Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Układ dolotowy do Almery GTI z 1998 - na co zwrocic uwage?


Gość SarS87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zasadzam sie na uklad dolotowy do mojej almerki GTI z 1998(silnik SR20DEH)..i chcialem zapytac na co szczegolnie zwrocic uwage? Jestem laikiem i chcialem sie najpierw dowiedziec wszystkigo zeby niespi******* czegos;) na jakiej zasadzie dobrac srednice rurek, jaki filtr stozkowy najlepiej zastosowac(moze ktos ma cos godnego polecenia), na jakiej zasadzie dobrac dlugosc rur(czy chodzi o to zeby uklad byl jak najkrotszy?)..z gory dziekuje za wyjasnienia;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, ale cztalem juz to wszystko, ale jest to strasznie chaotyczne(i niby wydaje mi sie ze juz mam pojecie jak to zrobic i wiem o co chodzi, ale..) i liczylem ze moze ktos(chyba myslalem tu glownie o coobciu:D ) bedzie mi to mogl w miare dokladnie tu opisac, bo jak juz mowilem jestem TOTALNY LAIK jesli chodzi o silniki i przez to ze cos zle zrozumialem moglbym tylko zepsuc autko;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprostszą i zarazem skuteczną metodą na poprawę seryjnego dolotu to zdemontowanie tłumika szmerów wraz z puszką, która mieści się w nadkolu i zastąpienie tego rurą kominkową aluminiową o średnicy 80mm.

Rura będzie szła od seryjnej puszki do powstałej dziury w nadkolu, którą będziesz musiał powiększyć.

 

Raz, że pozbędziesz się zwężki a dwa że będziesz zasysać zimne powietrze.

 

Miłej zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hymmm...zdecydowalem sie na wywalenie calego seryjnego dolotu i zmiane filtra, bo chce to zrobic raz a dobrze a nie bawic sie w polsrodki..czy trzeba bedzie przy tym sie jakas elektronika bawic(czy sa gdzies tam jakies urzadzadzonka pomarowe ktore tzreba zdemontowac albo jakies inne elektroniczne)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach