Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

! ! ! REDUCED ENGINE POWER bez tajemnic ! ! !


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

counterox, no juz nie wymagaj od 1,6 cudów, jak narzekasz na dół to powinieneś się przjechać jakąś hondą z tego okresu, które mają nieco większy moment jak nasze 1,4 :P

 

A na poprawienie góry to prosta rada - wałki z DS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie to "dostałem" za 250 zł nowe walbro 317 ;) Kasa ucieka jak głupia hehe może w końcu dorobie się i wałków od DS'a...

 

W sumie to moja primera może mieć i te 106 koni, tylko ja już jestem na tyle przyzwyczajony do mocy i przyśpieszeń, że po prostu możę mi się to wydawać mało..

W końcu śmiga się 150 konną ścigawką ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to moja primera może mieć i te 106 koni, tylko ja już jestem na tyle przyzwyczajony do mocy i przyśpieszeń, że po prostu możę mi się to wydawać mało..

 

no i WP11 nie jest mistrzynią wagi lekkiej z kolei a to też ważne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dobra to jeszcze jedno pytanko..

 

Czy wałki z ga16ds są w 100% plug and play do ga16de ? ssący na miejsce ssącego, wydech na miejsce wydechu i wsio ryba ?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawdopodobnie za tydzień będzie no REP a właściwie upgrade ;] 2 x 40 mm w zajebiaszczym stanie ;P

 

Obym niczego nie spierd... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak ja zamienię te wałki to otrzymam 10 kucy więcej???? Mam P10 z 1994r. w wersji 90KM (chyba, bo teraz po przeczytaniu tematu sam nie wiem...) Ściągana z Niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej to było tak...zniemczona 90 konna wersja w serii...po wymianie kolektora ssącego na 73C,ssącego wałka rozrządu,modzie zapłonu i braku katalizatora ----> 107 kucy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, wiadomo że był REP na kolektorze i na wałkach rozrządu, ale

 

JAK wygląda kwestia REGULOWANIA zaworów powymianie wałków ?

 

Trzeba to robić czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, wiadomo że był REP na kolektorze i na wałkach rozrządu, ale

 

JAK wygląda kwestia REGULOWANIA zaworów powymianie wałków ?

 

Trzeba to robić czy nie ?

counterox przecież pytałeś o to w innym wątku... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pytałem, ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi... :(

 

Wałki zamontowane, czuć poprawę, ale na wysokich obrotach jakby mało paliwka albo wydech dusił...

 

551638124_1

 

może ktoś chce z ga16de kupić wałeczki w idealnym stanie ? :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK wygląda kwestia REGULOWANIA zaworów powymianie wałków ?

 

Trzeba to robić czy nie ?

Wałki w całej rodzinie GA mają taką samą podstawę pod krzywką - nic nie trzeba regulować, chyba że twój silnik jest na tyle w złym stanie że i przed wymianą tego się domaga...

Wiadomo uklepują się gniazda i zawory no i zmniejsza luz zaworowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie trzeba regulować w moim przypadku. Silnik chodzi jak złoto ;)

 

Może pod Vectra Klub Polska podepne się pod dynoday w zielonej górze.. 60 zł i będzie wiadomo czy coś dały te wałeczki.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
wszedzie jest mowa o GA... a jest cos o QG? bo jakos sie nie doszukalem nic, czy mozna w tych silnikach tez cos pokombinowac (albo nieuwaznie czytalem/szukalem)

 

Ten post dotyczy samochodów ściągniętych z Niemiec które maja zredukowaną moc.

A jak chcesz podkręcić silnik to Nissan Power Team

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio mam pytanie mam GA16DS i mam 90KM co mam zrobić żeby żeby nabrał więcej mocy, bo czytam czytam i już się tak zakręciłem ze sam nie wiem. Proszę o Help :)

przecież wszystko pisze w tym temacie :568:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam.

 

Podobnie jak kolega artus1208

Ja również mam kilka pytań odnośnie silnika GA14DE Nissan Sunny N14 - samochód sprowadzany z Niemiec (w dowodzie 55kW).

1. Po pierwsze czy wycięcie katalizatora nie stoi na przeszkodzie w przejściu badania technicznego?

2. Po drugie czy w silnikach 1.4 też są różne kolektory ssące?

3. Po trzecie co można jeszcze niewielkimi kosztami zrobić żeby autko było nieco żwawsze?

 

Proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynam zajmowac się tematem dopieszczenia mojej Nyski.

p.s. Jeszcze jedno, co to znaczy że był "REP" ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Podobnie jak kolega artus1208

Ja również mam kilka pytań odnośnie silnika GA14DE Nissan Sunny N14 - samochód sprowadzany z Niemiec (w dowodzie 55kW).

1. Po pierwsze czy wycięcie katalizatora nie stoi na przeszkodzie w przejściu badania technicznego?

2. Po drugie czy w silnikach 1.4 też są różne kolektory ssące?

3. Po trzecie co można jeszcze niewielkimi kosztami zrobić żeby autko było nieco żwawsze?

 

Proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynam zajmowac się tematem dopieszczenia mojej Nyski.

p.s. Jeszcze jedno, co to znaczy że był "REP" ?

 

Pozdrawiam.

kidzio nie ma lekko widzę, że jesteś nowy więc zapoznaj się z wyszukiwarką. Wszystko co tu wymieniłeś jest opisane na Forum ;)

Ps. A co znaczy skrót REP?...napisane jest w temacie tego posta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...