Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Note 1.5 dci 86 km


Gość adam79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie takie autko chce kupic (nawet żonka się zgodziła :grin: ) oczywiście na raty. Jestem umówiony na jazdę próbną (benzyną jeździliśmy ale przed kupnem chce diesla również spróbowac, w końcu będe to auto 6 lat spłacał).

W zwiazku z powyższym czy moglibyście mnie uświadomic z kosztami związanymi z przeglądami (co ile kilometów, koszty itp), czy silnik 1.5 dci ma łańcuch rozrządu czy pasek(na necie znalazłem gdzieś że ma niby łańcuch) i jak z awaryjniością tych silników?

Z góry dzięki.

 

Obecnie jeżdże już w sumie 4 używanym autem w przeciągu 5 lat i szczerze powiem ze mam już dosyc używanych samochodów dlatego zdecydowałem się na NOTE`a z silnikiem dci (na droższe auto mnie nie stac).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym rozważył benzynę...różnica w cenie dość duża, a co silnik japoński to japoński ;) recenzje są takie że 1.6 dość mało pali...poza tym dCi to common-rail i wiadomo - raz kiepsko zatankujesz i całą oszczędność cholera bierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze wziąśc primere 1.6 za 71000 zł ale myślałem że dci jest odporny i ekonomiczny.Poza tym primera będzie "goła". A czy tankując na markowych stacjach ON nie będzie problemu z dieselkiem??

A jak wyglądają przeglądy co ile kilometrów i jakie koszty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można założyc LPG - niefirmowy... 8) ....

Ktos już jeździ Note z LPG?

 

 

A co z gwarancją?? W servisie dali mi do zrozumienia, że można załozyc LPG a gwarancja przepada.

Cały czas myśle i kombinuje, chyba jednak dci odpada

(rozmawiałem z sasiadem i opowiadał jak jego ojcu padł kilka miesięcy temu taki silnik-servis się wypiął i zwalił wszystko na złą jakośc ropy).

Teraz sie zastanawiam nad 1.4 benzyną w wersji accenta-dołoże do niego alusy w pakiecie i metalizowany lakier i wyjdzie za wszystko niecałe 59000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żona niestety poprzewracała mi w głowie i....... zaproszona przez znajomych do salonu Hondy nie chciała wysiąśc z nowego civka 5d-civic już jest zamówiony ma byc w lutym 2007

silnik 1.4 wersja comfort, cena 64900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żona niestety poprzewracała mi w głowie i....... zaproszona przez znajomych do salonu Hondy nie chciała wysiąśc z nowego civka 5d-civic już jest zamówiony ma byc w lutym 2007

silnik 1.4 wersja comfort, cena 64900

 

Spoko, spoko, pojeździmy parę lat i się okaże czy niestety czy stety ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czopochrup
mi sie wcale nie podoba. Dzisiaj widzialem takie i to auto nie dla mnie. Nie lubie takich wynalazkow. Ale o gustach sie nie dyskutuje
w sumie sie nie dyskutuje ale design tego auta jest poprostu boski a i wyposazenie niczego sobie... :) zreszt zawsze lubilem civica :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Długo myślałem o nowym civiku ale nie było mnie stać na auto z motorem 1,8l i nie chciałem kupować 90konnej atrapy auta z motorem 1,4. Wybrałem więc Notka 1,6 i nie żałuję. Widzieć zdziwione gęby sprawnie wyprzedanych właścicieli A-4 i Passatów - bezcenne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

powiem tak, sam jestem właścicielem Note'a 1.5 DCI 86KM i dziwię się opiniom na temat silnika diesla w nocie sprawuje się wręcz rewelacyjnie, ostatnio miałem długą trasę 2 x 500 KM i spalanie średnie wyniosło 3,7L co do mocy tez nie mam zastrzeżeń. Wiadomo auto sportowe nie jest ale jak na taki silnik to rewelka i dementuje od razu opinie że silniki diesla są czułe co prawda tankuję najlepsza ropę na stacja Shell, ale 86KM i nigdy nic mu nie było.

 

Pozdrawiam:) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwię się opiniom na temat silnika diesla w nocie

tu nie chodzi o samo auto -a właśnie przede wszystkim o ten silnik - gdyby był japoński nie byłoby tyle halo,to w końcu produkcja renault i stąd te wątpliwości, silniczek jest mały,nowoczesny, dość wysilony i jak wspomniał poprzednik - jak wszystkie współczesne turbodiesle bardzo nie lubi oleju napędowego o słabszej jakości (tankowanie kupionych od białoruskich kierowców tir wynalazków jest ryzykowne :D ) Wątpliwości powstają więc niejako prewencyjne- w razie awarii naprawa diesla pochłonie z zapasem oszczędności wynikające ze spalania. Biorąc też pod uwagę, że koszty obsługi i przeglądów pojazdu z benzyną są niższe, przy rocznych przebiegach np. 15-20 tys. km po prostu bezpieczniej kupić benzyniaka. I jeszcze jedno - nie wiem, czemu z uporem godnym lepszej sprawy Francuzi pakują do diesli napęd rozrządu w postaci paska zębatego. czemu nie biorą przykładu z Japońców?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, ja to wszystko rozumiem, pewnie macie rację, aczkolwiek mowie ja juz przejechalem tym autem ponad 50 tys. tankowałem różną ropę(choć starałem się tankować tą najlepszą z SHELL'a) i żadnych problemow z silniczkiem nie bylo, co wiecej zauwazylem ze auta z nowoczesnymi silnikami diesla startują nawet już przy 2 tys. obrotach a w autach z silnikami benzynowymi dpiero przy 4 nawet 5 czasem...dodatkowo mowie zrobilem 1000KM na trasie i w miescie i srednie spalanie mowie znacnzie ponizej 4. Mówcie co chcecie ale diesel w NOTE rox :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...