Gość Bartas Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 z tego co widze na allegro bmw e30 było produkowane od 1982 do 1990 ale może sie ktos tam pomylił... (osobiście nie mam pojecia) ale zauważyłem Toyote Corolle AE86 (np: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2013847 ) ta pierwsza wersja miała naped na tył!! (niestety tylko pierwsza:( i całkiem niezła moc (ten konkretny egzemplarz jest albo troche podrasowany albo sie gosciu pomylił - podbno miały 120 KM ) zawsze lubiłem bmw... ale jak zacząłem poważnie mysleć - jakoś sie w tym nie widze :/ Toyota może być dobra alternatywą... p.s. aha no i jeszcze mazda mx6 - tylkio czy ona ma naped na tył?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 mx6 ma naped na przod, AE86 moze byc slabo do driftu z seryjna moca i nie wiem czy ma szpere, co do utrzymania nie sadze rowniez zeby byla tansza niz e30 czy s13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 kup fiata 125p z silnikiem forda 2,0 cyba 120psi lub fiata 132 2,0 115psi podobno POLODY tworzył takie auto do driftu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 kup fiata 125p z silnikiem forda 2,0 cyba 120psi lub fiata 132 2,0 115psi podobno POLODY tworzył takie auto do driftu silnik forda 2.0 105hp Fiat 2.0 gaznik 112hp Fiat 2.0 wtrysk 122hp. To prawda to najtansza zabawka do driftu, zrobic tylko elektroszpere i miec to auto tylko do zabawy jelsi do jazdy na codzien i do zabawy to chyba wizalbym e30 325. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 tylko zeby ae86 jechalo trzeba dawac pelny ogien. ten silnik 1.6 bardzo lubi sie krecic i to naprawde wysoko :!: . wiem bo mialem ae82 i palil mi w miescie 14-16L :diabel2: poza tym e8-ka blacharsko byla tragiczna, zawias tez szybko lecial... ale znajdzcie teraz na ulicy e8 GT-S.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 ford 2,0 DOHC ma 122km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 wlasnie se obliczylem spalanie na podstawie dziesiejszej wyprawy do centrum, musze go wystroic bo zmienilem akumulator i go ostro przelewa . wyszlo 30l/100km :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 wlasnie se obliczylem spalanie na podstawie dziesiejszej wyprawy do centrum, musze go wystroic bo zmienilem akumulator i go ostro przelewa . wyszlo 30l/100km :kosci: JAk Rudy 102 tylko załoga mniejsza... (jak sie domyślam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 musze go wystroic bo zmienilem akumulator i go ostro przelewa :kosci: przepraszam, laik straszny ze mnie, co to ma za znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 przepraszam, laik straszny ze mnie, co to ma za znaczenie? pozwole sobie odpowiedziec za Elmera bo bawilem sie razem z nim w szukanie przyczyny braku checi do jazdy jego S13nastki. wychodzi na to ze byl wystrojony na bardzo slabym akumulatorze, po jego zmianie pompa zaczela calkowicie inaczej pracowac (!!) i daje wieksze cisnienie na listwie niz to pod ktore zrobiony byl program = rezultat taki ze auto przelewa do tego stopnia ze jak sie zaleje przy odpalaniu to swiece kompletnie traca iskre. najsensowniejszym lekarstwem jest chyba wyregulowanie FPRa przy jednoczesnym pomiarze AFRu. (ale mi skrotowiec wyszedl ) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 tak przypuszczalem ze moze o to chodzic ale sam w to nie wierzylem dobrze ze moj byl srojony na nowym aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.