Gość MatMM Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Chciałbym uzyskac od was informacje o średnim spalaniu 200SX z silnikiem 2,4l w benzynie najlepiej z turbo (jesli 2,4 z takim był...) oraz spalanie 1,8 T równiez w benzynie. Interesuje mnie równiez spalanie po przerobieniu na gaz. --- Szukałem na internecie ale jak to pewnie wiecie wyliczane jest srednie spalania z posord setek uzytkownikow, a mnie interesuja dane bezposrednio od posiadaczy : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 nie ma w seri 2.4 turbo spalanie podobne zalezy jak cisniesz ca18det=915l serja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 jeżeli chcesz już gazować takie auto, to tylko 240sx (czyli silnik 2,4 bez turbo), tylko że auto z tym silnikiem to dupowóz, wygląda i nic więcej........, znalezienie egzemplarza w dobrym stanie graniczy z cudem, a jeżeli już od jakiegoś fanatyka o cena będzie w granicach 10tys w góre (na www.turbokillers.com jakiś jest na sprzedaż), średnie spalanie gazu powinno się zamkąć w 14-15l....... ale jak myślisz o oszczędnościach przy tym aucie to zapomnij jego utrzymanie sporo kosztuje......., weź pod uwagę że to są auta stare i w dodatku sportowe...... sam mam s13 z CA18DET........., jest to drugi samochód i raczej do zbawy........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 silnik z turbina ma ta ciekawa wlasciwosc ze prawie wszystko w zakresie spalania zalezy od Ciebie - jesli nie uzywasz turbo (przyspieszasz "wolno", nie dajesz je wytworzyc doladowania) to bedzie palil praktycznie jak zwykly 1.8, jak bedziesz butowac i do tego np. podkrecisz sprezarke to zaczniesz sie zastanawiac czy benzyna nie wycieka z baku jakas dziura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 A jakie byłoby spalanie 1,8 T w benzynie i na gazie (spalanie benzyny/gazu) ? Czy w przypadku 1,8 T warto instalowac gaz ? Jakie jest średnie spalanie 1,8 ? Nie potrzebuję większego auta póki co ponieważ nie mam rodziny, która muszę wozić. Ma być to samochód do jazdy dla mnie i mojej dziewczyny. Interesuje mnie 200SX z rocznika ~96' tak jak ten tutaj np. http://www.allegro.pl/item139652392_nissan...pcja_klima.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 ostatnoio byłes wiadkiem jak gośc przyjechałdo warsztatu sti , diagnoza:pekniete turbo powiedział, ale odpalałem na benzynie gaz + turbo = :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 A jakie byłoby spalanie 1,8 T w benzynie i na gazie (spalanie benzyny/gazu) ?Czy w przypadku 1,8 T warto instalowac gaz ? Jakie jest średnie spalanie 1,8 ? Nie potrzebuję większego auta póki co ponieważ nie mam rodziny, która muszę wozić. Ma być to samochód do jazdy dla mnie i mojej dziewczyny. Interesuje mnie 200SX z rocznika ~96' tak jak ten tutaj np. http://www.allegro.pl/item139652392_nissan...pcja_klima.html tylko ten z linka to składak, nie ma s13 z tego roku!! poza tym ten na zdjeciu jest po wiejskim tjuningu i przypuszczam że po nie małym dzwonie, zapomnij o gazie w takim samochodzie!! tym nie będziesz tanio jeździł i pamietaj że po zakupie takiego auta na dzień dobry trzeba włożyć przeważnie z 3-4tys, bo jak ktoś ma dobry egzemplarz to go nie sprzedaje, polecma strone do lektury www.turbokilles.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Tez myslalem o s13 i wladowaniu do niej sekwencji, ale faktycznie mija sie to calkowicie z celem. Dosyc sporo silnik s13stki jest wyzylowany i wlozenie lpg to niego raczej moglo mu krzywde zrobic. Jak chcesz do 10 tysi kupic auto z tylnym napedem, dosyc mocne po to by stawiac je bokiem to raczej rozgladaj sie za e30 a nie 200sx`em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Moje chęci na 200SX opadły dość sporo : ) Chyba jednak będę zmuszony kupić coś nowszego, z mniej palącym silnikiem ... bardziej przyziemnego. Co sądzicie o Mitsubishi Carismie 1,8GDI np takiej jak tu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1643609 ? --- Do którego roku były 200SX te z otwieranymi światłami ? (nie wiem która to 'odslona') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Ale wiesz ze do gdi tez gazu nie wstawisz? Sam mam taka carisme tylko ze w dieslu Autko calkiem przyjemne. Po wiecej info zapraszam na www.mitsumaniaki.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 A mnie się takie coś podoba: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1693052 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiek Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Jezeli nie 200 SX to moze taka zabawka: http://moto.allegro.pl/item141794672_3000_...per_wyglad.html A na serio myslalem, ze 3000 GT sa drozsze - czy ktos wie jak jest z ich eksploatacja (pytanie czysto teoretyczne - nie planuje poki co zmieniac auta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Jezeli nie 200 SX to moze taka zabawka:http://moto.allegro.pl/item141794672_3000_...per_wyglad.html A na serio myslalem, ze 3000 GT sa drozsze - czy ktos wie jak jest z ich eksploatacja (pytanie czysto teoretyczne - nie planuje poki co zmieniac auta). pewnie jak z 300zxem, Supra i innymi tej klasy, bez hajsu nie podchodz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Ale wiesz ze do gdi tez gazu nie wstawisz? Wiem wiem i nie zamierzam : ) Póki co czekam na telefon i wszystko się okaze czy będę miał możliwość zmiany autka czy nie : ) Zobaczymy, ale wiem już że jesli będę miał możliwość zmiany to będzie to Carisma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 ale wiem już że jesli będę miał możliwość zmiany to będzie to Carisma. Gdybys potrzebowal jakis rad to wal jak w dym Siedze juz troche na forum mitsubishi i sam mam carisme tyle ze w dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 A mnie się takie coś podoba:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1693052 Mnie volviaki za***iście się podobają i miałem takiego klasyka kupić sobie tylko w sedanie i z 2.3T chyba 170KM z tylnym napędem. Taka limuzyna która zachodzi na zakrętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 ale wiem już że jesli będę miał możliwość zmiany to będzie to Carisma. Gdybys potrzebowal jakis rad to wal jak w dym Siedze juz troche na forum mitsubishi i sam mam carisme tyle ze w dieslu Jak tylko bedę się decydował to zgłosze się do Ciebie z radam w sprawie zakuput Mitshu : ) choc nie wiem jak to będzie bo własnie dzis dostalem bilet do wojska na 9mc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Ten 3000GT z ogłoszenia to jakiś amerykanski parch bez TT. Europejskie modele były tylko TT, miały napęd na 4 kólka i turbinki T04-9b, zamiatały równo, raz się takim przejechałem, mement obrotowy nisamowity, wgniatał w fotel (dobrze, że jest kierownica której można się było trzymać ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 zamiatały równo, raz się takim przejechałem, mement obrotowy nisamowity, wgniatał w fotel (dobrze, że jest kierownica której można się było trzymać ). trzymać bardzo mocno - bo zawieszenie nie pozwalało zapomnieć o grawitacji :twisted: - dość długo pamiętałem jazdę - choć krótką - tym autem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 odnosnie gazowania - wlasnie mi sie przypomnialo ze jeden koles na sxoc.com ma S14a ktore jest przerobione na gaz (i nie wiem czy ostatnio przypadkiem calkowicie nie wywalil benzynki) i jezdzi niezawodnie od (przynajmniej kilku) lat. Do tego jest tak wystrojone ze na gazie mialo wieksza moc niz na benzynie... Szczegolow niestety nie znam bo sie nigdy nie initeresowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Europejskie modele były tylko TT Lol to chyba w polsce jezdza tylko a przynjamniej wiekszosc sprowadzane ze stanow. Wejdz na allegro, gratke czy inna stronke i zobacz ile jest modeli tt a ile n/a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Bardzo możliwe,że większkość jest sprowadzonych. Do mnie do serwisu jak przyjeżdzają Mitsu Evolucje to większość z nich jest z tantejszego rynku. Poprostu cena jest bardzo przystępna. Ostatnio był najnowszy galant 3.8 V6 pełna opcja z przebiegiem 10.000 i właściciel powiedział,że zapłacił za niego jedyne 95.000 plus koszty sprowadzenia a auto jest bardzo duże i komfortowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 odnosnie gazowania - wlasnie mi sie przypomnialo ze jeden koles na sxoc.com ma S14a ktore jest przerobione na gaz (i nie wiem czy ostatnio przypadkiem calkowicie nie wywalil benzynki) i jezdzi niezawodnie od (przynajmniej kilku) lat. Do tego jest tak wystrojone ze na gazie mialo wieksza moc niz na benzynie... Szczegolow niestety nie znam bo sie nigdy nie initeresowalem.moglbys sie popytac dokladniej? Bardzo mnie interesuje taka sprawa. S14 z poczatku produkcji wcale nie sa najdrozsze na Zachodzie, wiec w sumie zamiast isc w BMW mozna grzebac s S14-w koncu milosc do Nissana nigdy nie wyginie. Z tego co wiem s14 i s14a nie roznia sie niczym pod wzgledem silnika jesli chodzi o montaz LPG jesli jestem w bledzie to mnie popraw. Popytaj sie jakbys mogl ile mu pali, jaka ktorej generacji jest to sekwencja...jest to moze osoba z PL (jesli na forum miedzynarodowym wyczytales to jest duza szansa ze nie :wink: )?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Jak chcesz do 10 tysi kupic auto z tylnym napedem, dosyc mocne po to by stawiac je bokiem to raczej rozgladaj sie za e30 a nie 200sx`em. co miałeś na myśli pisząc e30 ?? - co to?? :: :: :: czy dobrze mi sie kojarzy BMW?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Tak e30 jest to BMW stara seria 3 o ile pamiętam produkowana do roku 1991 lub 1992. Nadwozia 2D, 4D, kombi i cabrio. Silniki 1.6, 1.8, 1.8IS (godny polecenia, bo mocny 140KM a i zarazem tani w eksploatacji w porównaniu z wiekszymi silnikami, bo ten jest jeszcze 4cylindrowy, ale po fabrycznym tuningu), 2.0, 2.3, 2.5 i dość rzadko spotykany 2.7, oraz Mpower, ale nie pamietam pojemności. Były też rzadkie wersje z napedem na 4 łapy z oznaczeniem iX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.