Barył Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 No olej jest wymieniany rok rocznie na ten sam od nowości - mobil 1. Dla mnie ta sprawa jest równie dziwna np. raz warczy, raz nie. Dlatego byłem u jednego mechanika mówił, że to rozrząd, ale jemu nie wierzyłem bo jakiś niepewny był, byłem u innego mówił,że może zawory. Wreszcie pojechałem do ASO w szczecinie, sprawdzili też na komputerze wynik - 0 błędów, zrobili analizę spalin też OK, no i powiedzieli, że te szumy to rozrząd się kończy. Zadzwoniłem w między czasie do innego ASO w Płońsku, żeby się zapytać o koszt części(sprawdzałem czy mnie nie kantują na tym) to facet w ogóle się zdziwił, że z takim przebiegiem może być problem z rozrządem i powiedział, że w tym aucie rozrządu to się praktycznie nie robi tylko jeździ do końca, zwłaszcza, że dużo jest silników do tego po anglikach. I co z tym fantem zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 no powiem ci ze dziwna sytuacja... dobrze by bylo zeby to ktos rozebral i sprawdzil widzac a nie na sluch.. a te szumy sa wogole z okolic rozrzadu czy gdzie>? moze faktycznie zlec regulacje zaworow na poczatek lub samo sprawdzenie luzu zaworowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barył Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 hmmm, może to rzeczywiście wina zaworów, muszę to sprawdzić, a propos wiesz może czy w micrze nie są te luzy regulowane automatycznie? Żebym się nie ośmieszył przed "fachowcami" Co do rozrządu to zdecydowałem, że to zostawiam jak jest, bo coś tu nie pasuje. Popytałem się jeszcze paru osób i wszyscy robili wielkie oczy jak słyszeli, że rozrząd na łańcuchu się w ogóle wymienia. Ale jeśli to mogą być luzy zaworów to warto to sprawdzić, nie jest to zbyt drogie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Barył, Ja bym obstawiał któryś z napinaczy rozrządu, potrafią czasami szwankować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Abdul85 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam po dłuższej nieobecności:) Rozrząd zrobiony, u znajomego mechanika.Odebrałem autko zapalilem i chodzilo juz znacznie przyjemniej dla ucha, ale to i tak nie bylo to... Ostatnio objawy sie nasiliy.Zimna Mikrusia chodzi jeszcze jako tako, ale jak sie rozgrzeje to juz trudno powiedziec czy to wersja benzynowa czy diesel...Klekocze niemiłosiernie, przy przyspieszaniu slychac swist,cos jakby z odkurzacza, ostatnio przy 80 km/h mi zgasla, zadusila sie...Ale dalo rade ja zapalic od razu... Pisze w tym temacie, bo obawiam sie ze to moze miec powiazanie z wymiana łańcuszka.Czy objawy mogą wskazywac na przepływomierz?Sam juz nie wiem...Biedna moja studencia dola...cale stypendium na naprawy;) Dodam,że czasem nie chce zapalic i swieci sie wowczas zolta dioda na desce rozdzelczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 a moze przesadziles z olejem? moze ma za rzadki i trzeba mu 15w-40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 a ja dziś w ASO jednym w wawie uslyszalem cześci + robocizna - rorzad w K11 = 3,5 tysiaca !!! w drugim tylko 2,2 tysiaca !! ludzie, gdzie tanio czesci nabyc, bo za 8 baniek robocizne jeszcze bym przezyl ale nie za 1,5 patyka !!!! [ Dodano: Czw 02 Kwi, 2009 23:12 ] No olej jest wymieniany rok rocznie na ten sam od nowości - mobil 1. Dla mnie ta sprawa jest równie dziwna np. raz warczy, raz nie. Dlatego byłem u jednego mechanika mówił, że to rozrząd, ale jemu nie wierzyłem bo jakiś niepewny był, byłem u innego mówił,że może zawory. Wreszcie pojechałem do ASO w szczecinie, sprawdzili też na komputerze wynik - 0 błędów, zrobili analizę spalin też OK, no i powiedzieli, że te szumy to rozrząd się kończy. Zadzwoniłem w między czasie do innego ASO w Płońsku, żeby się zapytać o koszt części(sprawdzałem czy mnie nie kantują na tym) to facet w ogóle się zdziwił, że z takim przebiegiem może być problem z rozrządem i powiedział, że w tym aucie rozrządu to się praktycznie nie robi tylko jeździ do końca, zwłaszcza, że dużo jest silników do tego po anglikach. I co z tym fantem zrobić?? to samo uslyszalem dziś w ASO..ale ja mam już prawie 300.000 km.. a auto lata w trasy czasem miedzynarodowe i nie chcialbym awarii gdzieś daaaleko od domu, i co tu zrobić .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Abdul85 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 No i już wszystko jasne...Jeden z wyminionych ślizgów poszedł w cho***e. Dobrze ze skonczylo sie tylko na tym:) Mechanik wymieni slizg w ramach rękojmi:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelRm Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 czyli co, od miesiaca na zimnym silniku zaczyna troszke stukać a raczej zgrzytać (przy lekkim dodawaniu gazu) - to na pewno rozrząd ? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Amster Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Qrde..czytam te posty...i wprost nie moge uwierzyc..a myslalem ze micra niezawodna jak Toyotka Starlet..ktora mimo 16 lat..sluzyla mi bezproblemowo 4 lata a od roku tez bezproblemowo ujezdza ja corka. A tutaj widze ze micra ma problemy z rozrzadem..z zawieszeniem z wydechem z immo. No to widac legenda ja przerosla..bo mi to wyglada na wersje malucha 126p. Mam mala dopiero tydzien..jak kupowalem to silniczek byl cichutki..przejechalem moze 40km..przez ten tydzien i teraz na jalowym klekocze cos rownomiernie a czasem nawet popiskuje. Chyba rozgladne sie za jaks starletka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 A tutaj widze ze micra ma problemy z rozrzadem..z zawieszeniem z wydechem z immo Amster, to nie są problemy,to są tylko małe odstępstwa od ideału spowodowane eksploatacją w naszych warunkach takich jak :dziurawe drogi oszukiwane notorycznie paliwo,olej niby markowy a lany nie wiadomo gdzie i części zamienne oryginał (made in china) Sorki za OT w temacie,ale musiałem to z siebie gdzieś wyrzucić. Wszechobecna chinszczyzna i tandeciarstwo w komplecie z brakoróbstwem i ignoranctwem nieubłaganie prowadzi naszą cywilizację ku upadkowi :zly: Chyba mam kryzys wieku średniego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Amster Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 A tutaj widze ze micra ma problemy z rozrzadem..z zawieszeniem z wydechem z immo Amster, to nie są problemy,to są tylko małe odstępstwa od ideału spowodowane eksploatacją w naszych warunkach takich jak :dziurawe drogi oszukiwane notorycznie paliwo,olej niby markowy a lany nie wiadomo gdzie i części zamienne oryginał (made in china) Sorki za OT w temacie,ale musiałem to z siebie gdzieś wyrzucić. Wszechobecna chinszczyzna i tandeciarstwo w komplecie z brakoróbstwem i ignoranctwem nieubłaganie prowadzi naszą cywilizację ku upadkowi :zly: Chyba mam kryzys wieku średniego Hehehe...no tak to nalezy tez wziac pod uwage..ale tu w Holandii drogi...gladkie..teren plaski, malo wypadkow i ludzie..sorry ...uczciwsi. Ja mysle ze nissan jedzie na japonskiej legendzie..a 99% naszych micr produkowane na wyspach brytyjskich i w Hiszpanii. A te produkowane z Renault to lepiej juz Peugeota 106 kupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExtasyGirl Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Ja się tak zastanawiam czy mój łańcuch rozrzątu nie woła o pomoc.... już 3 razy nie chciał odpalić - najczesciej sytuacja powtarzała się kiedy w dzień było ciepło w nocy spadł deszcz i rano trzeba było poświęcić 10 minut na odpalenie autka..... a jak już odpalił to tylko kłęby białego dymu było widać po za tym jest dość spore (według mnie) spalanie 9/100 (skrzynia automat) a swoją drogą co ile trzeba ten łańcuch wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Amster Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Ja się tak zastanawiam czy mój łańcuch rozrzątu nie woła o pomoc.... już 3 razy nie chciał odpalić - najczesciej sytuacja powtarzała się kiedy w dzień było ciepło w nocy spadł deszcz i rano trzeba było poświęcić 10 minut na odpalenie autka..... a jak już odpalił to tylko kłęby białego dymu było widać po za tym jest dość spore (według mnie) spalanie 9/100 (skrzynia automat) a swoją drogą co ile trzeba ten łańcuch wymieniać? Na moj myslunek rozrzad niewiele ma wspolnego z odpalaniem...no chyba ze ju calkiem sie rozleci. Wysusz dobrze i popsikaj kable co ida do swiec i kopulke aparatu specjalnym preparatem zabezpieczajacym przed wilgocia i przebiciami. A jak to nie pomoze to mechanik musi popatrzec co pada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExtasyGirl Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 a swoją drogą co ile się wymienia ten łańcuch???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Amster Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 a swoją drogą co ile się wymienia ten łańcuch???? Rozrzad sie robi jak jest naprawde juz walniety. Moj juz chrobocze dawno i jezdze i to w trasy kilkaset km. Bez sensu jest z kazdym podejrzanym odglosem na warsztat latac bo wtedy stary samochod staje sie skarbonka i wydasz tyle ze nowy sobie mozesz kupic. Trzeba samemu wyczuc kiedy to juz czas..na warsztat, zeby nie stanac w drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExtasyGirl Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 no ale są jakieś zalecenia co do wymiany rozrządu. Ktoś wie co ile km trzeba się tym zainteresować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Ktoś wie co ile km trzeba się tym zainteresować? Proszę Cię bardzo:kontrola co 15 tys km (przy każdej wymianie oleju). Oczywiście kontrola polega na tym, żeby sprawdzić czy nie dzwoni na pracującym rozgrzanym silniku i możesz to zrobić samodzielnie. Teoretycznie rozrządy są zaprojektowane na 300tys. km., czyli na tyle samo, co silnik, ale w praktyce różnie bywa, o czym zresztą możesz przeczytać wcześniej. U mnie przy 160tys.km. rozrząd jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExtasyGirl Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Domiss, dzięki :* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 ja mam już 316 tysiecy na budziku, i chrobotało, wszyscy gadali ,że rozrąd, a to chrobotała skrzynia. po wymianie cisza jak makiem zasiał. a ja głupi kupiłem zestaw naprawczy w ASO w lublinie. ale mechanicy w serwisie japoncow gdzie skrzynke zmieniałem powiedzieli,żeby jak kupiłem to trzymać..a nóz sie przyda, bo napinacze w koncu nie sa wieczne. silnik bierze oleju 0.7 na 12 tysiecy bo co tyle zmieniam, jezdze nadal na pelnym syntetyku. przy 30 kkm zalozylem LPG i poza regulacja zaworow przy 200 kkm przy silniku nie bylo nic robione. niebawem znow wyreguluje zaworki, i rozrzad zmienie chyba przy 500 kkm. albo wstawie drugi silnik. jednak te japonskie konstrukcje sa naprawde dlugowieczne. :one: wiec rozrząd w autku to istna loteria, jednym padsa przy 100 innym przy 200 a znajomemu w primerze zerwal sie chyba przy 500 i wstawil drugi silnik. najlepszym sposobem wedlug mnie jest zmiana biegow przy ok 3000 obr/min a czasem autku dac w palnik nawet i do 5,5-6 czyli prawie odcinka. w trasie trzymac te 3-3,5 rpm i rozrzad bedzie dlugo żył. a co do miasta to inna historia...ale ogólnie to wydaje mi sie,że wieksze problemy z rozradem miewaja micry 1.0 niż 1.3 :027: ale może mi sie wydaje.. :027: z odpalaniem też miewalem problemy i jezdzac na chroboczacej skrzynce tez myslalem ze to lancuch jest winny. po wymianie reduktora auto zaczelo palic za 1szym razem po jezdzie na LPG, [odpalam zawsze z PB] a wczesniej 1szy raz palilo tylko przy jezdzie na PB, po zgaszeniu po jezdzie na lpg palil za drugim albo trzecim razem. auto w 85 % przebiegu śmiga w długie trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExtasyGirl Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 najlepszym sposobem wedlug mnie jest zmiana biegow przy ok 3000 obr/min a czasem autku dac w palnik nawet i do 5,5-6 czyli prawie odcinka. w trasie trzymac te 3-3,5 rpm i rozrzad bedzie dlugo żył ja mam automat auto w 85 % przebiegu śmiga w długie trasy. Pawcior, to ty Kamikadze jesteś mikrą jeździć w długie trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek79 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Podajcie proszę jakie wymiary powinien mieć simering od strony kola pasowego. Micra 1.3 16v 1994r bez klimy, Przedni pierścień uszczelniający wału korbowego - tak to sie nazywa w książce serwisowej. Koleś w sklepie ma w katalogu 44x60x7 i jest za duzy. Pozdrawiam, Znalazłem cos takiego Średnica wewnętrzna [mm]: 40 Średnica zewnętrzna [mm]: 52 Szerokość [mm]: 7 http://www.autopik.pl/kategorie/wal-korbowy-panewki,795855 Prośba o potwierdzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 najlepszym sposobem wedlug mnie jest zmiana biegow przy ok 3000 obr/min a czasem autku dac w palnik nawet i do 5,5-6 czyli prawie odcinka. w trasie trzymac te 3-3,5 rpm i rozrzad bedzie dlugo żył ja mam automat auto w 85 % przebiegu śmiga w długie trasy. Pawcior, to ty Kamikadze jesteś mikrą jeździć w długie trasy przez 5 lat idzie sie przyzwyczaic aktualnie na blacie ma 322 tysiace i śmiga dalej ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 piterek79, Skontaktuj się mailowo z: P.H.U.NISSCAR Maciej Morzyński 85-734 BYDGOSZCZ ul Boczna 14 tel./fax 052/342 53 25 0601 61-76-76 nisscar@wp.pl Ma części do wszystkich nissanów i nie będzie z tym problemów. Ja jak brałem od niego silnik i zauważułem że się lekko poci pod kołem pasowym to dostałem simering w gratisie,żebym sobie wymienił Jeśli będzie miał takowy to pewnie Ci wyśle. Podaj tylko pojemność ,rocznik i takie inne,a znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 przez 5 lat idzie sie przyzwyczaic aktualnie na blacie ma 322 tysiace i śmiga dalej ;D to twoja jest na motostacie ;D tak myslalem kto ma taki gigantyczny przebieg. JAki masz olej w niej? pierwszy silnik/ rozrzad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.