Gość Skaut Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Cooba a nie wiesz kto by sprowadzil taki silniczek do domciu ?Podoba mi sie ten sr20ve hehe.No i tam juz chyba jest stopien sprezania 11:1 co? A jak myslisz mozna by go bylo doprezyc jeszcze tlokami z 300zx'a?Ogolnie to groby jest ten silnik.A 190KM w N/A to juz nie przelewki hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Cooba a nie wiesz kto by sprowadzil taki silniczek do domciu ?Podoba mi sie ten sr20ve hehe.No i tam juz chyba jest stopien sprezania 11:1 co? A jak myslisz mozna by go bylo doprezyc jeszcze tlokami z 300zx'a?Ogolnie to groby jest ten silnik.A 190KM w N/A to juz nie przelewki hehe pewnie bedziesz musial targac z ebaya... bo sr20ve byly tylko na JDM. (chyba, jak nie mam racji to poprawcie ) chyba zebys znalazl sama gore z ve i wysterowal smt... mysle ze to tez by bylo niezle a napewno tansze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 znalazlem taka firme w necie zna ja ktos? Moze do nich by napisac? japankoreamoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 eee tam, główki po 1000$ chodzą, czasem minimalnie taniej mało firm co silniki z Japonii ściągają ? dzwoń do nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 ja juz takiej glowki od miecha szukam a na ebay'u jeszcze sie nie spotkalem z sama glowka.Jak wiesz gdzie cos takiego kupic to pisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 SR20VE ceny zaczynają się od 1100$ plus shipping niestety to ceny w stanach, nie w PL :/ ja juz takiej glowki od miecha szukam a na ebay'u jeszcze sie nie spotkalem z sama glowka. Jak wiesz gdzie cos takiego kupic to pisz Andreas Miko, można go znależć np. na SR20Forum. Nie wiem czy ten numer telefonu jest aktualny 305-282-3643 (Miami, USA). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Rewelka! Ja za tydzien jade do stanow do roboty i tak sie sklada ze lece do miami :)Na bank do niego zadzownie jezeli to aktualny nr jest:)Wielkie dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 To pamiętaj, że jak się coś dowiesz masz informować na bieżąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 masz to jak w banku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 e tam sama głowka... sama gówka nei podneisie ci stopnia spręzania i nie wymusi odpoweidniego cisnienia oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 e tam sama głowka... sama gówka nei podneisie ci stopnia spręzania i nie wymusi odpoweidniego cisnienia oleju a jak by splanowac ja jeszcze, dolozyc nizsza uszczelke i zamontowac pompe oleju z ve ?? (ale wtedy czy reszta gratow wytrzyma wyzsze cisnienie oleju ??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 pompa oleju z VE czy z DET niczego nie uszkodzi nawet w seryjnym SR20DE... Przykład: Kivi w swoim Sunnym GTi ma pompe oleju z DETa. Z planowaniem głowicy jest o tyle nienajlepiej że wałki rozrządu się cofają - góre to poprawi ale dół będzie sie pogarszał... Jak za dużo zjedize się z główka to tak Jak u Kiviego trzeba będzie tłoki podfrezowywać pod zawory żeby niekolidowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 http://www.sr20forum.com/showthread.php?t=...ghlight=ve+head http://www.sr20forum.com/showthread.php?t=...t=ve+compresion "The VE head has a smaller cumbustion chamber than the standard DET head which would rase the compression." Z tego co pamiętam to samo tyczy się normalnego DE. Różnica w kompresji opmiędzy DE a VE w 2.0 wynosi około 0.8 więcej dla VE Edit: 8.5 to 1 compression DET pistons will give you 9.3 to 1 compression with a VE head. 9.5 to 1 compression DE pistons will give you 10.4 to 1 compression with a VE head 10 to 1 compression DE pistons will net you about 11.2 to 1 comprssion with a VE head I am not shure what you are saying but these are the facts, http://www.sr20forum.com/showthread.php?t=...ghlight=ve+head =================================================== Skaut, telefon napewno aktualny SR16VE head set up with SR20VE cams $750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 wypas czyli jak ma się dół z Priemry GT, almery GTi, sunnych GTI i 100NX GTI to z głowką od VE będzie 11.2:1 to tak jakby seryjną sciąć o ok. 1,5mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Cooba jak mi sie to uda zakupic to ty sie przygotuj na skladanie hehe [ Dodano: Czw 02 Lis, 2006 12:52 ] acha a czemu glowica z sr16ve a nie z 2litrowki ? i taki mix z walkami hehe? To sie nie bedzie ze soba zarlo jakos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 ten zestaw to glowka sr16ve a walki sa z sr20ve ... czemu wlasnie w ten sposob? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 acha a czemu glowica z sr16ve a nie z 2litrowki ? i taki mix z walkami hehe? To sie nie bedzie ze soba zarlo jakos? SR16VE ma zdecydowanie bardziej agresywne wałki rozrządu niż SR20VE więc w ofekcie otrzymamy więcej mocy. ten zestaw to glowka sr16ve a walki sa z sr20ve ... czemu wlasnie w ten sposob? Bo ktoś pewno sobie wałki z SR16VE zabarł i do swojego SR20VE je zamontował Swoją drogą najagresywniejsze wałki występowały w 200 konnym SR16VE N1... Tutaj masz specyfikację wszystkich wałków z seri VE: http://forums.nicoclub.com/zerothread/95040 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 A wersja 20v miala o ile sie nie myle 204 Hp ? A czy posiadajac dane odnosnie parametrow walka mozliwe ze ktos go w Polsce zrobi?I czy walki do VVL duzo roznia sie od zwyklych ? Tzn jak to dokladnie jest zbudowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 A wersja 20v miala o ile sie nie myle 204 Hp ? Tak, ale nie marz o niej. Po pierwsze jest bardzo cięzka do dostania, a po drugie trzeba dużo więcej części do niej (sporo się różni od normalnej SR'ki). A czy posiadajac dane odnosnie parametrow walka mozliwe ze ktos go w Polsce zrobi?I czy walki do VVL duzo roznia sie od zwyklych ? Tzn jak to dokladnie jest zbudowane? Lepiej kupić gotowe wałki, większa pewność jeśli chodzi o jakość, pozatym jak już je kupować to można o parametrach N1 zakupić. Bo ktoś pewno sobie wałki z SR16VE zabarł i do swojego SR20VE je zamontował Swoją drogą najagresywniejsze wałki występowały w 200 konnym SR16VE N1... To zależy kto co buduje use an SR20VE head a the SR16 cams are a bit to aggressive for the likes of a T25 style turbo. the Stock SR20VE cams are just fine for them however. Look up Big John , he has a setup like what you are wanting. a jak chce się camsy to: SR16VE cams $400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 W polsce raczej nie do wykonania są takie walki jak w SR16VE - zbyt skąplikowane de fakto zwyklu SR20 ma po 4ry krzywki na walku a VE mają ich po 12.... 4 krzywki te agreswyne po przełączeniu co dzialają i 8 krzywek działających w parze działające przed przełączeniem się fazy. Podejrzewam że świątek za zrobienie jednego takeigo wałka zarzyczył by sobie 1600-2000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 SR16VE - 173hp @ 7800rpm / 119lb torque @ 7200rpm SR20VE - 187hp @ 7000rpm / 145lb torque @ 6000rpm Rozumiem ze po przelozeniu glowicy z 16ve do 20DE na walkach z 16VE powinnismy miec wieksza moc niz 187 hp bo walki z 16 sa bardziej agresywne tak? [ Dodano: Nie 05 Lis, 2006 16:10 ] acha i jeszcze to: "Buy 16VE head, sell 16VE cams, buy VET intake cam, 20VE exhaust cam, Tomei cam gears. I think that would produce a flat torque band." Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Jak będziesz miał 187 koni to będzie fajnie (mało która sr'ka trzyma seryjne osiągi) z wałkami z sr16 po prostu można wyżej kręcić (z lekko usprawnionym dołem, 8500-9000 :twisted: ), wałki sr16 są bardziej przyszłościowe zestaw który pokazałeś jest drogi, jeśli poważnie o tym wszystkim myslisz lepiej złóż najpierw i odpal DE/VE a później walcz o lepsze osiągi temat główki był już wcześniej poruszany, tyle o tym mówimy bo u nas w Europie ogólnie cięzko o dobre ceny silników, a ściągać cały silnik ze stanów tanio nie będzie, główka jest stosunkowo lekka wiec i transport znacznie tańszy najlepiej wsadzić cały silnik VE (bo można stary sprzedać) przy składaniu takiego zestawu DE/VE oprócz główki całej będą potrzebne jeszcze pompa oleju od VE i coś do wysterowania lifta, najlepiej Greddy MSS (niecałe 200$) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 SR20VE ten 187Konny z dodanym CAI, wydechem 2,5 cala, przeprogramowanym ECU, większymi wtrsykami paliwa i zmienionym kolektorze wydechowym, tada: http://www.nissanperformancemag.com/august02/jschumacher/ 200KM w wolnossaku budzi respekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skaut Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 hmmm no zakrecic na 9000 to by bylo cos. Uwielbiam ten dzwiek na wysokich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Na wałkach z SR20VE i tak już moc powyzej 7000obr.min spada więc nie ma co tego kręcić powyzej 7500... no chyba że wałki z SR16VE N1 się zapoda, choć i te ze zwykłego SR16VE są niezłe 280* i 11 liftu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.