Gość Luke2001 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 a jaką masz pewność ,że przepłyka? reset nie pomaga w takich sprawach a na chip nie ma wpływu,pozdro pewnosc mam na 100 % - z odlaczona przeplywka wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 nie na to nie poradzimy a restet nie pomorze. Trzeba kupić nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Ja sie piszę ale chętnie dopłacę za środowy i końcowy przelot- wk..... mnie ryk wydechu.Jak miałem n-14 GTI to jednym z powodów sprzedaży był głośny el-tec. W przyszłym tygodniu zmieniam auto na kolejną DI -Ciekawe jak tam Km w seii ( oczywiście mody przechodzą ) [ Dodano: 11 Sie 2006, 09:58 ] Ale zaraz to luke2001 się nie popisał coś : 120 KM i 270 nm i objerzdża go zdrowa seria?.... coś nie halo... no coz, w serii ma tyle co ja po chipie ale wydaje mi sie ze ta moja przeplywka juz wtesy zaczynala po woli szwankowac i to moze jej wina, zobaczymy jak zalatwie nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Tak apropo wydechu, poniżej wynik shamowanej Skody Octavi z silkiniek o oznaczeniu ASZ (1,9 TDI 130KM: Sam wydeszek dodał ekstra 6KM i 30Nm :!: :!: :!: Brać się do roboty chłopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 zadzwonie w poniedziek do grabowskiego i postaram sie umowic na srode. Dam ci znac coobcio....dla mnie wydech bedzie jak drugi chip hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Osobiście liczę że po tym modzie wreszcie radykalnie zmneijszy się turbodziura i nie będzie ten wysoki moment tak szybko spierdzielał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 ok , przeplywka zalozona (200,08 zl - jagiellonska 55) i wszystko wrocilo wreszcie do normy , nawet mam odczucie ze jest troszke lepiej ale to moze nagla roznica po zamuleniu HEHE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Luk może trzasnąć by hamwoanko i zobaczyć jak się teraz ma Almera przez zawydechowaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Ja chętnie shamuję auto.Almera 130 KM to już przeszłość ale wynik do pobicia.Stara alma idzie do żyda - oczywiście jako seria.Nową też Di trzeba koniecznie przebadać.Narazie siedzi w niej komp z chipem i MBC.Niestety przełożenie intercoolera nie jest takie proste bo stara nie miała klimy i dużo łatwiej dał się założyć.Chętnie sprawdzę w co fabryka wyposażyła ten egzemplarz.Jak dogadamy się z lukiem co i jak robimy po wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 ok coobcio ,przeliczylem smalec i moge sie wybrac na wydech niestety dopiero za 2 tygodnie Ale szybko zleci. Akurat z Czexem pojedziemy dzien po dniu. Byl u ciebie wczoraj Czex robic ten EGR ?? Jakie rezultaty .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Dzisiaj się z CZexem widziałem - strasznie chłopak zabiegany. Żeby dorwać się do tego EGRu trzeba cały dolot zdemontować - począwszy od samego łącznika przy kompresorze od turbinę, do tego osłony termiczne kolektora wydechowego... Więc pewno z pół dnia się z tym zajdzie. Ps. z tego, co patrzyłem to ten cholerny EGR ma rurę grubości dobrych 30mm... Wydaje mi się, że to on jest odpowiedzialny za tego muła, który występuje po zmianie biegu - W momencie odpuszczenia gazu EGR się otwiera i całe ciśnienie panujące w kolektorze wydechowym, napędzające turbinę spierdziela nim do kolektora ssącego. Gdy ponownie dodajemy gazu to czekamy aż zawór się zamknie i silnik ponownie wytworzy ciśnienie w kolektorze wydechowym, które wkręci turbosprężarkę na odpowiednie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 ładna koncepcja Coobico ale nie prawdziwa.Wczoraj jeździlem z consultem i wyniki są następujące: Zawór Egr jest sterowany silnikiem krokowym -zakres pracy 0- 60 kroków.Przy biegu jałowym bez klimy egr jest otwary na ok 48 kroków, z klimą 19-30.Przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu zawór jest zamknięty ( 0 kroków).Po odpuszczeniu gazu DOPIERO PO OK 3 SEKUMDACH PONOWNIE SIĘ OTWIERA.Oznacza to ,że zmiana biegu i odpuszczenie pedału przyśpieszenia nie jest równoznaczne z jednoczesnym otwarciem egr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Oznacza to ,że zmiana biegu i odpuszczenie pedału przyśpieszenia nie jest równoznaczne z jednoczesnym otwarciem egr. Bardzo cenna wskazówka :!: Tak czy siak uwarzam żę warto go zaślepić - ma dużą pojemność rura od EGR, w 1,9TDI jest o polowe krotszy i cieńszy a po wywaleniu jego jest wyraznie mniejsza turbodzira, podobnie zresztą w 200SX S14 i S14a wywalenie jego zmniejsza opóźnienie turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Nie chodzi poza tym o czas na zmiane biegu tylko gdy dojezdzamy na biegu do swiatel bez dotykania gazu i nagle wciskasz pedal do konca i zanim zareaguje na pedal mija ok 6 sek. !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Jeśli chodzi o zamknięcie EGR to działa bez opóźnienia pedał w podłogę = zamknięty Egr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 no wiec MBC zalozone - teraz jest 1,2 bar ale podkrece chyba na 1,3 )) [ Dodano: Pon 21 Sie, 2006 19:44 ] a tak wogole to ile bezpiecznie mozna podniesc doladowanie do testow ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 myślę ,że tyle ile masz czyli 1,2 starczy i więcej nie odkręcaj,bez IC to i tak prawie nic nie daje a dużo gorącego powietrza może uszkodzić silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 razem z podniesieniem doładowania powinno się zmienić mape wtrysków bo może być za ubogo, ale przyznam się, że nie wiem jak to jest w dieslu, czy się mierzy afr i ile ma wynosić (z tego co pamiętam ze szkoły mierzy sie tylko zadymienie??), tym bardzej że nie masz IC, może to być nie bezpieczne dla silnika, a zwiekszenie doładowania może nawet zmniejszyć moc bo zawartośc tlenu w tak podgrzanym powietrzu będzie znikoma............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gulash Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 razem z podniesieniem doładowania powinno się zmienić mape wtrysków bo może być za ubogo, ale przyznam się, że nie wiem jak to jest w dieslu, czy się mierzy afr i ile ma wynosić Diesel z zasady pracuje na nadmiarze powietrza więc afr jest tutaj bez znaczenia takiego jak przy benzynie. tym bardzej że nie masz IC, może to być nie bezpieczne dla silnika czy ja wiem :? W cylindrze to powietrze i tak jest sprężane znacznie przez co mocno się ogrzewa (termodynamika -> pV=nRT) i dzięki temu wogóle możliwy jest zapłon wtryśniętego paliwa. Wydaje mi się że jedyne co może zostać uszkodzone od zbyt gorącego powietrza z turbiny to elementy dolotu. zwiekszenie doładowania może nawet zmniejszyć moc bo zawartośc tlenu w tak podgrzanym powietrzu będzie znikoma I po to zdaje się jest intercooler w dieslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 kurcze skasowało mój tekst a tyle się napracowałem... No nic napiszę jeszcze raz. Moim zdaniem na seryjną turbinkę jaką macie w 2,2Di czyli GT15 - taka sama jaka występuje w 90konnych 1,9Tdi z rodziny VW seryjne 1,2 bara to troche za duzo. Raz że wypadamy poza sprawność turbospręzarki i wzrost momentu będzie w bardzo wąskim zakresie a dwa że podgrzewamy już gorące powietrze... Jak już wspominałem wydech to podstawa, w 200SX z SR20DET dawał on przyrost mocy 40-47KM, tutaj niestety takich rezultatów się nie uzyska ale naprawde warto zmienić to wąskie gardło i przy okazji demontarzu starego wydechu wytłuc katalizator, który beznadziejnie blisko znajduje się przy turbinie... Co do IC w Diselu to nie badałem tematu chociaż mam wykresy z hamowni jak to się ma w przypadku 1,6TD z Golfa II. Natomiast w benzyniakach im zimniejsze powietrze tym później pojawi się destrukcyjne splanie stukowe oraz będzie przybywało mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 panowie wlasnie dzisiaj zajalem sie katem i juz go nie ma )) Efekt - turbina szybciej sie rozkresa i od nizszych obrotow ciagnie , efekty dzwiekowe wogole sie nie zmienily na szczescie ) POZDRO !!! )) DO ZOBACZENIE CZEX ,ALBIN WE WTOREK :DD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 to brzmi jak wyzwanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 wyzwanie ?? - niech bedzie . W takim razie mam nadzieje ze nie spekasz i bedziesz hehe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 postaram się być ale nie obiecuję.Najpierw musisz objechać czexa- ja mam to już za sobą 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 ja bede na 100 % ok.22.00 ....wiec jak bedziesz mial chwile to wpadaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.