manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Edek ,bzdury piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Tak a wy jeździjcie dalej z tyłem na 2.0 bara a przodem na 4.0 bar! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Tył pompujesz więcej ,jak pakujesz więcej niż 2 osoby + bagaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 No ja pakuje to mam pompować mniej???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 masło/maślane . Podsałem dane dla tiidy .Przy załadowanym przód 2.3 tył 2.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 k**wa jak ładuje graty i dwoje ludzi z tyłu to mam pompować 2.2 aby mi się zniszczyły opony ?????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Edziu, czytaj ze zrozumieniem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Burning ja czytam ze zrozumieniem i nie potrafię zrozumieć czegoś co nie logiczne!! Edytowane 1 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 W każdym samochodzie jaki miałem na przód szło większe ciśnienie. Na przedniej osi masz silnik. Wiekszość siły hamowania idzie na przód. Zaraz za silnikiem masz przednie fotele i kierowcę i pasażera. Na tylnej tylko pasażerów z tyłu i bagaż, którego dopuszczalna ładowność jest na pewno lżejsza niż silnik. Obciążenie przedniej osi jest zawsze większe nie tylnej. Można to sprawdzić na pusto. Pomimo większego ciśnienia z przodu, przednie opony są zawsze bardziej "ugięte" niż tylne. Być może w autobusach jest inaczej. Tam rozkład mas jest zupełnie inny. Możliwe też, że w sedanch jest trochę inczej. Za tylną osią jest tam kufer, który ciągnie w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydros Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Ja miałem sedana i było przód 2,3 tył 2,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Sory no mnie na wszystkich szkoleniach uczyli przy max załadunku dla sam osob, busów i ciężarówek że przód mniej a tył więcej nigdy na odwrót Nawet w Wrześniu na odnawianiu uprawnień dla hamulcy zawodowych co 5lat było o tym ! Nawet teraz w tidzie dla 195/65/15 jak bym naładował na przód 2.5 to by mi przód tańcował i skakał zero trakcji by było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Edku - średnio Ci idzie. Manix napisał, że przód/tył - na pusto 2.3/2.1, na pełno 2.3/2.6 Dodam, że Tino na pusto 2.3/2.0, na pełno 2.3/2.2 Ale przód pompuję więcej, bo diesel ciężki i lepiej pracuje w zakrętach na 2.5-2.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Burning a co ty się tak ożywiłeś do rozmów na różne tematy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Witam Czy nie macie naklejki na słupku drzwiowym o ciśnieniach ? Jutro zrobię fotkę w swoim notku i wkleję. Myślę, że zakończy te spory . Wiem napewno, że u mnie przód jest 2,3 a tył (nie pamiętam dokładnie) ale chyba bez pasażerów 1,9 a z pełnym obciążeniem coś 2,8 lub 2,9. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Widzisz Czesiu robią ze mnie wariata bo lubią - zaraz napiszą że sam robię z siebie wariata!! Ile by nie było to przód mniej jak tył dla max załadunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Ile by nie było to przód mniej jak tył dla max załadunku Zależnie od samochodu - jak napisałem, w Tino nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Witam Czy nie macie naklejki na słupku drzwiowym o ciśnieniach ? Jutro zrobię fotkę w swoim notku i wkleję. Myślę, że zakończy te spory . Wiem napewno, że u mnie przód jest 2,3 a tył (nie pamiętam dokładnie) ale chyba bez pasażerów 1,9 a z pełnym obciążeniem coś 2,8 lub 2,9. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Dałem wartości z nalepki do tiidy ,ale Edward ... Pozatym nagina fakty.Teraz że przy załadunku,a wcześniej,ech... Ranger spojrzał na maksymalne załadowanie ludźmi i pakami i pompuje 2.5 a jeździ sam U mnie dla max załadunku ludzi i gratów 2.4 i tył 2.6 a normalnie 2.3 2.4 TU to kto pisał? "normalnie 2.3/2.4"? Daj na 2.3 tył 2.4 i wtedy zobaczysz ile będzie ci palić Dziwisz się że palił więcej jak jeździłeś na kapciu 1atm to kapeć!!! Rada dla Portera , na jakiej podstawie??? Dlaczego uważasz ,że nalepki kłamią a my z Ciebie robimy wariata? dla tedo że piszemy jak jest? Jedynie słuszna opcja i koniec? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) 2.3 2.4 to jest poprawne i opon nie zniszczę bo jak się nagrzeją to będzie 2.4 2.5 A opony niszczą się od przegrzania z powodu małego ciśnienia i zbyt wysokiego ciśnienia ! Wulkanizatorzy nie kłamią bo pompują 2.2 dlaczego???? Edytowane 1 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Robisz z siebie wyrocznię,oleje ,filtry ,silniki,paliwa,opony, woski,nawet ciśnienie .Istny człowiek renesansu .Wszysty się myla ,a Ty wójek dobra rada&youtube wyluzuj chłopie, sam daję nieco więcej niż zalecane,ale w tidzie to przód w normalnej eksploatacji jest bardziej obciążony więc nie pisz odwrotnie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Praktyka jeszcze raz praktyka a nie teoria teorie i gdybanie to sobie można wsadzić w pupsko . Manix z całym szacunkiem dla ciebie to zazdrościsz tej mojej praktyki i mania??? Ja wiem że wielu działam na nerwa zawiści ale tobie ??? Rada dla Portera miał 1.0 w kole to dla ciebie nie kapeć bo dla mnie to kapeć! Edytowane 1 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 A co,my to nie mamy praktyki? Ja jeżdżę od 83 roku i to sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Masz taką jaką zdobiłeś bądż cię nauczyli . Ja mam więcej praktyki niż teorii i nalepków na drzwiach ,zadałem ci pytanie dlaczego wulkanizatorzy pompują 2.2 a oni nie mogą kłamać przecież bo to fachury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Dla tego,by im było łatwiej ,bo to wartość średnia dla większości aut-nie znaczy dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Edek, nikt z Ciebie nie robi wariata. Dyskutujemy. Zrobię fotkę tabliczki w moim Note - chcesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) W Notku I generacji na 120% przód ma wyższą wartość niż tył......u mnie na słupku jest 2.4 przód a 2.2 tył przy 1-2 osobach. Załadowany dużo więcej. Zrobię fotkę ze słupka i się wyjaśni.. Edytowane 1 Maja 2015 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.