Gość 28Darek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Nadejszla wiekopomna chwila aby zabrac sie za klasyczna usterke P10 - wyskakujacy 5 bieg. Kiedys zdarzalo sie to rzadko ostatnio coraz czesciej lub prawie zawsze (bez wzgledu na aktualna predkosc). Co moze sie stac jezeli nadal bede jezdzil na 5 biegu (bo jazda na samej czworce przez kilkaset km to koszmar) przytrzymujac go na sile tak aby nie wyskakiwal ? Czy postepujac w ten sposob moge uszkodzic nieodwracalnie skrzynie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Witam. Biorąc pod uwagę ceny nowych części, myślę, że naprawa już się nie kalkuluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brodacz Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Hm, tak kwestia była już poruszana na forum - poszukaj warsztatu w siedlcach, gdzie chłopaki robili wyskakujące 5 i są zadowoleni. Gość robi skrzynie i daje gwarancje. Sam nie korzytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Zanim napisalem ten post zapoznalem sie ze wszystkimi wypowiedziami o wyskakujacym 5 biegu ktore znalazlem na forum. Wiem ze jedynym slusznym rozwiazaniem jest warsztat w siedlcach ( do wyboru kilka opcji - zakup samych czesci, wizyta osobiscie z primerka, wyslanie skrzyni poczta) ale tez chcialbym dowiedziec sie jak dlugo mozna jezdzic z tak uszkodzona skrzynia i co moze sie stac gdy bede jezdzil w opisany wczesniej sposob ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 ja jezdziłem długo na przytrzymywanym piątym biegu az juz nie dało sie trzymac cały czas wyskakiwała i nic sie nie stało tylko coraz zazgrzytało w skrzyni pozniej jezdziłem na 4 biegu nie dało sie inaczej, wreszcie pojechałem do siedlec(mam niedaleko) w dwie godzinki sie uwineli juz rok jezdze i jest wsio oki polecam naprawic bo tak naprawde to szkoda skrzyni mi sie nic nie stało ale moze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lackyd Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Witam, ale ile zapłaciłeś na naprawę skrzyni ?? dot. Piterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 28Darek jak bedziesz tak jexdzil to naprawa pozniej moze byc drozsza, zwlaszcza ze trzeba bedzie czesci kupowac. A teraz sie moze okazac, ze ten wariot od piątego biegu mozna obrócić i bedzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 witam. za naprawe zapłaciłem 550zł dlatego 50 jeszcze bo zmienił mi rowniez synchronizator na2 biegu. dał gwarancje na rok i pytałem sie czy wytrzyma wiecej powiedział ze bez problemu ja polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pantomimasz Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Nie wiedzialem, czy zalozyc do tego nowy watek... Ja czuje w moim samochodzie, ze jak dodaje gaz, to drazek cofa mi sie o jakies 2 cm. Nie wyskakuje, ale czy to moga byc poczatki wyskakiwania 5 biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Nie wiedzialem, czy zalozyc do tego nowy watek...Ja czuje w moim samochodzie, ze jak dodaje gaz, to drazek cofa mi sie o jakies 2 cm. Nie wyskakuje, ale czy to moga byc poczatki wyskakiwania 5 biegu? Mi się bardziej wydaje że to początek końca poduszek które trzymają silnik i skrzynię biegów. jeśli się mylę to mnie poprawcie :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrt Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ja osobiście już z tą 5 śmigam ponad rok. W trasie 4max to jest dopiero spalanie, staram się bujać do 120.Co do Siedlec wybieram się osobiście swoim nx Po 1. wyjąć skrzynke, trzeba dać mechanikowi (koszty) wysyłka (koszty) , a czy ten mój mechanik to sam poskłada :?: Po 2. wolę żeby sami lookneli na skrzynke może jest coś jeszcze do wymiany (sprzęgło, synchronizatory i poduszki są do wymiany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Dowiadywał się ktoś z was o ceny samych częsci do skrzyni? Gdzie je można dostać poza magikiem z Siedlec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Witam. Jazda z wyskakującą piątką grozi tylko jednym- nadwyrężeniem łokcia i nadgarstka .Przesuwka i synchronizator kół zębatych pracuje tylko w momencie zazębiania - później przesuwka zazębiona i pracują zęby a nie synchronizator. Reasumując: ból łokcia tak- przyśpieszone zużycie - bez przesady. Ale jakby nie patrzeć lepiej jest tą 5 zrobić. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Dowiadywał się ktoś z was o ceny samych częsci do skrzyni? Same koło V biegu, nowe, tu zamienników nie ma - 1000-1400 PLN. A jeszcze jakieś widełki, synchronizator itp. Także w ASO z robotą może wyjść i 3000 PLN. Dlatego prosperują szroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Obdzwoniłem ASO i nie taka bieda Synchronizator niecałe 300, zębatka 800, łożyska 2x120, 2x180. Nie mogłem sie dogadac ile za przesuwke. Ciekawe co koles z siedlec wysyła za czesci, czy nowe czy recycling i które? Zebatki chyba sie nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Ciekawe co koles z siedlec wysyła za czesci, czy nowe czy recycling i które? Może naprawia koła. Mając odpowiedni sprzęt i materiał, takie koło można wykonać od podstaw. Przy większych obrotach to jest opłacalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lodidodi Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 ...Co moze sie stac jezeli nadal bede jezdzil na 5 biegu (bo jazda na samej czworce przez kilkaset km to koszmar) przytrzymujac go na sile tak aby nie wyskakiwal ? Czy postepujac w ten sposob moge uszkodzic nieodwracalnie skrzynie ? witam ...co do wyskakującej piąteczki to przyprowadziłem sobie z Holandi P10 dwa lata temu z takową usterką, ok 18h męczarni ale jakoś się wróciło. Co do skrzyni to nie stwierdzam żeby jej się coś porobiło od tego tyle że rąsia troche bolała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Na szczescie jestem juz po naprawie wyskakujacej piatki i przy okazji dowiedzialem sie kilku ciekawych rzeczy zwiazanych z tematem. Mianowicie czesci zakupione w warsztacie w siedlcach nie sa nowe ( zakupilem tam wszystkie elementy potrzebne do wymiany i byly uzywane nawet z widocznymi opilkami i zuzytym smarem/olejem) jednak po ich zalozeniu wszystko jest w jak najlepszym porzadku , wiec mam mieszane uczucia. Okazalo sie rowniez ze jedna ze zuzywajacych sie czesci - chyba kolo zebate - mozna obrocic co rowniez moze (ale nie musi) przyniesc zamierzony efekt (czyt. brak zeskakujacej piatki). Po wymianie przejechalem ok 4000 km i zadnych problemow piatka wchodzi ciasno i utrzymuje swoja pozycje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 dokłądnie, ta piatka jest za wąska i sie wyciera, tak mi mówił ten gośc, ja tam byłem 2 razy... korzystałem tez z gwarancji ... full profi aha, uzywa on czesci z odzysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 dokłądnie, ta piatka jest za wąska i sie wyciera, tak mi mówił ten gośc, ja tam byłem 2 razy... korzystałem tez z gwarancji ... full profiaha, uzywa on czesci z odzysku Rozumiem, że wymieniał Ci zebatke. Masz stara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Witam ja dokonałem naprawy 5 biegu w Siedlcach i przejechałem już 35.000 io jest O.K Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 jazda z wyskakującym piątym biegiem grozi... wyskoczeniem piątego biegu :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek_GT Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Niedawno byłem u chłopaków w siedlcach. Skrzynia działa bez problemu. Polecam P.s.coś tam gratis dorzucili. Co do jeżdzenia na 4 biegu - KOSZMAR!!! Nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 dokłądnie, ta piatka jest za wąska i sie wyciera, tak mi mówił ten gośc, ja tam byłem 2 razy... korzystałem tez z gwarancji ... full profiaha, uzywa on czesci z odzysku Rozumiem, że wymieniał Ci zebatke. Masz stara? Ja mam stara i tak sie zastanawiam czy czasami nie wystarczyloby ja obrocic tak aby zazebiala sie druga strona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 A mi sie ostatnio zaczeło zdarzać - przy szybkim przyśpieszaniu że bieg mi nie chce wskoczyc, problem jest z każdym od2do5 musze szybko wcisnąć jeszcze raz pedał w podłoge i wtedy wchodzi bez problemu nie zdarza sie to często ale sie zdarza. Może to wina sprzęgła czy docisku?? Miał ktoś coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.