Gość McAlmera Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Witam! taka ciekawostka.. Kiedyś czytałem w jakimś auto bildzie, czy coś takiego (w każdym razie po niemiecku) opis 100NX targa i coupe, gdzie targa miał 66, a coupe 74 KW. Wyszło im, że ten mocniejszy zauważalnie mniej spalał.. :?: Teoretycznie lepsze napełnianie cylindra, to lepsza sprawność - może coś w tym jest.. pozdrowienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 ktos już kiedyś o tym mówił że przy mniejszej mocy bardziej sie ciśnie nie jest w pełni wykorzystywana, silnik 1.0 w kamazie spaliłby więcej niż fabryczny :diabel: ja mam takie ciche spostrzezenie że róznice pomiędzy róznymi ga14/16 że jedne palą mało inne masę przy tym samym silniku i stylu jazdy, polega właśnie na wałkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Dzwoniłem do Nissana i rozmawiałem z mechanikiem, który to wcześniej miał się przygotować do rozmowy. Powiedział, że REP to nic innego jak przekonfigurowany komputer sterujący i wymiana na komputer z auta o normalnej mocy wszystko załatwi. Mówił też, że REP ma mniejszy moment co daje lepszą dynamikę na wszystkich biegach już przy mniejszych obrotach. Co wy na to??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 chyba do rozmowy przygotował się połówką Bolsa, chociaż mogę się mylić co do litrażu ale wydaje mi się że kolo nie bardzo jarzył o co biega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Mówił też, że REP ma mniejszy moment co daje lepszą dynamikę na wszystkich biegach już przy mniejszych obrotach.Co wy na to??? chyba do rozmowy przygotował się połówką Bolsa, Hehe wydaje mi się że musiał więcej jak połówkę wypić by takie bzdury pleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 no ku... odkrycie roku :!: koles powinien startowac w konkursie Top Trendy :!: :!: :!: "ma mniejszy moment co daje lepszą dynamikę na wszystkich biegach już przy mniejszych obrotach" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Pewnie ten pan z serwisu ma jakiś kompleks, więc chwali wszystko co mniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 i ma mniejszą moc przez co jest lepszy na ćwiartkę :one: wyminiajmy kompy na te z REP będzie szybciej :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 No co się z chłopa naśmiewacie. Nawet na maturach teraz jest amnestia na debilizm. Można i jemu wybaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sawyer Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Ja musze podjechać ze swoją p11 na chamownie i sprawdzić dokładnie co i jak. Poruszłem już kiedyś temat: mam w dowodzie i w papierach zakupu (samochód kupiony w salonie w polsce jestem drugim właścicielem) 150 KM. A po rozpracowaniu tematu na forum zamknęło się na tym że pokrywa zaworów w 150 konnych SR20 jest czarna lub czerwona (w p10). Więc dałem sobie spokój, choć czasem killując lepsze furki mam wrażenie że coś za dobrze jak na 130 KM się zbiera ta moja P11. Może ze względu na to że jest to egzemparz z końcówki produkcji 99r to taki surprise jest jak z tymi wałkami????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 na żadną niespodziankę bym nie liczył obstawiam że wyjdzie ci coś w granicach 132KM i 180Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 To w takim razie co ja moge zrobić z moim 1,6 90 KM zprowadzonym z Niemiec. Poradź mi coś Coobcio!! CAI jest ale wkładka K&N jest w miejscu serii, dolot z nadkola, no kat, no egr czyli zostają wałki... co gdzie za ile albo może u Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Spoko zapraszam do Siebie... Ale na wszelki wypadek dobrze by było jakbyś przed przyjazdem zdjął pokrywę zaworową i sówmiarką pomierzył wysokości krzywek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Dzięki Coobcio. Krzywki pomierze jak uporam się z hamulcami. Wczoraj miałem nie lada niespodzianke jak mi się okładzina odkleiła od szczęki. Odezwe się jeszcze. [ Dodano: Sob 09 Cze, 2007 21:53 ] Pozdrawiam wszystkich z klubu co są na zlocie. Niestety ja nie miałem szans wyjechać. za to uporałem się z hamulcami i z cai. niebawem pomierzę krzywki i dam Ci znać Coobcio co i jak. [ Dodano: Wto 12 Cze, 2007 17:44 ] Cześć Coobcio Jest dokładnie tak jak pisałeś w pierwszym poście: Wałek ssący 39,4 mm Na nim symbol: LYD16 13001 90J41 Wałek wydechowy 40 mm Na nim symbol: LYD15 13001 90J41 Napisz mi prosze na PW telefon do Ciebie to reszte ustalimy telefonicznie lub na PW PS. Reflektory tylne już zmyte bo Władza nie lubi niebieskiego - może się im znudził? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 a może wiecie co z wałkami w mojej primce?? ma 66kW i nei wiem dlaczego tak mało skoro 1.6 16v.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 zdejmij pokrywkę zaworową i pomierz krzywki sówmiarką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 pomierz krzywki sówmiarką. no i co późńiej z tym zrobię:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 jak zmierzysz to podaj tu wysokości... Nie wszystkie z niemiec były dławione podobno coś w tym jest (zależy od wersji) bez hamowni czy chociażby zmierzenia nic się nie dowiemy. Niektórzy kupują wałki z wersji "nie REP" ale przecież chyba lepszy efekt jest z DS-owych wałków... Mam jescze pytanie do Tomaszka, jak zakonczyły się twoje "mody wałkowe", wkońcu 1 masz od sentry czy oba czy jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Mam jescze pytanie do Tomaszka, jak zakonczyły się twoje "mody wałkowe", wkońcu 1 masz od sentry czy oba czy jak Jeden ssący bo wydech jest taki sam 40mm :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Ja też mam teraz oba wałki po 40 mm dzięki Tomaszkowi Oryginalny ssący miałem 39,4 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 jak zmierzysz to podaj tu wysokości... no to może być problem:) nie iwme czy uda mi się takie coś zrobić... bynajmniej w najbliższym czasie. ale dzisiaj znajomy wywala mi egr więc może przy okazji zajrzy... zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 czy każdy kto robił to w GA16DE zauważył jakiś wzrost spalania?? po poczytaniu forum i opiniami osób która mają REP lub nie, jestem zwolennikiem teorii że chyba jakoś znacząco nie rośnie albo wcale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 zy każdy kto robił to w GA16DE zauważył jakiś wzrost spalania Spalanie nie wzrosło przy normalnej jeździe. Oczywiście jak się ciśnie to będzie palił więcej bo po to dajesz wyższe krzywki żeby więcej paliwa z powietrzem dostało się do cylindrów przez co energia powstała jest większa i moc wzrasta. Ja zmieniłem ssący na wydechowy czyli mam dwa takie same wałki po 40mm krzywki. Po tej operacji czuć różnicę w zakresie wysokich obrotów. Na trójce prędkość przy 7000 obr/min wzrosła prawie o 10 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Na trójce prędkość przy 7000 obr/min wzrosła prawie o 10 km/h prędkość maxymalna na trójce zależy od przełożenia w skrzyni biegów a nie od wałka :!: i przy 7 tys. będzie zawsze taka sama ale na 5 już się zgodzę że wzrośnie bo tam nie dobijesz do 7tys bo by licznika brakło będzie mocniejszy więc max będzie większy a spalanie mam takie samo czyli zależne od wciśnięcia gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 No ja właśnie szukam ssącego od DS-a może po prostu jak mówicie kupie wydechowy (teoretycznie od każdego 1,6) i będę miał większe pole manewru przy poszukiwaniach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.