, ale nie mogę zdiagnozować ABS-u. Być może coś źle robię. Gdzie szukacie masy? Czy do jakiegokolwiek metalowego elementu w samochodzie, czy może w kabelek masowy? ABS mi nie działa, brat mówi, że to od momentu jak mu lewą piastę wymieniali, więc być może coś uszkodzili i nie trzeba będzie całego czujnika wymieniać, tylko może coś polutować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Cześć, z dieslowymi problemami Ci nie pomogę, ale tu masz instrukcję diagnostyki ABS do OBD I. Ja jako masy używam śruby mocującej fotel kierowcy - można tam przykręcić przewód żeby w powietrzu nie robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czad Maska Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 nrb - masz namiar na takie coś do 1,8 pb? Bo teak, jak napisał Mateusz_P11_144 nie bangladesz u mnie :/ Cześć, z dieslowymi problemami Ci nie pomogę, ale tu masz instrukcję diagnostyki ABS do OBD I. Ja jako masy używam śruby mocującej fotel kierowcy - można tam przykręcić przewód żeby w powietrzu nie robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Czad Maska ale chodzi Ci o ABS? bo ta instrukcja powyżej jest do ABS w OBD 1, a Ty chyba masz problem z checkiem silnika. W każdym razie w benzynowych powinno się to robić tak: - zapłon na ON - powinna się zapalić lampa check (jak się nie pali to pewnie spalona żarówka, ale widziałem że u Ciebie jest ok) - zwierasz dwa skrajne piny w szerszej części gniazda - check powinien zgasnąć - czekasz minimum 2 sekundy - wyjmujesz zworkę - powinna zacząć migać lampka - kody błędów (0000 to kod "brak błędów") po sczytaniu błędów można od razu zrobić kasowanie: - zworka w te same piny - czekasz minimum 2 sekundy - wyjmujesz zworkę - błędy są wykasowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Czad maska- To co ja podałem to sa kody błedów i sposób prowadzenia inspekcji silnika i elektroniki w 2.0 TD.A Ty obrazkiem który wrzuciłeś pytasz o ABS. Więc prosze o określenie o co Ci chodzi. Wtedy bd mogli Ci pomóc ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.