Gość Tomasz79 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 jak długo masz to rzęzienie. 2-3 sekundy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Purple Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 kilka minut dopoki samochód się porządnie nie rozgrzeje, po rozgrzaniu przy kolejnych odpaleniach nic już nie slychac objawy wracaja przy kolejnym pozostawieniu samochodu na pare godzin w spoczynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam Jestem nowy wiec wybaczcie wszelkie niedociagniecia Mam Micre K11 1.0 16V i problem z rozrzadem, samochód stoi w tej chwili u mechanika i jest w trakcie rozbierania rozrzadu, z najswiezszych ogledzin wynika ze do wymiany beda chyba wszystkie czesci rozrzadu ( nie wiem jeszcze nic o jednym kole zebatym, ale jedno napewno jest do wymiany, bede wiedzial w pn). Czyli do wymiany dwa lancuchy, dwa napinacze, i slizgii. Czy to mozliwe zeby przy przebiegu 145 tysiecy kola tez sie wymieniało (sa zuzyte)a moze ma oszukany przebueg, jak jest w waszym przypadku?? Robocizna ma mnie kosztowac kolo 500 pln I teraz kwestia czesci, mam dylemat. Co powiedzie na temat lancuszkówi i napinaczy sprzedawanych w JC firmy Zuiko czy warto ?? no i w takiej sytuacji zostaly by kola i slizgi , gdzie to kupic ?? i zeby sie od razu nie rozlecialy Druga mozliwosc z allegro. Wyglada na oryginal i chyba dobra cena ale w dalszym ciagu bez kół zębatych. http://www.allegro.pl/item327694980_rozrza...11_1_0_1_3.html Trzecia opcja, rozrzad kompletny z kolami ale firmy mi nie znanej ARCO TOYONISA JAPAN , czy slyszeliscie cos o niej?? http://www.allegro.pl/item328847115_rozrza...v_1993_200.html Szukam najlepszego rowiazania, stosunku jakosci do ceny, prosze o pomoc pzdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witamz najswiezszych ogledzin wynika ze do wymiany będę chyba wszystkie części rozrządu ( nie wiem jeszcze nic o jednym kole zebatym, ale jedno na pewno jest do wymiany, bede wiedzial w pn). a skąd wie??? jak jest w trakcie....dobiero po wyciągnięciu kół widać ich zużycie, o ile jakieś jest. te elementy są wykonane z twardego materiału nie zużywają sie tak jak łańczuski. szum i tłuczenie metaliczne to napinacze bo one pierwsze padają. zużyte koło niszczy łańcuch, ale zużycie koła ocenić najlepiej w porównaniu z nowym kołem najlepiej jak wymienisz całość czyli 7,5 stówki.... wtedy bedziesz miał jak nówkę kwesta opłacalności czy te 1200 nie jest za dużo w stosunku do auta... ja wymieniałem 2 napinacze(jc) i 2 łańcuszki (japońskie) i rozkręcałem 2xsilnik!! bo odpuściłem dolny napinacz który oczywiście szumiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anna Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam, juz jestem po ogledzinach i naprawie. Wiec panowie mechanicy wymienili mi dwa czujniki, ktorych nazwy znam tylko jako camshaft i krankshaft sensors. Okazalo sie, ze niby rozrzad jest ok, chociaz wg innej opinii to lancuszek byl do wymiany. I smieszna rzecz sie okazala. Przedwczoraj odebralam auto, jechalo bez zarzutu. Wczoraj rano wychodze z domu z zamiarem udania sie do pracy, odpalam a on jeczy i nie chce zapalic. Jakies tam obroty byly, ale nawet po gazowaniu nic nie poszlo. Po 15 minutach prob zostawilam auto pod domem a jak wrocilam z pracy to zapalil juz za trzecim razem,co jest niezlym sukcesem. Na dzis rano znowu umowilam sie z mechanikiem, a autko jak na zlosc odpalilo za pierwszym razem bez problemu. Mechanik podsumowal to tak, ze auto zupelnie jak kobieta miewa humory Poza tym nie odpala jak silnik jest zimny. Jedno wiec na dzien dzisiejszy jest pewnie - nie sa to czujniki, wiec wczesniejesze kody bledow p0340 i p0110 odpadaja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 nie sa to czujniki, wiec wczesniejesze kody bledow p0340 i p0110 odpadaja:) No, niezupełnie. Czujniki, to nie znaczy, że same w sobie się popsuły, chociaż mogły. Czujniki przede wszystkim kontrolują zgodność położenia wałków do wału. Niezgodność następuje przy wyciągniętym łańcuchu. A wyciągnięty łańcuch jako usterka typowo mechaniczna nie jest bezpośrednio kontrolowana przez komputer. Także procedura i logika nakazują w pierwszej kolejności wyeliminowanie czujników. Dziwi mnie tylko jedno - czemu auto z takim przebiegiem ma lancuszek do wymiany. Znam przypadek 30kkm. Z resztą tak jak w przypadku silników QG (1.5), tak i tu (CR10) tendencje mają do tego te mniej litrażowe. No i te spod ciężkiego buta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Zakladal kiedys ktos rozrzad kompletny tej firmy?? czy warto?? ARCO TOYONISA JAPAN http://www.allegro.pl/item328847115_rozrza...v_1993_200.html Samochod stoi u mechanika i nie wiem czy warto, a musze podjac decyzje. pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz_1975 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ja kupowałem od nich właśnie. ASO wymieniło wszystko poza kołami zębatymi, których nie kupowałem. Nie narzekali. Ja teraz też nie narzekam na nic poza... przepływomierzem wrrr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 No to mam nadzieje ze tez nie bede narzekal pozdrawiam [ Dodano: Pon 24 Mar, 2008 18:13 ] no i wymienilem Kultura pracy silnika w porownaniu ze stanem poprzednim bez porownania chociaz ( moze wczesniej nie zwrocilem na to uwagi) sa momenty przy spadaniu z obrotow ze silnik dostaje malych drgan i nierownej pracy i druga sprawa tak jakby troche moce stracil, ale w tej kwestii to moze sie czepiam. Czy po wymianie rozrzadu sie ustawia sie zaplonu?? pzdr. M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość owczyn Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 czesc, czy zna tos moze jakichs godnych polecenia fachowcow znajacych sie na micrach w okolicy katowic?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Podjedź do AutoPort-u na Zawodziu ul.Chromika 5a; 40-238 Katowice Telefon: (032) 256-33-24 Może Ci pomogą. Potem daj znać co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robak Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ten auto port to jakis warsztat nissana czy co ? zajmuja sie tam silnikami ? Co tam robiłes jesli mozna,,, ? A w tychach ktos poleci kogos?? W sprawie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anna Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 B12 dzieki za porade. Wlasnie moi mechanicy ( ci od czujnikow) doszli ze to moze byc albo lancuch albo rozrusznik. Auto stoi u nich juz drugi tydzien a oni ciagle walcza z przyczyna, ale wierze w ich mozliwosci, niech sie wykarza panowie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 a ja wymieniłem komplet rozrządu na oryginalny nissana bez kół zębatych cena 550zł poprawa znaczna !!! oraz zamieniłem wałki rozrządu z 1.0 na serie z 1.3 i to juz nie są przelewki bo wzrost mocy i momentu obrotowego znacznie lepszy niż w standardzie ładnie brzmi powyżej 4000 cały koszt to : 550 zł kpl. org. rozrząd + 100 wałki + 400 robota w tym mam jeszcze hamownie w celu najlepszego ustawienia zapłonu sądze ze wycisne z niej moze nawet 65 km później przelot i szlif kol. wydechowego i moze nawet pobije mocą 1.3 kto wie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiek671007 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 witam wszystkich ,jestem nowy i zielony jestem przed operacją zrzucenia pasków z alternatora i pompy wodnej w celu diagnozy rozrządu pewnie głupie pytanie ale zapytam: czy po otwarciu korka wlewu oleju nie słychać tam kończącego sie rozrządu, to tuż za ścianą przebieg 110 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 przebieg 110 kkm Nie przy tym przebiegu!!Jeśli prawdziwy [ Dodano: Pon 07 Kwi, 2008 20:28 ] Łańcuchy potrafią szeleścić,a jeśli kłapią to kwestia napinacza.A w k11 rozrząd wymienia się bodajże przy 300kkm lub coś w tym rodzaju (trzeba sprawdzić w instrukcji) [ Dodano: Pon 07 Kwi, 2008 20:34 ] Polecam temat Rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Polecam temat RozrządPrzecież to jest właśnie ten temat . czy po otwarciu korka wlewu oleju nie słychać tam kończącego sie rozrządu, to tuż za ścianąChcesz mieć pełno oleju pod maską i pewnie nie tylko?!? Przecież tuż pod korkiem jest właśnie łańcuch rozrządu (nawet go widać po otwarciu korka), który w trakcie pracy silnika się kręci i będzie chlapał olejem ile się da... A w k11 rozrząd wymienia się bodajże przy 300kkmLub wcześniej, jeśli zachodzi taka potrzeba. Kilka osób wymieniało znacznie wcześniej, nawet wcześniej niż 100tkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Przecież to jest właśnie ten temat . Kiepsko się wyraziłem,chodziło mi o cały temat (gratuluję czujności) :one: [ Dodano: Wto 08 Kwi, 2008 20:30 ] Lub wcześniej, jeśli zachodzi taka potrzeba Oczywiście są różne przypadki,ale przy prawidłowej eksploatacji i oczywiście niekręconym liczniku tak powinno wyjść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robak Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 To jesli lekko klekocze na zimnym to mozna zmienic sam napinacz górny ?? I czy to prawda aby zmienic górny napinacz to wystarczy odkręcic tylko osłonke taką z boku silnika co jest na uszczelce, bo tak słyszałęm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 To jesli lekko klekocze na zimnym to mozna zmienic sam napinacz górny ?? I czy to prawda aby zmienic górny napinacz to wystarczy odkręcic tylko osłonke taką z boku silnika co jest na uszczelce, bo tak słyszałęm ? Tak patrz strona 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robak Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Witam mam pytanko. Jestem w trakcie kupowania czesci i mam dylemat ktore kupic, mam dwie opcje jak narazie, jedna to: 1. Zestaw z Allegro za 550zł niby orginał. cena 575zł 2. Dwa łancuszki i dwa napinacze, czesci z JC i Zuiko cena 310zł i niewiem co kupic. Czy ktos montował w/w czesci, prosze o porade. ) Mechanik zrobi mi to za 200zł ale co kupic aby było dobrze???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Witam mam pytanko. Jestem w trakcie kupowania czesci i mam dylemat ktore kupic, mam dwie opcje jak narazie, jedna to:1. Zestaw z Allegro za 550zł niby orginał. cena 575zł 2. Dwa łancuszki i dwa napinacze, czesci z JC i Zuiko cena 310zł i niewiem co kupic. Czy ktos montował w/w czesci, prosze o porade. ) Mechanik zrobi mi to za 200zł ale co kupic aby było dobrze???? a spieszy ci się z ta wymianą ? ja bede miał urzywany 800 km taki zestaw ORYGINALNY NISSAN z allegro bo załorzyłem i po miesiącu okazało sie ze pierścienie puściły na tłokach i szukam nowego silnika ... jeśli kogoś z was interesowała by taka sprawa jak komplet z przebiegiem 800 km to walcie ma priv albo gg cena pewnie połowa tego co nówka czyli 280 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 witam wymienilem tylko gore. auto zaczelo mi chodzic jak diesel, krecenie aparatem zaplonowym nic nie daje. na wolnych wali jak diesel, nie slychac tego od strony rozrzadu tylko z calego silnika. ktos ma jakies pomysly? i pytanko czy ciezko jest zmienic doł, tzn jaki jest dostep czy lepiej silnik spuscic w dol i robic od dolu czy podniesc do gory i od gory. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 czy ciezko jest zmienic doł, tzn jaki jest dostep czy lepiej silnik spuscic w dol i robic od dolu czy podniesc do gory i od gory. Przy odrobinie gimnastyki zrobisz to bez wyjmowania silnika Nawet bez odkręcania miski olejowej. W tym temacie: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Coobcio fajnie opisał sposób jak zrobić to w silnikach GA bez zdejmowania miski. GA od CG tak strasznie się nie różnią więc myślę, że ten patent spokojnie będziesz mógł wykożystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 czy ciezko jest zmienic doł, Przy odrobinie gimnastyki zrobisz to bez wyjmowania silnika I tak się robi. Nawet bez odkręcania miski olejowej. Tak się nie robi i się nie da. Nawet spotkałem się z przypadkiem połamania pokrywy rozrządu (pompy oleju) przez niewiedzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.