Gość Czad Maska Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Sorry chłopaki za brak sprecyzowania, ale nie ogarnąłem, że to dot. abs. Mi chodziło o CHECK. Tak , jak pisałeś nrb nie idzie u mnie. Wydaje mnie się, że próbowałem wszystkich kombinacji i nie idzie. Twój sposób nie zadziałał.. Chyba, że zworka ma być włożona w jakimś czasie po przekręceniu kluczyka, czy coś.. nie bardzo mam pomysł.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 zrób zdjęcie swojego gniazda Bo może masz obd 1 zamontowane a to co pisalismy jest pod obd 2 Zrób foto i wrzuć na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Raczej niemożliwe żeby w P11.144 było OBD1... ale już nie takie kwiatki się widziało, nie? instrukcja nic nie mówi żeby w jakimś określonym czasie wkładając zworkę. Po prostu włożyć i już. Sam tego u siebie nie robiłem bo mam wyjętą żarówkę CHECK - ciągle się pali i poprzedni właściciel wyjął bo go wnerwiała a ja zakupiłem ELM327, właśnie przed chwilą odebrałem go z poczty i dziś będę walczył z laptopem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 No własnie dlatego poprosiłem o fote Albo ma odwrocone złącze albo w ogóle coś porobione z nim Działać musi,tylko trzeba odpowiednio to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Witam mam P11.144 SR20DE i błąd 1706 co on oznacza? Z tego co znalazłem to "P-N POS SW/CIRCUIT *7 EC-SR-298 " tylko dalej nic mi to nie mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Na polski można to przełożyć jako czujnik położenia lewarka zmiany biegów, który wykrywa włączenie luzu. Jest on tu: Sprawdź przede wszystkim wtyczkę czy nie zaśniedziała lub czy się nie odłączyła. Do czujnika dochodzą dwa przewody: czarny i zielono-pomarańczowy. Podłączasz miernik (V) czarny przewód do masy, czerwony do zielono-pomarańczowego. Włącz zapłon. Przy włączeniu luzu na skrzyni biegów miernik powinien pokazać 0V, po włączeniu biegu 11-14V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Dzieki za szybką odpowiedź a powiedz mi jeszcze z której strony jest bo od góry nie widzę, a tak wogóle w czymś to przeszkadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Dzieki za szybką odpowiedź a powiedz mi jeszcze z której strony jest bo od góry nie widzę, a tak wogóle w czymś to przeszkadza? Zobaczysz go jak się schylisz pod samochód, wystaje ze skrzyni w stronę lewego koła. To chyba jedyna wtyczka w skrzyni mająca 2 przewody, reszta ma 3. A błąd chyba nie przeszkadza jakoś bardzo, u mnie tez występuje chyba z racji tego że samochód miał automat a teraz ma manual i nie wiem za bardzo jak to oszukać. W sumie sam się zastanawiam czy przypadkiem nie jeździ w jakimś trybie awaryjnym i jakby nie było błędów to czy nie jeździłby lepiej :-) ale chyba nie... jeśli nie zauważyłeś różnicy w jeździe przed i po błędzie, to chyba nic strasznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FiLiPeKkkkkk Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) Witam. Sprawdziłem dzisiaj spinaczem kody błędów i wyszło : 87- pozycja pedału hamulca (BPP) przełącznik I / II - awaria obwodu 98 - świece żarowe lampka ostrzegawcza - awaria obwodu Da radę jakoś samemu powalczyć, czy od razu kasę pompować w mechaników. Check raz się zapala, raz gaśnie. Robi się to już zasadniczo męczące, szczególnie w nocy. I szczerze mówiąc rozmyślałem już nad odłączeniem tej kontrolki na stałe. No chyba, że cuś poradzicie? Primera 2.0TD 2001 kombi CD20T Edytowane 23 Maja 2013 przez FiLiPeKkkkkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Kod 98- U mnie pomogło popsikanie większości styków WD40Te 98 u mnie powodowało zaśniedziałe styki w skrzynce przekaźników a dokłądniej jak patrzysz od przodu na silnik to po lewej stronie obok kielicha masz taką kwadratowa skrzynke.I tam jak otworzysz będzie pomarańczony przekaźnik-od świec żarowych. Wyjmij go,psiknij WD-40 i zamknij A najlepiej wszystkie złączki psiknij Co do pierwszego kody nie mam pomysłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Jedna uwaga apropos kodów ABS. Wychodziły 2 wersje primer, z samodiagnostyką i bez. Jeżeli jest wersja bez samodiagnostyki, odczytanie kodów ABS "na zworkę" nie będzie możliwe. Tylko komputerem. W tedy pin 8 w OBD nie jest podłączony (pin 4 w sterowniku ABS). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciechhh Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Witam.Posiadam nissana primere 2.0td z 2001 roku.Podczas jazdy wyskakuje mi check który sam gasnie i zapala sie sam.Auto chodzi cały czas tak samo.Co to moze byc?Chciałbym sprawdzic jakie błędy wyskakują i jezeli to mozliwe to je wykasowac metodą na tzw. zworke.Posiadam gniazdo diagnostyczne w kształcie prostokąta oraz 16 pinów.Prosze mi podpowiedziec pod które piny mam wpiąc spinacz lub zworke?Z góry dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam.Posiadam nissana primere 2.0td z 2001 roku.Podczas jazdy wyskakuje mi check który sam gasnie i zapala sie sam.Auto chodzi cały czas tak samo.Co to moze byc?Chciałbym sprawdzic jakie błędy wyskakują i jezeli to mozliwe to je wykasowac metodą na tzw. zworke.Posiadam gniazdo diagnostyczne w kształcie prostokąta oraz 16 pinów.Prosze mi podpowiedziec pod które piny mam wpiąc spinacz lub zworke?Z góry dziekuje za pomoc. Kolego, wystarczy zajrzeć na poprzednią stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Kolego, wystarczy zajrzeć na poprzednią stronę. NRB- sa ludzie którym sie nie chce szukać ) Mam dzisiaj dzień dobroci więc podpowiem ale...ostatni raz ) Witam.Posiadam nissana primere 2.0td z 2001 roku.Podczas jazdy wyskakuje mi check który sam gasnie i zapala sie sam.Auto chodzi cały czas tak samo.Co to moze byc?Chciałbym sprawdzic jakie błędy wyskakują i jezeli to mozliwe to je wykasowac metodą na tzw. zworke.Posiadam gniazdo diagnostyczne w kształcie prostokąta oraz 16 pinów.Prosze mi podpowiedziec pod które piny mam wpiąc spinacz lub zworke?Z góry dziekuje za pomoc. A nastepnym razem kolego-użyj czegos takiego jak Tu masz link do tego: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ A na zaś żebyś nie zadawał po raz enty tych samych pytań bo diesel jak tak zaje....cie opisany u nas jak temat TDI u mechaników. Polecam się zapoznac z TYM!!! http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniadypl Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) Witam. Świeci mi się kontrolka check, w gnieździe OBD2 zwieram skrajne, dolne piny i nie ma żadnej reakcji, kontrolka ani nie gaśnie ani nie mruga. Macie jakieś pomysły ? 2.0TD 2000r. Gniazdo jak na foto. Edytowane 7 Stycznia 2014 przez sniadypl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 dodaj zdjęcie gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniadypl Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Dokladnie jak na foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 To jest Twoje zdj czy z neta?Musisz połączyc 9 i 16 pin razem spinaczem. Zrobic mostek. A jak przekręcasz kluczyk na zapłon to zapal sie CHeck czy tez nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniadypl Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zdjecia pogladowe z neta. Zwieram te piny jak w instrukcji. Check pali sie ciagle po przekreceniu kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 To zewrzyj górne krańcowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniadypl Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 To zewrzyj górne krańcowe Również brak reakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 może masz uszkodzone gniazdo.Albo masz taki sam problem jak kolega na forum- połączenie inne niz [przed lift i po lift czyli nikt sie nie połaczy niczym byłes nim kiedys na kompuetrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniadypl Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) może masz uszkodzone gniazdo. Albo masz taki sam problem jak kolega na forum- połączenie inne niz [przed lift i po lift czyli nikt sie nie połaczy niczym byłes nim kiedys na kompuetrze? Tak, byłem kiedyś na diagnostyce, połączenie bez problemu, ale to jakieś 4 lata temu. Błędy ABSu wyświetla bez problemu (po połączeniu z masą). Próby mostkowania przed włączeniem zapłonu i na włączonym zapłonie - efektu brak. ps. a jakie kolory powinno się zmostkować ? Może coś jest przełożone. A propos wersja inna niż przed lift i po lift. Ja mam model po lifcie a ze starymi listwami bocznymi. Edytowane 8 Stycznia 2014 przez sniadypl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiri33 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Panowie piny 9 16 są po węższej stronie gniazda a nie po szerszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniadypl Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Autodiagnostyka u mnie nie działa. Podjechałem na komputer, połączenie bez problemu, wszystkie parametry odczytuje ale nie wykrywa żadnego błędu a check się świeci cały czas. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.