Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Głowica SR20VE Vs. SR16VE


Gość Skaut
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak Kuba mówi że wysteruje to wierzę, ale przy pomocy Greddy MSS'a możesz ustawić 3 różne programy dla lifta i zmieniać wszystko przy pomocy panela z wyświetlaczem w samochodzie, a pracą silnika będzie sterował oryginalny komp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to np w SMT6 mozna zrobić 8 programów :)

W zalerzności od uchylenia przepustnicy gazu, można zrobić tak że tylko jak dajesz gaz do deski to się będą przestawiają fazy no i dodatkowo można korygować paliwo i zapłon co wydaje mi się koniecznością przy tego typu modyfikacji jak zmiana główki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to np w SMT6 mozna zrobić 8 programów :)

W zalerzności od uchylenia przepustnicy gazu, można zrobić tak że tylko jak dajesz gaz do deski to się będą przestawiają fazy no i dodatkowo można korygować paliwo i zapłon co wydaje mi się koniecznością przy tego typu modyfikacji jak zmiana główki :D

 

A w GA16DE + głowa sentry itd. to SMT6 ile może mi poprawić takie sterowanie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem jeszcze taką ciekawostkę:

"The SR16VE cams can be swapped into the SR20VE motor for a gain of about 5-10 whp but slightly less torque- more a top end gain. With a JDM Fujistubo header, you can expect around 180 hp to the wheels. For slightly more power get both exhaust cams from the SR16VE, since they are larger than the intake cam, and reverse the dowel hole and pin on one of them to run it on the intake side. However, the SR20 has an asymmetrical cam lobe shape- the opening ramp is much steeper than the closing ramp. If you put the exhaust cam on the intake side the profile will be backwards, changing the cam lobe point of contact, the valve velocity, and decreasing duration. It will eventually affect valvetrain stability and long term durability at high rpm. The hot ticket that will give you the winning dyno numbers is to try to find the entire rare (one out of 500 ever made) SR16VE N-1 and swap the head and intake manifold. The head comes ported and polished straight from the factory and has a short runner big plenum manifold and the intake manifold is a little shorter with bigger runners than the regular SR16VE. This could put you at 220whp with the basic mods but you'll have to watch your compression ratio. The compression ratio will increase to about 12:1 and 11:1 is the max you should run on pump gas. "

 

stąd: http://www.nissanperformancemag.com/october02/ask_sarah/

 

Tak więc cód miód i malina by było wyczaić głowicę wraz z kolektorem ssącym z SR16VE N1 które to seryjnie jest po portingu no i posiada najbardizej agresywne wałki, jak wspomnieli powzyej SR20 z taką głową i podstawowymi modami (CAI, kolektor i wydech + elektronika i wtrsyki) osiąga 220WHP czyli coś koło 250KM na wałe :shock: :shock: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholernie trodno by bylo skolowac N1 bo to produkowali w ograniczonej ilosci egzemplarzy. Cooba co oni tam o tych walkach mowia?Zeby zainwestowac w 2 walki wydechowe z 16ve i zamienic jeden na Intake cam przez odwrocenie go?To juz jakies ekstremalne mody bo potem pisza ze to moze na dlozsza mete zaszkodzic :)

 

Sumujac temat to do udanego swapa potrzebna mi :

1 glowica z walkami

2 pompa oleju z det

3 smt6

4 wtryski od s14

5 pompa paliwa (??)

 

no i oczywiscie jeszcze jakis ladny kolektorek wydechowy z ebaya + uklad 2,5cala przelotowy na 1 koncowym tlumiku. Apropo tlumikow zna ktos taki wynalazek i czy cos dobrego mozna o nim powiedziec?Wyglada ciekawie i jest napisane ze daje wiecej niz 10KM :) :

 

tlumik

 

A i jeszcze chodzi mi o to ktory kolektor dolotowy w nissanowskich eserkach jest najlepszy?Ja ma primere gt 91r low port?Styka czy tez nowego szukac trza?

 

Dolot juz mam lekko go pozniej tyko zmodyfikuje.

Na takich modach ze strojeniem to ile mi powinno konikow wyjsc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

końcowy tłumik co pokazałeś stosuje się do do HOND CRX gdzie seryjny układ jest za krótki, gdzieś widziałem czegoś takeigo testy...

 

Kolektor jak masz z umiejscowioną przepustnicą gazu czyli LOW PORT to będzie pasować do główki z VE...

 

Jak dobry CAI się zrobi, przytarga kolektor odpoweidni i zrobi wydech 2,5" przelot to myśle że do 200KM się dojedzie (dla głowki z SR20VE) no i pod warunkiem że masz zdrowe pierścienie i gładzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się kupić główki od N1. Jest ich zdecydowanie zbyt mało (chyba że by komuś dół padł a góra została). Cena motorka N1 to około 3000$ i jest to koszt silnik bez skrzyni więc cena naprawdę mało entruzjastyczna. IMO cena takiej główki wyniosłaby około 2000$ jeśli by się taka znalazła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...