Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

GT po hamowni


Gość Skaut
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo ładny wykres. Widać , że na wysokich obrotach silnik ma ochotę dobić parę koni ale coś go blokuje. Najprawdopodobniej seryjny dolot ma ograniczoną przepustowość, a zmienna faza wałka ssącego działa jedynie w zakresie niskich i średnich obotów (górka do 3200 obrotów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisaj został shamowany najzdrowszy okaz P10 GT jaką kiedykolwiek na oczy widziałem, prawie seria, jedynie stożek zamontowany na krótko + mompa paliwa z Sunnego GTI-R i mocno przyspieszony zapłon, a oto rezultat:

PrimaraP10GTStozekiGTiRpump.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem czy zapłon nie jest za mocno podkręcony i gdyby go cofnąć to lepiej by było

A po co cofać skoro nie było spalania stukowego :?: Jak by cofneli to mógłby się zrobic mocniejszy w górze, ale osłabł w dole i zrobił się mniej elastyczny w niskich i średnich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...