Masakra Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 ja mam` ale nie powiem żartowałem wyjmij licznik przelutuj go (popraw zimne luty) i psiknij kostki od zegara czymś typu kontakt raczej pomoże inapisz o wynikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Autodiagnostyka u mnie nie działa. Podjechałem na komputer, połączenie bez problemu, wszystkie parametry odczytuje ale nie wykrywa żadnego błędu a check się świeci cały czas. Jakieś pomysły? Pali się wyraźnym światłem czy lekko żarzy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniadypl Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Pali się wyraźnym światłem czy lekko żarzy ? Pali się b.wyraźnie. Zaraz idę wyciągać zegary zobaczymy czy to coś da. O wynikach napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalacer Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem od nie dawna szczęśliwym posiadaczem P11 2.0td z 1997r, która ma następujące problemy:-w czasie jazdy gdy odpuszczam pedał gazu (hamowanie silnikiem) zdąża się że szarpie do momentu kiedy nie wcisnę sprzęgła lub nie dodam kazu-oraz po dojeżdżaniu do skrzyżowania gdy wcisnę sprzęgło obroty utrzymują się na 1500 przez kilka sekund (ok 10-20) po czym spadają na ok 750-800po zrobieniu zworki w gniazdzie OBD l wybłyskał mi błędy 21, 43, 144 co oznacza: zawór czasu konta wtrysku w pompie wtryskowej, czujnik położenia akceleratora (pedał gazu) oraz immobiliserdomyślam się że kody 21 i 43 są ze sobą powiązane ale gdzie szukać przyczyny? Edytowane 13 Czerwca 2014 przez kalacer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia.Tak,jak sprawdziłem. Ale pierw je skasuj i pojeździj chwile bo mogą to być błędy zapisane a nie koniecznie brane pod uwagę jako usterka.Ja miałem problem z tym szarpaniem a wiesz co mi go zniwelowało? Długa trasa. Jechałem ponad 1200 km i od 600 km nie mam żadnych problemów z tym.Wszystko zniknęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia. 141,143,144 to problemy z immo i w ch.. istotne chyba że chcesz na drugim końcu polski stać na poboczu bo silnik nie pali.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalacer Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 144 to kod który często miga ale nie ma wpływu na nic. Czasem sie pojawia. Tak,jak sprawdziłem. Ale pierw je skasuj i pojeździj chwile bo mogą to być błędy zapisane a nie koniecznie brane pod uwagę jako usterka. Ja miałem problem z tym szarpaniem a wiesz co mi go zniwelowało? Długa trasa. Jechałem ponad 1200 km i od 600 km nie mam żadnych problemów z tym. Wszystko zniknęło Wykasowałem błędy i pojeżdziłem pare dni i wskoczył tylko ten 21, dalej są problemy z obrotami a szarpanie nauczyłem sie już niwelować gazem Ktoś może mi opisać ten błąd 21 (zawór czasu konta wtrysku w pompie wtryskowej) gdzie szukać ewentualnej usterki a może ktoś miał taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormik Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam wymigało mi kod błedu 81 Primera 2.0 TD z 2000r orientuje sie ktos moze za co on odpowiada ?? z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Sprawdź jeszcze raz bo nie ma takiego błędu.Wykasuj,odpal auto i pojeździj i znów sczytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saf Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam Robiłem dziś diagnostyke i wymigało mi błąd 145,sprawdzałem kilka razy za każdym razem 145, a cóz to heca,może ktoś mial podobnie? Dodam że borykam się z gasnącym silnikiem i przerywaniem na zimnym silniku,jak złapie temperature jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Skasuj błędy,odpal przejedź się i jeszcze raz sczytaj błędy.145 to może byc błąd immobilisera ale nie bd wróżył. Zrób pierw to co wyzej napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 14 i 5 dobrze prawisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saf Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Skasuj błędy,odpal przejedź się i jeszcze raz sczytaj błędy. 145 to może byc błąd immobilisera ale nie bd wróżył. Zrób pierw to co wyzej napisałem Tak też zrobiłem,tylko nie napisałem,po skasowaniu migało 55,już zaczynam sie drapać w głowę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 no 55 no errorrr .. czaasem w immo coś nie styka ,, masz 3 gi kluczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saf Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 no 55 no errorrr .. czaasem w immo coś nie styka ,, masz 3 gi kluczyk mam,a dlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 55 to brak błedów. łee to spoko. Czasem załapie jakiś problem i go wymiga. Tym sie nie przejmuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 no wybaczcie tak wyszło miałem na myśli to Co Mati na pisał ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rupert33 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 A może ktoś wie dlaczego u mnie nie działa sposób na zworkę? Łącze krańcowe piny (OBDII) włączam zapłon i d*pa nic nie mruga. Próbowałem milion razy i na zapłonie też, czemu nie chce mi nic wymrugać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 A może ktoś wie dlaczego u mnie nie działa sposób na zworkę? Łącze krańcowe piny (OBDII) włączam zapłon i d*pa nic nie mruga. Próbowałem milion razy i na zapłonie też, czemu nie chce mi nic wymrugać?? A podczas przekręcania stacyjnki na zapłon zapala się ikonka silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rupert33 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Tak check sie swieci po uruchomieniu silnika gaśnie. A ze zworka namet mu sie nie sni mrugnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 wyslij zdj gniazda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rupert33 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Proszę bardzo: Łączę oczywiście dwa skrajne dolne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 te łączysz?? : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rupert33 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Sprawdź czy kabel jest wpięty w pin. Może coś się odłączyło. A jeśli nie bd działać to znaczy że albo kable pozmieniane albo gdzies przerwa obwodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.