kuchar Posted December 2, 2004 Share Posted December 2, 2004 W związku z licznymi pytaniami o rozrząd w K11 zamieszczam serwisową ulotkę obrazującą proces diagnostyki i naprawy rozrządu w K11. To by było na tyle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arti Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Przy okazji tego tematu chciałbym się zorientować po ilu kilometrach jest zalecana wymiana rozrządu > jak przedstawia to ASO. Dowiadywałem się ile kosztuje taka część i naprawa w stacjach Shell`a i okazało się że według producenta wymiana rozrządu w samochodzie powinna się odbyć po 300 tys. km. Taka usługa wraz z częściami: 2 x łańcuch rozrządu, uszczelniacze, napinacz hydrauliczny, uszczelka pokrywy zaworów, 2 x koło zębate wałka rozrządu, 1 x koło zębate wału, 1 x koło zębate pośrednie nie powinno przekroczyć 2500 zł. Można również przy mniejszym przebiegu, ale nie wcześniej niż 120-150 tys. wymianę części podanych wcześniej (nie stosując wymiany kół zębatych) i taka usługa powinna zamknąć się kwotą 1100 zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Przy okazji tego tematu chciałbym się zorientować po ilu kilometrach jest zalecana wymiana rozrządu > jak przedstawia to ASO. Dowiadywałem się ile kosztuje taka część i naprawa w stacjach Shell`a i okazało się że według producenta wymiana rozrządu w samochodzie powinna się odbyć po 300 tys. km. Taka usługa wraz z częściami: 2 x łańcuch rozrządu, uszczelniacze, napinacz hydrauliczny, uszczelka pokrywy zaworów, 2 x koło zębate wałka rozrządu, 1 x koło zębate wału, 1 x koło zębate pośrednie nie powinno przekroczyć 2500 zł. Można również przy mniejszym przebiegu, ale nie wcześniej niż 120-150 tys. wymianę części podanych wcześniej (nie stosując wymiany kół zębatych) i taka usługa powinna zamknąć się kwotą 1100 zł. Ile ???? :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arti Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 tak, tak. po 300 tys. Też jestem trochę zdziwiony ale ponoć stosują się do zaleceń producentów samochodów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 bede dobrej myysli i mam nadzieje ze z ow problemem zjawie sie u mechaniki po 300tys km o ile to autko tylu dozyje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Adrianna Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Witam serdecznie, Od 2 lat jestem "szczęśliwą" posiadaczką K11.Niestety zakup był szybki i wiedziałam co kupuję. Moja Micra miała wialu tatusiów. Podobno sa w niej części, które w ogóle nie są od Micry, nawet nie sa od Nissana! Będąc ostatnio coraz częściej w warsztacie dowiedziałam się, że rozrządu to się wcale nie wymienia. Czy ktoś może wiedzieć co się dzieje z autkiem jak szarpie, znaczy dodaję gazu a on zwalnia, potem trochę jedzie i znowu zwalnia. Moja Micra ma 10 lat. Wymieniłam w niej sprzęgło, świece, wszystkie filtry, dostaje najlepsze paliwo. Na liczniku jest 125 000 km. Dodatkowo czy ktoś może pomóc niewiaście i doradzić czy warto go naprawiać czy porzucić i spalić Nawet ogrzewanie tylnej szyby nie działa:( Nie wspomnę, że przecieka i stasznie paruje, nawiew nie dje sobie rady z odparowaniem:( Czekam na rady. Pozdrawiam, Adrianna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Adrianna zamiast spalić spróbuj sprzedać :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Adrianna Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 postaram się go sprzedać, ale poza problemami uważam, że to dobre i przede wszystkim zwinne autko. A skręt Micry zasługuje na oklaski:) Pozdrawiam, Adrianna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 pewnie k11 ma mały promień skrętu :] ale k10 to już lepiej nie mówić czasami na 3 razy sie zawraca :] ale przynajmniej lekko sie kręci bez wspomy :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Witam serdecznie,Czy ktoś może wiedzieć co się dzieje z autkiem jak szarpie, znaczy dodaję gazu a on zwalnia, potem trochę jedzie i znowu zwalnia. Moja Micra ma 10 lat. Wymieniłam w niej sprzęgło, świece, wszystkie filtry, dostaje najlepsze paliwo. Na liczniku jest 125 000 km. Dodatkowo czy ktoś może pomóc niewiaście i doradzić czy warto go naprawiać czy porzucić i spalić Nawet ogrzewanie tylnej szyby nie działa:( Nie wspomnę, że przecieka i stasznie paruje, nawiew nie dje sobie rady z odparowaniem:( A jak zachowuje się na wolnych obrotach (tzn. na luzie bez dodawania gazu)? Jak na zimnym, a jak na rozgrzanym silniku (nie pamiętam na jakim się sprawdza). Jeśli ścieżki na szybie nie są mocno pozrywane, to ogrzewanie tylnej szyby jest do zrobienia Jak przecieka? Bo chyba nie dach Ci przecieka? Jak dach, to sprzedaj czym prędzej, jeśli jeszcze się da . PS. Być może warto założyć odzielny topic, bo zarówno Twoje pytania jak i moje odpowiedzi nie mają zbyt wiele wspólnego z rozrządem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Adrianna Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Witam, Obiecuję, że już nie będę zaśmiecać Twojego postu moimi wołaniami o pomoc:) Niestety nie potrafię sama założyć swojego więc dlatego tutaj jestem. Moje autko na wolnych obrotach pracuje nierówno, znacz sam bez dodawania gazu sprawia, że obroty raz sa wyższe a raz nizsze. Zauważyłam, że jak zatankuję paliwo o wyższych okatnach to jest lepiej. Ale jak strzałka sięga min. to się znow zaczyna. mam niemiłe wrażenia po naprawach w warsztacie, każda pierda kosztuje mnie bardzo dużo:( Może jakiś miły Pan złodziej go gwizdnie i będzie po problemie:-P Pozdrawiam, Adrianna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Hehe... ja z moją maszynką jadę naprawiać rozrząd 4 kwietnia br. Wszystkie opisane powyżej w tej ulotce serwisowej objawy zaobserwowane i trwające wciąż Koszt przybliżony to ok.1000zł A teraz najlepsze: Moja micra ma 5 lat i 33500 km przebiegu a rozrząd napi...a jakby miała z 1mln km przebiegu. O efektach naprawy opowiem po niej czyli 5 kwietnia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba! Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Nie pękaj :smile: moja ma 60kkm i tez Ją to czeka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 No i zrobione. Dzisiaj odebrałem maszynke z serwisu i wrażenia są na szczęście pozytywne. Silnik chodzi jak żyletka, koniec z klepaniem, chrobotaniem i wahaniami obrotów na biegu jałowym. Okazało się, że padł górny napinacz, który zniszczył górny łańcuszek ale na szczęście go nie zerwało. Wymienione zostały: - 2 łańcuszki - 2 napinacze - prowadnice - oczywiście olej Mobil SuperS 10W40 + filtr oleju Dodatkowo zrobili mi przegląd całego silnika i samochodu, wymieniono też filtr powietrza, paliwa, odpowietrzenia korbowodu, kabinowy i wyregulowano naćiąg paska alternatora. Koszt części i robocizny to: 870zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martusia Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Mnie to czeka w czerwcu. Mam nadzieję, że skończy się na samym napinaczu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba! Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Tez bym chciał zeby mi tyle zaspiewali w serwisie,ale znając zycie jest to nie realne :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 No właśnie to jest urok ASO. A tak nawiasem mówiąc to tam gdzie ja naprawiałem Majkrusa jeszcze rok temu było ASO. Teraz to jest poprostu nieautoryzowany serwis i salon NISSAN-a. A co jeszcze ważne wszystkie części są oryginalne NISSAN-owskie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariusek Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 hej!!!juz mi sie tu podoba kilka dni temu kupilem micre k11 1.0 16v. i mam problem.w tym silniku jest lancuch,z tego co sie dowiedzialem lancuch sie dopiero wymienia jak zacznie dzwonic,ale u mnie sa inne objawy,od strony rozrzadu wydobywa sie dziwny dzwiek jak by szumialo jakies lozysko czy cos podobnego.czy spotkal sie juz ktos z czyms takim??co to moze byc i jak sie tego pozbyc??pozdrawiam i do zobaczenia na jakims spocie mariusek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba! Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 U mnie tez na początku szumiało,puzniej ten dziwiek przerodził sie w chrobotanie,a jesli to nie rozrząd to łozyska alternatora,bądz pompa wody,ale wątpie :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariusek Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 pąpa wody odpada,zdjelem pasek i dalej jest to samo.ma przejechane przwie 140 tys wiec licze ze to bedzie lancuch.a swoja drogo,ile moze kosztowac caly kaplet rozrzadu?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryba! Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 :smile: ja bym wolał nie liczyc ze to łancuch,lecz wykluczyc,mi osobiscie w ASO w katowicach powiedzieli 1700zł z robotą :? ale mozesz kupic zestaw naprawczy i jechac do jakies dobrego mechanika,ale czy gra warta swieczki...???na tym lepiej nie oszczedzac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariusek Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 1700????to co oni tam chcieli robic??wymiana rozrzadu trwa ok 3 do 5 godzin i to jak cos sie chrzani.musze to rozebrac tylko jeszcze niegdy nie robilem rozrzadu w nissanie i dlatego nie wiem co i jak.a tak przy okazji,sa jakies minusy naszych wyscigowek??dlugo juz brykasz micra?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest voult Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Z rozrządem jest różnie, łańcuszki nieoryginalne kosztują 120pln. Gorzej z napinaczami i rolkami (jedna 200pln), ale jak wam dobry mechanik obejrzy, to może się okazać, że nie będzie trzeba (jest jeszcze mały psikus z jednym z napinaczy dolnego łańcucha którego podobno w Polsce zakupić się nie da, a tylko w Japonii, więc uwaga podczas napraw). Ja zrobiłem rozrząd (same łańcuszki, napinacze były ok, rolki także), pompe wodną + płyn, tarcze + klocki + płyn, olej + filtr za 1000pln z robocizną, więc chyba jest to ok suma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariusek Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 cos czuje ze u mnie szumi wlasnie ta rolka.cena wydaje mi sie ok.swoja droga ciekawi mnie ta rolka,nissanow w polsce jest duzo i czemu jeszcze zadna firma tego nie ma w swojej ofercie.przyznam sie ze kupujac micre liczylem na to ze z czesciami nie bedzie problemu,jezdzilem charada 1.3 4wd i zeby do tego zdobyc czesci to prawie stawalem na glowie mam jeszcze jedno pytanko,duzo klubowiczow przyjezdza na spoty?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 wymiana rozrzadu trwa ok 3 do 5 godzin i to jak cos sie chrzani Ten czas jest dla mnie zaskakujący. Moja maszyna stała dwa dni na serwisie bo trzeba wyjąć silnik i go rozebrać a po skończonej robocie porządnie zasilikonować. A sam zestaw naprawczy kosztuje ok.380zł + drugi napinacz 100-350zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.