Gość Jarekk Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Mam Primerę P10 2.0 85 kW 1992 i przy pierwszym uruchomieniu silnika rano ciśnienie oleju gaśnie dopiero po 5, 10 sekundach!!! (im zimniej tym gorzej i głośniej). Później silnik pracuje bez zarzutu, równo i bez podejrzanych odgłosów. Co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 wina lezy po stronie filtra oleju- wymien na jakis dobrej firmy- powinno pomóc 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Tematbył już poruszany niektórzy nawet zakłądali się o skrzynke wódki, że to wina napinacza łańcucha rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarekk Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Na pewno nie jest to filtr oleju. Mógłby to być napinacz, ale jakoś tego nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Zdaje się, że chyba gdzieś to jest opisane na forum Primery więc jak masz czas to sobie przejrzyj posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maruder Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Mam ten sam problem. Podobnie zaczęło się dziać u mnie po wymianie oleju w silniku, a co zatym i filtra. (! ) Pojechałem do serwisu Nissana, rozmawiałem z fachowcami i powiedzieli mi, że to właśnie napinacz (!). Że nie ma sensu tego naprawić ze względu na koszty. Powiedzieli też, że oprócz hałasu przy uruchamianiu to nic złego sie nei dzieje i można spokojnie jeździc. Podejżewam, że wpływ na cisnienie ma i filtr oleju (kiepski) i napinacz łańcuszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 Koszt napinacza lancucha jest ogromny ! ! ! O ile dobrze pamietam to w japan cars skurwiele chcieli za niego aż 169zł ale jak ktoś ma 40% znizki to zawsze trszke taniej :wink: Ps. Przypomne o tym po raz setny do Nissana leje sie tylko Syntettczny olej a nie, gestenijace gowniane mineraly i polsyntetyki... Na zime polecam 0w40 a silnik przy odpalniu przez jakieś 0,2 sekundy podzwoni zaworami bo sie musza napompowac popychacze hudrauliczne. Ps. Jak chcerz to CI nieco przerobie napinacz lancucha zeby mocniej go naciagał :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarekk Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 W jaki sposób napinacz napina łańcuch? Zdaje się, że jest w nim sprężyna, która utrzymuje? napiecie ale przeież jest też regulowany ciśnieniem. Przeciez to takie małe ustrojstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 nic z tych rzczy! To banalna konstrukcja na sprerzynie! Sprerzyna naciaga lancuch a zapadka ktora jest go blokuje zeby sie nei cofnął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarekk Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Tak właśnie to wygląda na zdjęciu napinacza, które widziałem w internecie. W takim razie gdzie to ciśnienie reguluje napięcie łańcucha i co z tą kontolką ciśnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 NApinacz rozrzadu do SR20De/Di numer kalatogowy: E71000 Cena: 171zł Tel. do JC Auto: (22) 878 38 38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarekk Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Też dotarłem do takiego zdjęcia, ale czy ta część może być przyczyną "spóżnionego" cisnienia oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 W zadynm wypadku ! ! ! Jest zimno a pewno jezdzisz na najgorszym mozliwym oleju dla Silnika nissna czyli mineralnym badziewiu ktory sie nadaje tylko do traktora, maluchów i duzych fiatów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maruder Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 No tak, wlałem połsyntetyk Shell-a. A poprzedni był syntetyk. czt to może być ta przyczyna ? Moge teraz zmienic na syntetyk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 a ja sie nadal upieram ze to wina kiepskiego filtra oleju.... 1. kiepski filtr nie ma zaworu zwrotnego lub jest on tandetny 2. czujnik oleju znajduje sie niedaleko filtra 3. olej wyplywa podczas postoju z filtra 4. zanim filtr napelni sie olejem trwa kilka sekund 5. zanim filtr napelni sie olejem nie ma cisnienia 6. ZMIEN FILTR A ZOBACZYSZ 7. zmien na jakis markowy np. Bosch, Mann itp. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarekk Opublikowano 24 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2004 Jeździłem różnymi samochodami na różnych filtrach oleju i nie miałem takiego problemu. Czy Nissan jest wyjątkiem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 24 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2004 mozliwe....... :? ja u siebie teraz mam zalozony jakis badziewny filtr oleju JC i kontrolka cisnienia gasnie po 2 sek. dodam ze wczesniej uzywalem tylko markowych filtrów i kontrolka gasla NATYCHMIAST tzn. po 0,00001 sek to chyba o czyms swiadczy..... pozatym naleze równiez do AC i naprawde uwierz mi - wiem co pisze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 24 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2004 Filtr oleju firmy JC jest produktem Japońskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarekk Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 W takim razie, jaki konkretnie filtr kupić? Czy zwykły sklep z filtrami oleju do róznych marek będzie takie miał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 JC moze jest japonski tak jak "Biedronka" to Polski sklep :wink: kup filtr Boscha chocby nawet Made in RPA a problem kontrolki cisnienia oleju przestanie istniec... tak na 99% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iron Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 o czym tu się kurna pisze? ja mam filtrona i kontrolka gaśnie natychmiast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 spoko ja tez mialem kiedys Filtrona ale mi sie rozciekl po 4 miesiącach dletego sie jakos spalilem do tej firmy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Bo filtrona po prostu jak i więcej filtrów trzeba po założeniu porządnie dokręcić ściągaczem ,a nie tylko rączką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 ja nie pisalem ze mi cieklo spod filtrona tylko ze sie filtr rozciekl- tak centralnie na tym skladaniu 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Też mam problem z czujnikiem oleju. Zapaliła mi się kontrolka więc sprawdziłem poziom oleju i rzeczywiście było mało. Dolałem i było OK. Ostatnio znowu się zapala (czasem nie gaśnie po zapaleniu silnika, a kilka razy zapaliła się w czasie jazdy.) Ponowne uruchomienie silnika czasem pomaga a czasem nie. Chyba też przy zapalaniu zdarza się, że nie gaśnie od razu tylko "wygasa" powoli. Olej jest na maxa. Przebieg 116tyś km (wiem, że uszczelkę pod głowicą by się zdało wymienić i rozrząd.) Olej też niedługo będę wymieniać - wszystko przy 120 tysiącach planuję zrobić. Przejmować się tą kontrolką czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.