Gość Bruneros Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 coś ty radzio sie za bzdur naczytal... czy oby nie wierzysz w przebieg 116 tys ? rozrzad jest przeca na lancuchu a nie na pasku i sie go nie wymiania tak o ! to jest rozrzad praktycznie nie wymienialny !!! MK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Hmmm mechanikiem to ja nie jestem i nie znam się zbytnio . Pisząc rozrząd miałem na myśli te elementy, które powinno się wymienić po jakimś tam przebiegu (powiedzmy, że przy 120tyś.) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Witam U mnie też przez długi czas istniał problem z długo palącą się kontrolką ciśnienia oleju po uruchomieniu silnika. Przy ostatniej wymianie oleju postanowiłem zainwestować troche więcej w filtr oleju i kupiłem filtr Mann-a. PROBLEM ZNIKNĄŁ. Wszystkim polecam ten filtr, kosztuje on ok 26,00 zł ale jest tego wart. Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 coś ty radzio sie za bzdur naczytal...czy oby nie wierzysz w przebieg 116 tys ? rozrzad jest przeca na lancuchu a nie na pasku i sie go nie wymiania tak o ! to jest rozrzad praktycznie nie wymienialny !!! MK Faktycznie miałeś rację - jest na łańcuchu i jeśli go nie słychać, to nie mam co wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 WitamU mnie też przez długi czas istniał problem z długo palącą się kontrolką ciśnienia oleju po uruchomieniu silnika. Przy ostatniej wymianie oleju postanowiłem zainwestować troche więcej w filtr oleju i kupiłem filtr Mann-a. PROBLEM ZNIKNĄŁ. Wszystkim polecam ten filtr, kosztuje on ok 26,00 zł ale jest tego wart. Pozdrawiam Delphi daj znać gdzie kupiłeś - ja szukałem filtra tej firmy i nie znalazłem... kupiłem japoński zamiennik za 50 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 WitamU mnie też przez długi czas istniał problem z długo palącą się kontrolką ciśnienia oleju po uruchomieniu silnika. Przy ostatniej wymianie oleju postanowiłem zainwestować troche więcej w filtr oleju i kupiłem filtr Mann-a. PROBLEM ZNIKNĄŁ. Wszystkim polecam ten filtr, kosztuje on ok 26,00 zł ale jest tego wart. Pozdrawiam Delphi daj znać gdzie kupiłeś - ja szukałem filtra tej firmy i nie znalazłem... kupiłem japoński zamiennik za 50 zł Tak się złożyło, że w tej chwili jestem w Kruszwicy (15km od Inowrocławia), dlatego poszedłem do pierwszego lepszego sklepu motoryzacyjnego. W sklepie Pani powiedziała, że filtr który potrzebuje będą mieli na drugi dzień i tak też się stało. Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Niestety cześć Chłopaków prawdę pisze - kiepska jakość filtra szybko wychodzi na jaw. Większość dobrych fitrów puszkowych posiada kilka rodzajów zaworów wewnątrz: 1.Zawór przeciwzwrotny Jest to zawór w postaci gumowego pierścienia przylegającego do wewnętrznej strony pokrywy filtra na "brudnej stronie" filtra, zabezpieczający przed spływaniem (cofaniem się) oleju w stronę pompy. 2.Zawór przelewowy Podstawową funkcją zaworu przelewowego jest udrażnianie przepływu oleju przez filtr podczas uruchamiania silnika po długotrwałym postoju (tzw. zimny rozruch), lub gdy przegroda filtracyjna jest zapchana przez zanieczyszczenia zgromadzone w wyniku zbyt długiej eksploatacji filtra. 3. Zawór przeciwwypływowy Podstawową funkcją tego zaworu jest zabezpieczenie przed spływaniem oleju z filtra w stronę silnika. Zastosowanie filtra wyposażonego w powyższe zawory znacznie skraca czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi elementami silnika podczas rozruchu auta. Suchy start powoduje znaczne zużycie silnika, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Podczas mojej praktyki nie zaobserwowałem problemów z filtrami "FILTRON". Zamienniki ciut droższe (około15zł droższe) to : "Mann Filter" , "Bosch" lub "Champion". I jeszcze jedno - czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie zaraz za pompą olejową (zębatą). Jeśli ciśnienie smarowania jest niskie - to oleju jest mało nie tylko na panewkach wału korbowego, ale i na pozostałych elementach :!: zasilanych z magistrali olejowj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Podczas mojej praktyki nie zaobserwowałem problemów z filtrami "FILTRON". Ja zaobserwowalem. Dokladnie takie jak opisane powyżej. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Mam problem z moją primerą gt. Nie wiem w czym jest wina, a dzieje się tak: Gdy auto jest już rozgrzane wskażnik ciśnienia oleju pokazuje wolnych obrotach około 2, podczas normalnej jazdy około 4 a przy wysokich obrotach 5 i 6. Ale czasami coś mu się dzieje bo na wolnych spada do 0, a na wysokich ciężko dochodzi do 4. Jest na to sposób wystarczy że zgaszę auto i zapalę ponownie i juz jest ok. Co to morze być????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Co to morze być????? Może być, że czujnik lub wskaźnik się zacina. A może być, że zawór w pompie się też zacina, wystarczy, że wleciał jakiś mikrofarfocel. Także, żeby dojść do jakichś konkretniejszych wniosków proponuję podłączyć obcy manometr i wykonać pomiar w pełnym zakresie obrotów i temperatur. Rozumiem, że sytuację utrudnia fakt, że dzieje się to od czasu do czasu. Ale czasami coś mu się dzieje bo na wolnych spada do 0, a na wysokich ciężko dochodzi do 4. Czy w tym okresie pracy nie odczuwasz głośniejszej pracy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 jeśli na wolnych spada do 0, a czujnik jest dobrze skalibrowany - to wówczas powinno Ci zapalić kontrolkę - tą czerwoną. Moim zdaniem przekłamuje czujnik albo sam wskaźnik. czujnik dział na zasadzie zmiennej rezystancji - zobacz, czy masz dobrą masę na wskaźniku i sliniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 nic się nie dzieje nic nie słychć. Jeździ normalnie. Może to być wina filtra oleju?? [ Dodano: Nie 23 Wrz, 2007 12:27 ] kontrolka oleju się nie włancza jak spadnie do 0. Ale napewno działa bo przy odpalaniu się zapala i gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.