Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obnizenie zawieszenia


Gość MatMM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moje pytanie wiaże się z tym iż chciałbm mojego Sunny obniżyć (sam nie wiem o ile - takm by to 'konkretnie' wygladalo) jednak nie wiem co dokładnie kupić i jakie moga być ceny podzespołów ?

 

Dajcie jakieś rady i może linki jesli macie.

P.S. - licza się koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli różnica pomiędzy serią a obniżeniem nie będzie wieksza niż 30mm to mogą zostać oryginalne amory, jeżeli jednak obniżenie będzie większe to seryjne nie będą spełniać swojego zadania i się szybko zesrają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Mrozu napisał:
Wystarczy jak wejdziesz na strone główną do nas gdzieś jest link do Platimexu gdzie mamy zniżke klubową. Mają dość atrakcyjne ceny.

 

Niestety "Strona w budowie". Jedynie na maila mozna sie z nimi kontaktowac: hubert@platimex.pl

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KYB to też są amortyzatory do seryjnych spręzyn a nie do obniżanych na polskich rynku nie występują w wersji Tuningowej choć mimo to dobrze się sprawują w połączeniu właśnie z Platimexem - włąsciwości jezdne bardzo przyjemne ale o ich trwałość przy obniżonym zawieszeniu nie jest mi znana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A AGX'y to nie wersja tuningowa??

 

 

  KOSA napisał:
jeżeli różnica pomiędzy serią a obniżeniem nie będzie wieksza niż 30mm to mogą zostać oryginalne amory, jeżeli jednak obniżenie będzie większe to seryjne nie będą spełniać swojego zadania i się szybko zesrają

 

Ja miałem jakieś -30/40 i amorów z przodu praktycznie nie mam, tył jeszcze żyje. Na tym setupie auto zrobiło może ze 30kkm z czego połowę zrobiłem ja (jak kupowałem auto amorki były jeszcze dobre).

Wniosek: jak obniżać to tylko z amorkami odpowiednimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można oddać swoje amorki do ludzi którzy robią regeneracje amorkow i oni odpowiednio przerobią nasze amorki jeśli się oczywiście da, bo nie każde można przerobić. Co do Bilsteina to można zrobić na zamówienie i robią je w polsce. Można również zamówić sobie Koni z rególacją twardości i importerem na Polske był Fosab, ale się ostatnio zwinął z rynku i teraz nie wiem kto to ściąga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie można kupić AGX w polsce ?

Na ebay.com jest tego pełno ale jeszcze się nie spotkałem by mieli je w PL przynajmniej w sieci sklepów InterCars i JcAuto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zalozone H&R progresywne na standardowych amorach. Obnizenie 25mm. Przejechalem jakies 10K i widze, ze wlasciwisci amorow juz sie zmieniaja. Mysle, ze na wiosne zainwestuje w Koni (zolte), albo wersja ekonomiczna wlasnie KYB.

Sprawdzalem czy sa Bilsteiny do N16 i kupa, nie ma w katalogu.

 

W Polsce teoretycznie dystrybuuje http://www.bilstein.pl/index.html

 

Koni, KYB i H&R mozesz kupic na www.sklep.tuning.pl, choc nigdy tam nie kupowalem i chyba osobiscie wole pojechac do sklepu i kupic.

 

[ Dodano: Czw 07 Wrz, 2006 16:58 ]

podzwonilem troche dzisiaj i nie znalazlem nigdzie AGX-ow. Udalo sie moze komus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Koni żółtych tych z rególacją twardości to zakładałem takie w Pugu 206 CC i na najmiększym ustawieniu nie dało się jeździć, bo auto było twarde jak deska. Ciesze się, że to nie moje auto. Co do Bilsteinów to o ile pamietam to mogą Wam zrobić na indywidualne zamówienie. Moi znajomi mówili, że są bardzo dobre a jeździli na nich w KJSach czyli w dość ciężkich warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idac najtanszym kosztem to wystarczy kupic sprezynki obnizajace oczywiscie uzywane, najlepie -35(wiadac juz ladnie efekt), mnie sie nie oplaca

drozej to kupic kita ale do twojego raczej sie nie oplaca gdyz to wydatek rzedu 1400

a tak naprawde to najpierw kup ladne fele a samochod calkiem odzyje a dopiero pozniej obnizaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja zdjełem ostatnio zawieche H&Ra i co sie okazało - amortyzatory wyglądaja jak te które kupiłem do standrdowego zawieszenia!!! a wiecie le km było na nim zrobione? - prawie 100tyś km i amory były w stanie super!!! kupiłem nowe(kayaby)bo myślałem że są założone jakieś ,,sportowe''

teraz mam zawieche z tyłu standardową a z przodu jutro zobacze bo kupiłem złe sprężyny(od TD)i auto stoi zaj...cie wysoko - 20cm przeswitu :lol: jutro jade zobaczyć inny zestaw i mam nadzieje że będzie ok a jak nie to z powrotem H&Ra założe - ale tylko na przód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zerkopol w Legionowie...

Gość naprawde profesjonalista, zamierzam dać do niego moje poreklamacyjne B6 na skrócenie, utwardzenie ugięcia wstępnego + zwiększenie siły tłumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...