Coobcio Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 counterox, no juz nie wymagaj od 1,6 cudów, jak narzekasz na dół to powinieneś się przjechać jakąś hondą z tego okresu, które mają nieco większy moment jak nasze 1,4 A na poprawienie góry to prosta rada - wałki z DS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Jak narazie to "dostałem" za 250 zł nowe walbro 317 Kasa ucieka jak głupia hehe może w końcu dorobie się i wałków od DS'a... W sumie to moja primera może mieć i te 106 koni, tylko ja już jestem na tyle przyzwyczajony do mocy i przyśpieszeń, że po prostu możę mi się to wydawać mało.. W końcu śmiga się 150 konną ścigawką ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 W sumie to moja primera może mieć i te 106 koni, tylko ja już jestem na tyle przyzwyczajony do mocy i przyśpieszeń, że po prostu możę mi się to wydawać mało.. no i WP11 nie jest mistrzynią wagi lekkiej z kolei a to też ważne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Dobra to jeszcze jedno pytanko.. Czy wałki z ga16ds są w 100% plug and play do ga16de ? ssący na miejsce ssącego, wydech na miejsce wydechu i wsio ryba ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 counterox, tak wszystko pasuje PnP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 To prawdopodobnie za tydzień będzie no REP a właściwie upgrade ;] 2 x 40 mm w zajebiaszczym stanie ;P Obym niczego nie spierd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzu10 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 To jak ja zamienię te wałki to otrzymam 10 kucy więcej???? Mam P10 z 1994r. w wersji 90KM (chyba, bo teraz po przeczytaniu tematu sam nie wiem...) Ściągana z Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 w mojej to było tak...zniemczona 90 konna wersja w serii...po wymianie kolektora ssącego na 73C,ssącego wałka rozrządu,modzie zapłonu i braku katalizatora ----> 107 kucy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 A regulowaliście zawory czy po prostu wrzuciliście nowe wałki i OK ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 po prostu. ludzie zamiast zastanawiać się sprawdźcie jaki macie kolektor... jedno spojrzenie i wszystko jasne:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 No dobra, wiadomo że był REP na kolektorze i na wałkach rozrządu, ale JAK wygląda kwestia REGULOWANIA zaworów powymianie wałków ? Trzeba to robić czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 No dobra, wiadomo że był REP na kolektorze i na wałkach rozrządu, ale JAK wygląda kwestia REGULOWANIA zaworów powymianie wałków ? Trzeba to robić czy nie ? counterox przecież pytałeś o to w innym wątku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 No pytałem, ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi... Wałki zamontowane, czuć poprawę, ale na wysokich obrotach jakby mało paliwka albo wydech dusił... może ktoś chce z ga16de kupić wałeczki w idealnym stanie ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 JAK wygląda kwestia REGULOWANIA zaworów powymianie wałków ? Trzeba to robić czy nie ? Wałki w całej rodzinie GA mają taką samą podstawę pod krzywką - nic nie trzeba regulować, chyba że twój silnik jest na tyle w złym stanie że i przed wymianą tego się domaga... Wiadomo uklepują się gniazda i zawory no i zmniejsza luz zaworowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Czyli nie trzeba regulować w moim przypadku. Silnik chodzi jak złoto Może pod Vectra Klub Polska podepne się pod dynoday w zielonej górze.. 60 zł i będzie wiadomo czy coś dały te wałeczki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 wszedzie jest mowa o GA... a jest cos o QG? bo jakos sie nie doszukalem nic, czy mozna w tych silnikach tez cos pokombinowac (albo nieuwaznie czytalem/szukalem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 wszedzie jest mowa o GA... a jest cos o QG? bo jakos sie nie doszukalem nic, czy mozna w tych silnikach tez cos pokombinowac (albo nieuwaznie czytalem/szukalem) Ten post dotyczy samochodów ściągniętych z Niemiec które maja zredukowaną moc. A jak chcesz podkręcić silnik to Nissan Power Team Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artus1208 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Coobcio mam pytanie mam GA16DS i mam 90KM co mam zrobić żeby żeby nabrał więcej mocy, bo czytam czytam i już się tak zakręciłem ze sam nie wiem. Proszę o Help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Coobcio mam pytanie mam GA16DS i mam 90KM co mam zrobić żeby żeby nabrał więcej mocy, bo czytam czytam i już się tak zakręciłem ze sam nie wiem. Proszę o Help przecież wszystko pisze w tym temacie :568: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artus1208 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 no pisze tylko tyle już tu sie naczytałem ze sie zakręciłem jak sprężyna i w końcu nie wiem juz sam co jak i di czego liczyłem ze ktoś mi pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kidzio Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Witam. Podobnie jak kolega artus1208 Ja również mam kilka pytań odnośnie silnika GA14DE Nissan Sunny N14 - samochód sprowadzany z Niemiec (w dowodzie 55kW). 1. Po pierwsze czy wycięcie katalizatora nie stoi na przeszkodzie w przejściu badania technicznego? 2. Po drugie czy w silnikach 1.4 też są różne kolektory ssące? 3. Po trzecie co można jeszcze niewielkimi kosztami zrobić żeby autko było nieco żwawsze? Proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynam zajmowac się tematem dopieszczenia mojej Nyski. p.s. Jeszcze jedno, co to znaczy że był "REP" ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Witam. Podobnie jak kolega artus1208 Ja również mam kilka pytań odnośnie silnika GA14DE Nissan Sunny N14 - samochód sprowadzany z Niemiec (w dowodzie 55kW). 1. Po pierwsze czy wycięcie katalizatora nie stoi na przeszkodzie w przejściu badania technicznego? 2. Po drugie czy w silnikach 1.4 też są różne kolektory ssące? 3. Po trzecie co można jeszcze niewielkimi kosztami zrobić żeby autko było nieco żwawsze? Proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynam zajmowac się tematem dopieszczenia mojej Nyski. p.s. Jeszcze jedno, co to znaczy że był "REP" ? Pozdrawiam. kidzio nie ma lekko widzę, że jesteś nowy więc zapoznaj się z wyszukiwarką. Wszystko co tu wymieniłeś jest opisane na Forum Ps. A co znaczy skrót REP?...napisane jest w temacie tego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.