Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zużycie paliwa


Gość Ajac
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tył pompujesz więcej ,jak pakujesz więcej niż 2 osoby + bagaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masło/maślane . Podsałem dane dla tiidy .Przy załadowanym przód 2.3  tył 2.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa jak ładuje graty i dwoje ludzi z tyłu to mam pompować 2.2 aby mi się zniszczyły opony ??????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burning ja czytam ze zrozumieniem i nie potrafię zrozumieć czegoś co nie logiczne!!   :)

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym samochodzie jaki miałem na przód szło większe ciśnienie. Na przedniej osi masz silnik. Wiekszość siły hamowania idzie na przód. Zaraz za silnikiem masz przednie fotele i kierowcę i pasażera. Na tylnej tylko pasażerów z tyłu i bagaż, którego dopuszczalna ładowność jest na pewno lżejsza niż silnik. Obciążenie przedniej osi jest zawsze większe nie tylnej. Można to sprawdzić na pusto. Pomimo większego ciśnienia z przodu, przednie opony są zawsze bardziej "ugięte" niż tylne. Być może w autobusach jest inaczej. Tam rozkład mas jest zupełnie inny.

Możliwe też, że w sedanch jest trochę inczej. Za tylną osią jest tam kufer, który ciągnie w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory no mnie na wszystkich szkoleniach uczyli przy max załadunku dla sam osob, busów i ciężarówek  że przód mniej a tył więcej nigdy na odwrót  :D

Nawet w Wrześniu na odnawianiu uprawnień dla hamulcy zawodowych  co 5lat było o tym !

Nawet teraz w tidzie dla 195/65/15 jak bym naładował na przód 2.5 to by mi przód tańcował i skakał zero trakcji by było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edku - średnio Ci idzie.

Manix napisał, że przód/tył - na pusto 2.3/2.1, na pełno 2.3/2.6

Dodam, że Tino na pusto 2.3/2.0, na pełno 2.3/2.2

Ale przód pompuję więcej, bo diesel ciężki i lepiej pracuje w zakrętach na 2.5-2.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Czeslaw4

Witam

Czy nie macie naklejki na słupku drzwiowym o ciśnieniach ? Jutro zrobię fotkę w swoim notku i wkleję. Myślę, że zakończy te spory :).

Wiem napewno, że u mnie przód jest 2,3 a tył (nie pamiętam dokładnie) ale chyba bez pasażerów 1,9 a z pełnym obciążeniem coś 2,8 lub 2,9.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz Czesiu robią ze mnie wariata bo lubią - zaraz napiszą że sam robię z siebie wariata!!

Ile by nie było to przód mniej jak tył dla max załadunku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile by nie było to przód mniej jak tył dla max załadunku :)

 

Zależnie od samochodu - jak napisałem, w Tino nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy nie macie naklejki na słupku drzwiowym o ciśnieniach ? Jutro zrobię fotkę w swoim notku i wkleję. Myślę, że zakończy te spory :).

Wiem napewno, że u mnie przód jest 2,3 a tył (nie pamiętam dokładnie) ale chyba bez pasażerów 1,9 a z pełnym obciążeniem coś 2,8 lub 2,9.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Dałem wartości z nalepki do tiidy ,ale Edward ...

Pozatym nagina fakty.Teraz że przy załadunku,a wcześniej,ech...

Ranger spojrzał na maksymalne załadowanie ludźmi i pakami i pompuje 2.5 a jeździ sam :D

U mnie dla max załadunku ludzi i gratów 2.4 i tył 2.6 a normalnie 2.3 2.4 ;)

TU to kto pisał? "normalnie 2.3/2.4"?

Daj na 2.3 tył 2.4 i wtedy zobaczysz ile będzie ci palić :)

Dziwisz się że palił więcej jak jeździłeś na kapciu 1atm to kapeć!!!

Rada dla Portera , na jakiej podstawie???

Dlaczego uważasz ,że nalepki kłamią a my z Ciebie robimy wariata? dla tedo że piszemy jak jest? Jedynie słuszna opcja i koniec?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.3 2.4 to jest poprawne i opon nie zniszczę bo jak się nagrzeją to będzie 2.4 2.5  :)

A opony niszczą się od przegrzania z powodu małego ciśnienia i zbyt wysokiego ciśnienia !

Wulkanizatorzy nie kłamią bo pompują 2.2 dlaczego????

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz z siebie wyrocznię,oleje ,filtry ,silniki,paliwa,opony, woski,nawet ciśnienie .Istny człowiek renesansu .Wszysty się myla ,a Ty wójek dobra rada&youtube


wyluzuj chłopie, sam daję nieco więcej niż zalecane,ale w tidzie to przód w normalnej eksploatacji jest bardziej obciążony więc nie pisz odwrotnie.

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyka jeszcze raz praktyka a nie teoria teorie i gdybanie to sobie można wsadzić w pupsko .

Manix z całym szacunkiem dla ciebie to zazdrościsz tej mojej praktyki i mania???

Ja wiem że wielu działam na nerwa zawiści ale tobie ???

 

Rada dla Portera miał 1.0 w kole to dla ciebie nie kapeć bo dla mnie to kapeć!

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co,my to nie mamy praktyki? Ja jeżdżę od 83 roku i to sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz taką jaką zdobiłeś bądż cię nauczyli .

Ja mam więcej praktyki niż teorii i nalepków na drzwiach ,zadałem ci pytanie dlaczego wulkanizatorzy pompują 2.2 a oni nie mogą kłamać przecież bo to fachury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tego,by im było łatwiej ,bo to wartość średnia dla większości aut-nie znaczy dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Notku I generacji na 120% przód ma wyższą wartość niż tył......u mnie na słupku jest 2.4 przód a 2.2 tył przy 1-2 osobach.

Załadowany dużo więcej. Zrobię fotkę ze słupka i się wyjaśni..

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...