Gość Skaut Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Witam.Dzisiaj pofatygowalem sie na hamownie aby zmierzyc mojego p10 gt.wyszlo mi tak: 141KM/7079obr/min(co nie jest zlym wynikiem jak na serie po 230tys km bez zadnych napraw) i (co mnie troche zdziwilo i zmartwilo) 155Nm(!!) przy 5304obr/min.Dodam ze bylem na zimowkach i na koncu wyszly tez zajebist opory toczenia bo w granicy 7tys obr zabieralo mi cos kolo70(!!) KM. Wiec co koledzy o tym mysla ? Czemu taki moment niski? Ogolnie krzywka momentu bajkowa i piekna bo po 2500rpm mialem juz prawie 140Nm i tak juz do odciecia:) Ale ta wartosc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 a wykresik ma :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 wykresik ma ale nie wie jak go wkleic przydalaby sie fachowa pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Kolega Tomasz WPR(dziekuje koledze)kiedys mnie tez pouczyl jak to sie robi,wiec ja tez pomoge tobie.Tu masz link co i jak trzeba zrobic.Nic trudnego. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13486 Pozdrawiam i mam nadzieje ze ci pomoglem... Moja sugestia:Ja korzystam z fotosika jest bardzo prosty. [ Dodano: Sro 20 Wrz, 2006 23:05 ] Mam jeszcze jedno pytanko:ile kosztuje taki tescik na hamowni??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 no wiec juz Ci mowie ja za ten test zaplacilem 100pln.Ale z tego co mi znajomy mowil ten koles na ogol bierze 50 wiec mam nadzieje ze jak do niego 2 raz pojade to mnie juz tak duzo nie skasuje a oto sam wykres :Wykres z hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 wykres Skauta(tak bedzie lepiej szukać nie trzeba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 A jak tys to zrobil hehe ?? [ Dodano: Pią 22 Wrz, 2006 12:40 ] a koledzy nic mi w sumie nie napisali ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Moc wyszła jak w zdrowej seri - GT tak mają. Moment bardzo niski... Na dzień dobry przyspeisz zapłon i pozbądz się katalizatora powinno to sporo pomuc. Jeszcze sprawdz czy nie masz brudnej przepływki i czy sonda lambda Ci działa. Powinieneś mieć ok. 170nm w piku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 kata to tam juz nie ma wlasnie to odkrylem.Zamiast tego jest strumienica.Czekam na stozka i bede robil CAI'a.Zobacze tez przeplywke i dam znac co tam sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Strumienice może być po części przyczyną zaniżenia momentu obrotowego, najlepiej by bylo dać rure albo tlumik przelotowy o średnicy tej co reszta wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 .Zamiast tego jest strumienica. Wywal to g***o! facet miał BMkę 318i 115KM, po 2 letniej jeździe z tym czymś wybrał się na hamownię i... zostało ich 90 kilka :shock: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 jaka powinna byc srednica ukladu wydechowego do SR20DE?Zdaje sie ze ktos to gdzies tu podawal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 2,5 cala to jest 63,5mm po zewnątrz... Pod seryjne wałki smiało wystarczy 57mm - poprawa od 3000obr.min do samego końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Strumienice może być po części przyczyną zaniżenia momentu obrotowego Ja u siebie za katem odkryłem rurę wyglądającą jak strumienica. Posiada blaszkę z napisem "Calsonic Nissan" + jakiś numer. Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 calsonic to producent, który robił dla nissana układy wydechowe, katalizatory, klimatyzacje itp, więc napewno seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 calsonic to producent, który robił dla nissana układy wydechowe, katalizatory, klimatyzacje itp, więc napewno seria Ufff. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 hmmm ... ile to teraz kosztuje taki wydech od kolektora w dol?Wiecie kto na pomorzu czyms takim sie zajmuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 wydech od kolektora w dol W dół czyli do ziemi :?: :wink: Od kolektora do końca, ale mniejsza o większość. To zależy od tego z czego będziesz robił, jakiej średnicy rury, ile tłumików dasz i czy masz kogoś zaprzyjaźnionego kto Ci to wszystko pospawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Najtaniej jak znalazłem to www.motowydech.prv.pl Zrobi CI wydech w pełniprzelotowy od kolektora oparty na jednym tłumiku w cenie ok. 1100zł (wydech od kolektora z odpowiednio długą dwururką...), Cena dla średnicy 57mm - moim zdaniem optymalnej pod seryjne wałki. Jeszcze tanio chłopak w Lublinie robi ale tzeba ze swoim tłumikiem do niego jechać - niech Kosa albo Akarczma dadzą CI na niego namairy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 mialem troche czasu i wywalilem strumienice.Hmm wydaje mi sie ze samochod ciagnie lepiej od niskich obrotow:) no i sound sie inny zrobil Koledzy mam jeszcze pytanko odnosnie przepustnicy ?Jak ja zmodyfikowac zeby bylo ok?Tzn szukam na forumale nic jakos nie znalazlem a juz mnie oczy bola hehehe Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 przepustnicę modyfikuję się tak by do końca się otwierała i żeby jej ośka stawiała jak najmniejsze opory i jak w najmniejszym stopniu zaslaniala przelot... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 ma ktos jakies fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Witam.Dzisiaj pofatygowalem sie na hamownie aby zmierzyc mojego p10 gt.wyszlo mi tak: 141KM/7079obr/min(co nie jest zlym wynikiem jak na serie po 230tys km bez zadnych napraw) i (co mnie troche zdziwilo i zmartwilo) 155Nm(!!) przy 5304obr/min.Dodam ze bylem na zimowkach i na koncu wyszly tez zajebist opory toczenia bo w granicy 7tys obr zabieralo mi cos kolo70(!!) KM. Wiec co koledzy o tym mysla ? Czemu taki moment niski? Ogolnie krzywka momentu bajkowa i piekna bo po 2500rpm mialem juz prawie 140Nm i tak juz do odciecia:) Ale ta wartosc ... faktycznie 155 to malo na qg18de mam więcej bo 168 a na dodatek 160 juz jest przy 2k rpm czy to znaczy, że lepiej od Ciebie przyspieszam? poniżej wykres z hamowni n16fl 1.8 (fabrycznie 116KM) auto to całkowity standart (na zimówkach) łącznie z zamkniętą maską aby nie oszukiwać wyników testujący powiedział, że pod maską jest teraz mocno nagrzane więc symulujemy "gorące warunki" A zakładając CAI dostałbym dodatkowy moment a z tego kucuki czy sr20 aż tak różni się technologicznie od qg18de? jakiś czas temu zastanawiałem się czy nie zrobić swapa ale jezeli są tak małe różnice to chyba tylko swap na 1.8 neo lub coś podobnego pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 były 1.8 neo ? najlepiej na sr20ve Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 moim zdaniem lepiej kupic n14 GTi i sie zajac jego dlubaniem a n16 zostawic do jazdy na codzien. ja teraz troche zaluje ze kupilem taki ciezki samochod (p11) i juz troche za pozno na odwrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.