Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 sprawdź w dekoderze VIN... Masz do niego linka na głównej stronie (w zrób to sam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seba.boss Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 jezeli ktos bedzie wiedzial jaki jest kosz w polsce tego walka ssacego od DS, to napiszcie pzd Seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 jezeli ktos bedzie wiedzial jaki jest kosz w polsce tego walka ssacego od DS, to napiszcie Coobcio chyba takie miał. Zapytaj go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Coobcioto ja mam takie pytanie,czy gdyby wymienic walek w P11 2.0 SR 20De na taki z SR20DE to mialobyto jakis sens,bo z tego co pamietam to wyjsciowa moc tego silnika to130 km i czy daloby to jakis przyrost mocy? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 80 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witam! Czy ktoś już obadał temat, jak to jest z RPE w przypadku SR20De? Była hipoteza na temat wałków, ale czy ktoś to sprawdzał? Ja posiadam taki właśnie silnik w mojej primie, a chciałbym się cieszyć pełnymi osiągami mojego auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Coobcioto ja mam takie pytanie,czy gdyby wymienic walek w P11 2.0 SR 20De na taki z SR20DE to mialobyto jakis sens,bo z tego co pamietam to wyjsciowa moc tego silnika to130 km i czy daloby to jakis przyrost mocy? :?: Z tego co wiem to do zwykłych 2.0 zakłada się te z GT mające agresywniejsze krzywki Witam!Czy ktoś już obadał temat, jak to jest z RPE w przypadku SR20De? Była hipoteza na temat wałków, ale czy ktoś to sprawdzał? Ja posiadam taki właśnie silnik w mojej primie, a chciałbym się cieszyć pełnymi osiągami mojego auta... Widze że jesteś nowy poczytaj NPT tam jest wszystko opisane oto link do silników 2.0 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2680 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 80 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Widze że jesteś nowy poczytaj NPT tam jest wszystko opisane oto link do silników 2.0 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2680 O odmianach silnika SR20 czytałem juz wczesniej, mi chodzi o co innego. W mojej primerze siedzi silnik SR20De, poniewaz jest z rynku niemieckiego ma zredukowaną do 115KM moc, tak samo pokazuje mi VIN dekoder. Taki silnik niedławiony powinien mieć z tego co wyczytałem 130KM. Nigdzie na forum nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na pytanie w jaki sposób w tym silniku ograniczano moc. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś udzieli mi odpowiedzi na to pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 W mojej primerze siedzi silnik SR20De, poniewaz jest z rynku niemieckiego ma zredukowaną do 115KM moc, tak samo pokazuje mi VIN dekoder. Taki silnik niedławiony powinien mieć z tego co wyczytałem 130KM. 115KM. to miały jednopunktowy wtrysk chyba :/ Byłbym wdzięczny jeśli ktoś udzieli mi odpowiedzi na to pytanie. Coobcio udzieli ci odpowiedzi jak się pojawi na necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 115KM. to miały jednopunktowy wtrysk chyba To bylo sr20di. Ale byly tez sr20de na rynek niemiecki z rep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 80 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 115KM. to miały jednopunktowy wtrysk chyba To bylo sr20di. Ale byly tez sr20de na rynek niemiecki z rep. Dokładnie, w mojej primie jest silnik na wielopunktowym wtrysku, zresztą w '95 nie robili juz na jednopunktowym. Takich primerek jak moja, ze zredukowaną mocą musi być bardzo dużo, w końcu z Niemiec pochodzi pewnie większość sprowadzonych aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 115 miały te z REP na wielopunkcie tak jak mój właśnie. Coobcio pisął że dławione są na wałkach rozrządu, a dokładniej na ssącym. Na wydechowym na pewno nie bo ostatnio porównywałem swój ( 115KM ) z wałkiem z GT ( 150KM) - są takie same. Jutro najprawdopodobniej podmienie wałek ssący to napisze jak się sprawy mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Proponuje podjechać na ul.Mineralną i z hamować zobaczymy co tak na prawdę siedzi u ciebie pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 80 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 115 miały te z REP na wielopunkcie tak jak mój właśnie. Coobcio pisął że dławione są na wałkach rozrządu, a dokładniej na ssącym. Z tego co wyczytałem i zrozumiałem to było przypuszczenie że różnią się wałkiem ssącym. Nie znalazłem nigdzie potwierdzenia tej opcji. Jutro najprawdopodobniej podmienie wałek ssący to napisze jak się sprawy mają. No ciekawy jestem bardzo co z tego wyjdzie. Jeśli faktycznie za zmniejszoną moc odpowiada wałek ssący, to zaczynam poszukiwania "pełnowartościowego", a jeszcze lepiej jakby od SR20DE się trafił A na hamownię to bał bym się jechać, jeszcze by się okazało że gaz mi połowę koni wydusił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witam Ja bylem dzisiaj ze swoja p10gt na hamowni. Okazalo sie ze pozostalo mi jeszcze 130 km i152nm. Trza bedzie niedlugo pogrzebac cos w silniczku. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Coobcioto ja mam takie pytanie,czy gdyby wymienic walek w P11 2.0 SR 20De na taki z SR20DE to mialobyto jakis sens,bo z tego co pamietam to wyjsciowa moc tego silnika to130 km i czy daloby to jakis przyrost mocy? :?: Musisz zastosować wałek z P11 GT albo almery GTi (dzwigienki zaworowe z rolkami), w Przypadku P10 zyskuje się ekstra 7-8KM, poprawia się harakterystyka silnika od 4800 obr.min do samego odcinki... WAŁKI w SR20: SR20De o zredukowanej mocy mają walek ssący o koncie 232* i krzywce 37,3mm. SR20De o mocy 130KM ma 240* i wysokość całkowita krzywki 37,6mm SR20DE (GT i GTi 141-150KM) 248* i 38mm Wszystkie wersie mają te same wałki wydechowe tzn. 37,6mm i 240* Witam Ja bylem dzisiaj ze swoja p10gt na hamowni. Okazalo sie ze pozostalo mi jeszcze 130 km i152nm. Trza bedzie niedlugo pogrzebac cos w silniczku. :/ Oto wykres zdrowej P10 GT ze stożkiem odrazu na przepływce (na dniach będzie CAI) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 80 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 SR20De o zredukowanej mocy mają walek ssący o koncie 232* i krzywce 37,3mm.SR20De o mocy 130KM ma 240* i wysokość całkowita krzywki 37,6mm SR20DE (GT i GTi 141-150KM) 248* i 38mm Wszystkie wersie mają te same wałki wydechowe tzn. 37,6mm i 240* No, teraz juz wszystko jasne! Ma ktoś może na zbyciu "pełnowartościowy" wałek od SR20De, a najlepiej od SR20DE? Jaki może być orientacyjny koszt- oczywiście używanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 w sprawie GA16DE to powiem że być może niedługo będę w miejscu gdzie mają pare DS-ek i bym moze zakupił ssące i wydechowe, jak ktoś byłby zainteresowany - tylko ostateczne pytanie czy oba z DS do DE wystarczą?? jak ocenić ich stan? Jak się dowiem o ceny to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 WAŁKI w SR20: SR20De o zredukowanej mocy mają walek ssący o koncie 232* i krzywce 37,3mm. SR20De o mocy 130KM ma 240* i wysokość całkowita krzywki 37,6mm SR20DE (GT i GTi 141-150KM) 248* i 38mm Wszystkie wersie mają te same wałki wydechowe tzn. 37,6mm i 240* Czy wiesz ile może kosztować taka przeróbka. Pewnie trzeba będzie kupić części do przeróbki. Ile to może kosztować? I jeszcze jedno pytanie. A co z komputerem? Nie trzeba go wymieniać, albo zmieniać w nim map? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Co do wałków to za uprzejmością jednego kolegi z NKP udało mi się je zanabyć za 150zł (te od GT), sam je wymieniłem więc na tym koszta się zamknęły. Nie wiem do końca jak z kompem. Bez ingerencji w niego moje autko po samych wałkach dostało trochę mocy i momentu powyżej 4k obr. Ps mam silnik sr20De/rep -----> teraz po swapie wałków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 150zł? To ok. Co prawda nie znam się na mechanice, więc doszedłby koszt robocizny. Może jest tu jakiś mechanik i powie ile może być za taką robotę? Znalazłem też wypowiedź Coobcia na temat kompa. Pisał, że kompa się nie zmienia, bo nie ma gdzie. Także też ciekawie. Zapytam jeszcze w Nissanie, może mi coś więcej powiedzą. maddrajwer czy sprawdzałeś już jak teraz masz ze spalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Aktualnie wychodzi około 15-18l gazu na 100km , cały czas miasto. Jak była zmiana nie da się określić bo u mnie non stop mody są, dolotu, zapłonu, blos, wałki. Nigdy nie udało mi się jakiejś miarodajnej średniej wyciągnąć między modyfikacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 apytam jeszcze w Nissanie, może mi coś więcej powiedzą. Co CI oni mogą powiedzieć skoro nic nie wiedzą Najlepszym potwierdzeniem jest udanie się na hamownię przed a potem po wymienie wałka/wałków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Jeszcze nie dzwoniłem no Nissana. Choć obawiam się, że rzeczywiście będą mieli kłopot z odpowiedzią na pytanie. Choć spotkałem w serwisie jednego konkretnego gościa. Dziwi mnie fakt tak dużego spalania po wymianie wałków. Jakby coś nie grało w rytm. Więc albo komputer źle steruje poszczególnymi podzespołami pracy silnika, albo jakiś problem ma auto maddrajwera. No bo co tu jeszcze może być??? Normalnie P10 powinna palić max. 10-11 LPG. Chociaż z drugiej strony, jeżeli zmiany wałków można poczuć dopiero po 4k obrotów, a spalanie wtedy wzrasta do wysokich wartości i wtedy by się zgadzało. Maddrajwer potwierdź moje rozumowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Na dzień dobry to P10 pal po mieście do 10l Pb a nie gazu. Poza tym nie należy się moją sugerować ponieważ: -zawsze wożę w bagażniku jakieś 40-60 kg. złomu, czyli prawie pasażer -mam ciężką nogę -to auto od początku nie pali i nie jeździ jak można by się było po P10 spodziewać. Jakiś partacz jeździł nim przede mną i go strasznie skundlił, teraz autko dopiero wychodzi na nissana. -trzeba wziąć pod uwagę na jakim bazie się jeździ, ja się przyzwyczaiłem do TESCO (niby orlen) więc jakości średnio nie znanej. Jak będzie okazja to pomierzę spalania na np. shellu i BP -nie mogę do końca doregulować blosa bo mam ponoć jakiś przedmuch na wydechu i analizator wariuje. -dla pełnego działania ostrzejszych wałków (od GT bynajmniej) należało by założyć luźniejszy wydech. Poza tym moim zdaniem spalanie raczej nie wzrosło a na pewno nie jakoś znacznie po zmianie wałków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 w GA14/16 po wymianie walków spalanie rośnie o 1L a przybywa 10KM (do 20KM w zależności od wersji) w SR20 podobnie... Jak wiadomo moc z powietrza się nie bierze, chcesz mieć oszczędne i powolne auto do dupoworzenia to nic nie zmieniaj bo po co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.