ranger Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 W Note nie ma spalania chwilowego. Komputer pokazuje tylko spalanie uśrednione, które kasuje się wcisjając przycisk wyboru wskazań komputera przez ok. 3 sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czak66 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Znalazłem kasowanie spalania jak chciałem ustawić kilometry do przeglądu po około 200km.pokazuje 6,0l. Zaskoczenie dziś jest 5,4 po następnej stówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Im dłużej jeździsz bez kasowania tego paramteru, tym podany wynik jest bardziej "uśredniony" i w sumie mniej miarodajny. Dlatego warto go "zerować" np. przy każdym tankowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rejtis Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zafałszowane wyniki komputera- Note Acenta 1.4. Komputer pokładowy podaje zaniżone wartości zużytego paliwa. Jest to różnica minimum 10%- zatem duża. Przykładowo na przejechanie 169 km zużyłem 14,40 litra benzyny co daje spalanie 8,5 l/100 km, tym czasem komputer pokazywał spalanie 7,5 l/100km. W salonie Nissana nie uzyskałem żadnej na to odpowiedzi, nie mówiąc o jakiejś konkretnej poradzie. A wszystko w ramach gwarancji.Klient jest dobry kiedy płaci, gdy pyta czy ma problem już nie zawsze.A może dlatego, że tak często dajemy się oszukiwać i nie dociekamy swojego? Niektórzy liczą, że firma dba o swoją markę, swoje dobre notowania- czy jednak w każdym wypadku!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Też bawiłem się na początku w liczenie po zatankowaniu pełnego baku....ale u mnie akurat różnica między komputerem a obliczeniami ołówkiem są na prawdę minimalne. A na trasie ponad 400-500km są całkowicie zbierzne. Większe przeklamanie jest na krótkich odcinkach miejskich (5-10km dziennie) i gdy silnik jest niedogrzany. Po takich trasach komputer pokazywał faktycznie mniej niż żeczywiście spalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dokładnie jak i u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 W obecnych temperaturach średnia z całego baku w Note 1.4 to 6.8l, dla porównania w Pandzie 1.1 - 7.2l :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack66 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Teraz ma zużycie 7,8 l gazu , jest super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szelmar Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 U mnie wg komputera 6,4. Nie resetowałem go od dwóch tankowań; ok 900km. Jak policzyłem tankując do pełna to wyszło 6,8. W zimę na krótkim odcinku 3 km do pracy palił mi wg komputera 9-9,5. Po zamontowaniu ogrzewania postojowego silnika spadło do 7,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zauważyłem ostatnio jak by Notek więcej palił w/g kompa 8.3 po mieście. Ale też w przednim kole zeszło ciśnienie do 1 Atm, powód złapany blachowkręt, czyżby to było przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Daj na 2.3 tył 2.4 i wtedy zobaczysz ile będzie ci palić Dziwisz się że palił więcej jak jeździłeś na kapciu 1atm to kapeć!!! Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Niech da tyle ile ma na słupku bo w Note były różne zalecenia. U mnie np. 2.5 przód i 2.2 tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 2.5 to kamień będzie i zawieszenie w pupsko dostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Takie są zalecenia na słupku i w instrukcji i tego się trzymam. Próbowałem kiedyś jeżdzić na 2.2, 2.3 i było słabo - auto nie prowadziło się jak trzba. Na zalecanych 2.5 wszystko jest jak trzba. Tak jest zestrojonie zawieszenie i tak ma być . Ale w niektórych rocznikach - szczególnie tych z przed FL zawieszenie było chyba inaczej zestrojone i zalecenia były inne - 2.3 na przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Masz zalecane 2.5 bar na przód,przy motorku 1.4 ?! Toż chyba masz jakiś błąd? U mnie w tiidzie DCI przód 2.3 tył 2.2 przy normalnym obciążeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ranger spojrzał na maksymalne załadowanie ludźmi i pakami i pompuje 2.5 a jeździ sam U mnie dla max załadunku ludzi i gratów 2.4 i tył 2.6 a normalnie 2.3 2.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Nie, takie mam zalecane ciśnienie dla "nie zapakowanego" samochodu. Po FL Nissan zmienił w Note nastawy zawieszenia. Może to jest skutek tych zmian. Przypomnę, że fabrycznie mam założone opony 175/65/15 i te parametry są dla tych opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Ranger to jakie masz wartości dla max załadunku z nalepki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Jak dobrze pamiętem to jedyna zmiana przy max obciążeniu to 2.3 tył. Ale sprawdzę bo nie pamiętam dokładnie. Nigdy nie jeździłem na maksa załadowanym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 2.5 przód i 2.3 tył to kupy się nie trzyma przy MAX załadunku Kiedy tył zawsze pompuje się więcej a nie przód!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Kiedy tył zawsze pompuje się więcej a nie przód!!!!! Od kiedy? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Edek ,to czemu przy normalnym obciążeniu ,w tiidzie mam: przód 2.3 tyl 2,1 ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 manix: bo przód auta masz cięższy niż tył. Zatem, aby zapewnić dobrą trakcję, producent (zgodnie z prawami fizyki) zaleca mocniejsze pompowanie przednich opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Dla tiidy 1.6 z tabliczki 185/65R15 standard2.3 2.1 pełen załadunek 2.3 2.6 195/65R15 standard 2.3 2.1 pełen załadunek 2.3 2.6 manix: bo przód auta masz cięższy niż tył. Zatem, aby zapewnić dobrą trakcję, producent (zgodnie z prawami fizyki) zaleca mocniejsze pompowanie przednich opon. Wiem ,to był sarkazm dla note o dziwo ,faktycznie bez zmian ,jak pisał Ranger http://www.oponeo.pl/narzedzia/tabela-cisnien/dla-nissan/notei/1-4/65 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) U mnie jest 2.4 2.6 ! A zawsze się pompuje tył więcej bo silnik silnikiem, ale ludzie i graty to nie ważą???????????? Tak to w busie jak bym napakował mniej na tył to po dojechaniu do celu to opony poszły by do kosza! Edytowane 1 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.