Gość Albin Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 bardzo ładny wykres. Widać , że na wysokich obrotach silnik ma ochotę dobić parę koni ale coś go blokuje. Najprawdopodobniej seryjny dolot ma ograniczoną przepustowość, a zmienna faza wałka ssącego działa jedynie w zakresie niskich i średnich obotów (górka do 3200 obrotów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Dzisaj został shamowany najzdrowszy okaz P10 GT jaką kiedykolwiek na oczy widziałem, prawie seria, jedynie stożek zamontowany na krótko + mompa paliwa z Sunnego GTI-R i mocno przyspieszony zapłon, a oto rezultat: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 ciekaw jestem czy zapłon nie jest za mocno podkręcony i gdyby go cofnąć to lepiej by było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 ciekaw jestem czy zapłon nie jest za mocno podkręcony i gdyby go cofnąć to lepiej by było A po co cofać skoro nie było spalania stukowego :?: Jak by cofneli to mógłby się zrobic mocniejszy w górze, ale osłabł w dole i zrobił się mniej elastyczny w niskich i średnich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 mocno przyspieszony - tzn optymalnie ustawiony pod PB 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ŁukaszS Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 chciałem jeszcze tylko dodać że pomiar robiłem na Pb95... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 było 98 zalać z 0,7KM i 1 Nm może by było więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ŁukaszS Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 od teraz bede tankowal tylko 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 po zimie dopiero, chyba że T wcześniej wleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.