Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obnizenie zawieszenia


Gość MatMM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moje pytanie wiaże się z tym iż chciałbm mojego Sunny obniżyć (sam nie wiem o ile - takm by to 'konkretnie' wygladalo) jednak nie wiem co dokładnie kupić i jakie moga być ceny podzespołów ?

 

Dajcie jakieś rady i może linki jesli macie.

P.S. - licza się koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli różnica pomiędzy serią a obniżeniem nie będzie wieksza niż 30mm to mogą zostać oryginalne amory, jeżeli jednak obniżenie będzie większe to seryjne nie będą spełniać swojego zadania i się szybko zesrają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy jak wejdziesz na strone główną do nas gdzieś jest link do Platimexu gdzie mamy zniżke klubową. Mają dość atrakcyjne ceny.

 

Niestety "Strona w budowie". Jedynie na maila mozna sie z nimi kontaktowac: hubert@platimex.pl

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KYB to też są amortyzatory do seryjnych spręzyn a nie do obniżanych na polskich rynku nie występują w wersji Tuningowej choć mimo to dobrze się sprawują w połączeniu właśnie z Platimexem - włąsciwości jezdne bardzo przyjemne ale o ich trwałość przy obniżonym zawieszeniu nie jest mi znana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A AGX'y to nie wersja tuningowa??

 

 

jeżeli różnica pomiędzy serią a obniżeniem nie będzie wieksza niż 30mm to mogą zostać oryginalne amory, jeżeli jednak obniżenie będzie większe to seryjne nie będą spełniać swojego zadania i się szybko zesrają

 

Ja miałem jakieś -30/40 i amorów z przodu praktycznie nie mam, tył jeszcze żyje. Na tym setupie auto zrobiło może ze 30kkm z czego połowę zrobiłem ja (jak kupowałem auto amorki były jeszcze dobre).

Wniosek: jak obniżać to tylko z amorkami odpowiednimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można oddać swoje amorki do ludzi którzy robią regeneracje amorkow i oni odpowiednio przerobią nasze amorki jeśli się oczywiście da, bo nie każde można przerobić. Co do Bilsteina to można zrobić na zamówienie i robią je w polsce. Można również zamówić sobie Koni z rególacją twardości i importerem na Polske był Fosab, ale się ostatnio zwinął z rynku i teraz nie wiem kto to ściąga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie można kupić AGX w polsce ?

Na ebay.com jest tego pełno ale jeszcze się nie spotkałem by mieli je w PL przynajmniej w sieci sklepów InterCars i JcAuto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zalozone H&R progresywne na standardowych amorach. Obnizenie 25mm. Przejechalem jakies 10K i widze, ze wlasciwisci amorow juz sie zmieniaja. Mysle, ze na wiosne zainwestuje w Koni (zolte), albo wersja ekonomiczna wlasnie KYB.

Sprawdzalem czy sa Bilsteiny do N16 i kupa, nie ma w katalogu.

 

W Polsce teoretycznie dystrybuuje http://www.bilstein.pl/index.html

 

Koni, KYB i H&R mozesz kupic na www.sklep.tuning.pl, choc nigdy tam nie kupowalem i chyba osobiscie wole pojechac do sklepu i kupic.

 

[ Dodano: Czw 07 Wrz, 2006 16:58 ]

podzwonilem troche dzisiaj i nie znalazlem nigdzie AGX-ow. Udalo sie moze komus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Koni żółtych tych z rególacją twardości to zakładałem takie w Pugu 206 CC i na najmiększym ustawieniu nie dało się jeździć, bo auto było twarde jak deska. Ciesze się, że to nie moje auto. Co do Bilsteinów to o ile pamietam to mogą Wam zrobić na indywidualne zamówienie. Moi znajomi mówili, że są bardzo dobre a jeździli na nich w KJSach czyli w dość ciężkich warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idac najtanszym kosztem to wystarczy kupic sprezynki obnizajace oczywiscie uzywane, najlepie -35(wiadac juz ladnie efekt), mnie sie nie oplaca

drozej to kupic kita ale do twojego raczej sie nie oplaca gdyz to wydatek rzedu 1400

a tak naprawde to najpierw kup ladne fele a samochod calkiem odzyje a dopiero pozniej obnizaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja zdjełem ostatnio zawieche H&Ra i co sie okazało - amortyzatory wyglądaja jak te które kupiłem do standrdowego zawieszenia!!! a wiecie le km było na nim zrobione? - prawie 100tyś km i amory były w stanie super!!! kupiłem nowe(kayaby)bo myślałem że są założone jakieś ,,sportowe''

teraz mam zawieche z tyłu standardową a z przodu jutro zobacze bo kupiłem złe sprężyny(od TD)i auto stoi zaj...cie wysoko - 20cm przeswitu :lol: jutro jade zobaczyć inny zestaw i mam nadzieje że będzie ok a jak nie to z powrotem H&Ra założe - ale tylko na przód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zerkopol w Legionowie...

Gość naprawde profesjonalista, zamierzam dać do niego moje poreklamacyjne B6 na skrócenie, utwardzenie ugięcia wstępnego + zwiększenie siły tłumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...