Gość Maxiu Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Przeglądam strony oferujące różnego rodzaju opony i felgi na off road, ale nigdzie nie mogę otrzymać jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie: Jakie felgi mogę użyć do swojego auta zamiennie z Aluminiowymi 17-tkami? Mam wersję SE i z tego co się zorientowałem różni się ona czymsik chyba w układzie hamulcowym, co nie pozwala założyć jakichkolwiek stalowych 16-tek( tu prosze o potwierdzenie lub zdementowanie). Problem w tym, że dostępne u nas popularne opony na off road zakładane są zwykle na 16-tki. Prośba więc do osób, które już to sprawdziły o informację jakich felg mogę użyć i jaki rozmiar opon maksymalnie mogę do niego wcisnąć. Jedna informacja jaka do mnie doszła, to ta, że mają to być felgi bez przetłoczeń (o co chodzi?) Oczywiście rozumiem, że zmiana zewnętrznego rozmiaru wpłynie na parametry, ale z tym się liczę. Chce tych opon używać tylko w badyle i na błocko, a nie do jazdy po twardym. Z góry dziękuję Marcin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navara Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Moim zdaniem felgi 16 od gorszej wersj będą pasować?? Takie felgi widziałem na allegro po 250zł/szt , nowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Do Navary 16" wchodzą. Jako, że jesteśmy umówienie wstępnie to możemy się w takim rqzie spotkać w miejscu gdzie leżą moje zimówki i spróbowac je założyć do twojej fury. I po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxiu Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 świetny pomysł! :one: Dzwonię tak jak się umówiliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Do Twojego Patha mogą nie wejść felgi 16. Pathfinder wystepuje na 16 ale jest to wersja bez ESP. Wersja z ESP ma inne zaciski i niestety chyba będziesz musiał szukac opon MT na felgi 17 , a to już niestety dużo szukania i więcej kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 No spawdzone i nie wchodzi. .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 No AT-ki i MT-ki 17 trochę niestety kosztują :< a i wybór dość mały :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxiu Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 mały, ale czy jest? Podajcie jakies przykłady. Gdzie szukać - może jakieś firmy w polsce? Dajcie jakiś punkt zaczepienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Możesz kupić klasyczne HT Bridgestone , dają radę w błocie , lepiej niż Wranglery: http://www.opony.com.pl/opony/opony_produc...roku=&link= albo MT Dunlop http://www.opony.com.pl/opony/opony_produc...roku=&link= Na dunlopy w dodatku trzeba czekać :< Tak jak pisałem opon 17 jest małooooooooooooooo a MT w szczegolnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojan Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 HT Bridgestone Przy byle piachu się protektor zapycha nie mówiąc o błocku. Na lajtowo to ok ale wczoraj jeździłem po piaszczystych nasypach na HT i podjazdy musiały być 4LO +dif Lock :028: Jak tylko do błocka proponuję poszukać np. skorpionów ale na czarnym to tak sobie optimum jeżdzić na AT lub HT a na koszu wozić MT na stalowych :one: tylko komu się chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 W żadnym sporcie nie ma komromisów. Opona uniwersalna to opona do niczego. Jak masz jakas dobrą duszę co ściąga graty z US to proszę http://www.4wheelonline.com/Products.aspx?...ProductId=12468 ewentualnie jak zmienisz felgi na 18'' to kup KUMHO KL-71 - ma swietne recenzje w US i wsród moich kumpli. Niestety prawdziwych opon AT/MT poniżej 35'' nie znajdziesz a do twojego samochodu wejdą ale po sporym lifcie i zmianie przełożeń. Pathfinder to zabawka więc przestań traktowac go poważnie i kup normalny samochód terenowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 32'' powinny wejść tylko niestety te francowate felgi 17. Gdyby wchodziły 16 to zero problemu. 18 felgi jak wkleisz to zostaną Ci same oponki niskoprofilowe , a nie o to chodzi. Chyba że lift i cięcie błotników Uwazam , że taniej będzie wstawić zaciski z Navary , fele 16 i dwa komplety MT i zero problemu. Trzeba będzie olać ESP :< Przecież chłop się wybiera na koniec świata, przez różne landy, walnie mu tam opona i to nie jedna , a u pastuchów 17 ani 18 nie kupisz. Jedynie 15 i z bidą 16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 http://www.arctictrucks.is/ i wszystko jasne masz jeszcze czas żeby wszystko zamówić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxiu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Dzemik - z tymi pastuchami mozesz mieć racje w razie awarii oponki może nam się zejść. Trzeba to przemyśleć! Co do oponek, to narazie chcemy sobie zapodac 2-gi kpl do jazdy w badyle - MT-ki jakieś, a potem na wyjazd, to już jakieś AT+ 2 zapasy i jazda. Niestety nie wchodzą 32':(. Największe to 265/70/R17 chyba (wiarygode źródło). Artictruck już oglądałem i się śliniłem, ale to już wymiana w zasadzie wszystkiego i chyba cała akcja traci sęs. Gdybyśmy chcieli kupić potwora, to byśmy go od początku inaczej planowali. Co do traktowania go jako poważną terenówkę to pragnę zauważyć swoją pokorę na ten temat w innych postach. Nie traktuję tego auta w taki sposób. SUV z właściwościami terenowymi. A gdybym go tak traktował, to był bym na innym forum. pozdr. PS.: znalazlem opony - te chyba będą niezłe: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khenchela Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 mały, ale czy jest? Podajcie jakies przykłady. Gdzie szukać - może jakieś firmy w polsce?Dajcie jakiś punkt zaczepienia. zapytaj tutaj www.eskapada4x4.pl - mi pomogili dordziali. :one: koledze do Navary dobrali flegi 16 - byc moze te Dotze beda pasować do Patfindera - moze to sprawa odsadzenia ( ET) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy gordon Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 http://www.arctictrucks.is/ i wszystko jasne masz jeszcze czas żeby wszystko zamówić Navara wyglada z tymi lapkami odjazdowo(i to doslownie)ciekawe tylko ile toto pali.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Franke Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ja znalazłem takie cudo. Może ktoś podpowie co wybrać W tygodniu śmigam po czarnym ale weekend patyki i błotko. Znalazłem ciekawą ofertę: http://www.opony-auto.pl/...oducts_id=22558 lub http://www.opony-auto.pl/...oducts_id=22559 może ktoś podpowie [ Dodano: Nie 25 Mar, 2007 11:55 ] Sorki linki źle skopiowałem http://www.opony-auto.pl/product_info.php?...oducts_id=22559 lub to http://www.opony-auto.pl/product_info.php?...oducts_id=22558 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Poszukaj opon AT o bardziej agresywnym bieżniku. Z MT na czarnym będziesz niezadowolony - hałas, dłuższa droga hamowania, większe spalanie, szybko zużywa się bieżnik. Na porządnych AT wjedziesz prawie wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 GY Wrangler ATR . Jeździłem przetestowałem i byłem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ika74 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 GY Wrangler ATR . Jeździłem przetestowałem i byłem zadowolony. potwierdzam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Proponowałbym Ci opony BFGoodrich ALL TERRAIN T/A KO 265/70 R 17 112Q. Wjedziesz wszędzie , a na asfalcie są bardzo dobre, zima też dobrze trzymają :one: Poniżej masz linka do sklepu: http://4x4.motoricus.pl/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxiu Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 HM. Na te opony wlasnie polowałem od jakiegoś czasu, ale nie ma ich nigdzie na kola 17''. Nawet jeden ze sklepów już przyjął zamówienie, ale po pewnym czasie zadzwonili i powiedzieli, że nie ma i nie wiadomo kiedy bedą bo nawet w fabryce nie ma takiej informacji. Są w stanach i australii, ale w europie - nie! 15 i 16 - bez wiekszego klopotu . Przedstawiciel BFG w Polsce też nie wie, wiec się musiałem z nich wyleczyć. Finalnie po tym jak się wkleiłem na swoich oryginalnych oponkach na torfowisku na mazurach i 3 godzinach walki - zamówiłem General GRABBER AT2 - wyglądają nieźle, a i w Wyprawach 4x4 polecił mi je jeden z autorytetów 4x4 wszystkim znany. Już zamówione i jadą z niemiec. do obejrzenia tu---> LINKA -------nie obowiązkowe--------------------- Swoją drogą lekcja na torfowisku była bardzo cenną Wklejka po samo podwozie i to bez ostrzeżenia. Jechał jechał wyglądało, że już pojdzie, bo wody jakby mniej, a tu plum i ani w przód ani w tył. Na szczęście zawsze staramy się zakwaterować u leśniczego, a oni mają jakies 4x4 i znajomości. Wyciągał mnie wlaśnie samochodzik z BFG A/T . Potem przy powrocie on sie zatopił w rozjeżdżonym torfie i ja leśniczego wyciągałem. W ten oto sposób spędziliśmy całkiem fajnie kawałek nocy:). --------koniec nie obowiązkowego---------- pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Grabbery są bardzo dobre . Szczególnie MT- to juz klasyka. ----nie obowiązkowe---- zawsze dobrze mieć kogoś pod ręką, a najlepiej jeździć w dwa samochody ---- koniec--- też pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 a wciągarka? To chyba bardzo pomocne w takich sytuacjach!? Zapinasz za drzewo i do przodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 ...Zapinasz za drzewo i do przodu... ...jak jest drzewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.