Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P12 - wrazenie po roku uzytkowania


Gość bimbam73
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wrazenie jest takie ze konsola jest fatalna w uzytkowaniu.

przyklady:

1. zmiana kierunkow i sily nawiewow.

W kazdym aucie jest tak ze sie jedzie i moge sobie w kazdej chwili przelacznikiem jednym ruchem zwiakszyc i zmienic nawiewy. A w P12 trzeba najpierw jeden klawisz wyszukac, nacisnac a dopiero potem mozna bawic sie nawiewami. a w czasie jazdy to bardzo "przyjemne" takei wyszukiwewanie guzikow.

 

2. Radio w konsoli. W kazdym radiu w czasie jazdy kanal zmienia sie przez nacisniecie przyciskustacji . a w P12 tez najpierw trzeba jeden przycisk odnalezc radia a dopiero potem mozna przelaczyc stacje.

 

3. Wlaczam nawiew na szyby to automatycznie klima sie wlacza. Fajnie bo szybciej szyby paruja. Wylaczam nawiew na szyby spowrotem wrocilo jak bylo jak juz odparuje i juz klima sie nei wylacza do poprzedniego stanu. I zas w czasie jazdy trzeba szukac po knefelkach. jeszcze wylaczania klimy i patrzec na lampke czy sie wylaczyal zamiast na droge.

 

I jeszcze pare takich.

Moze to szczegoly ale po roku pstrykania knefelkow to mam juz dosc. W czsie jazdy powinien byc czlowiek skupiony na drodze a nie na kneflach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

tez jezdze p12 od okolo roku i konsole ma opanowana do perfecji dla mnie super sprawa.dwa pokretla dosc duze jeden od klimy jeden od radia.a jak nie dajesz rady to klime przelanczasz na auto i nic nie musisz robic naciskasz przycisk od audio i masz tylko funkcje audio na konsoli ewentualnie zmiana temp 2 dzyndzlem.

jest inaczej ale po przyzwyczajeniu clkiem niezle jak przelanczam na szyby to palec automatycznie idzie na przycisk od klimy.

ps jaki masz motor di czy dci bo ja mam di i jak zimno przyslo to po rannym odpaleniu troche cos dzwoni nie wiem co to moze byc?lancuch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to nie ma żadnego problemu. To jest tak łatwe i tak przyjaźnie wykonane że nie da rady sie pogubiać. bardzo przejżyste. To co napisałeś to dla mnei jest przesadą z pełnym szacunkiem. Jakbym jechał pare tysięcy kilomtrów tak skupiony na drodze to bym zasnął :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się nie zgodzę. Konsola jest w porządku. Bardzo łatwa w obsłudze, czytelna i przyjazna.

Jeżeli chodzi o nawiewy wystarczy ustawić sobie auto i wszystko gra. Jeżeli włączasz nawiew na przednią szybę czyli jej osuszanie to nie może być inaczej jak przy włączonej klimie. Tylko wtedy odnosi to szybki i zamierzony efekt. Z przełączaniem stacji radiowych tez nie ma problemu. Jasno, prosto i czytelnie.

To moje zdanie, ale oczywiście wszystko kwestia gustu. Jednym się podoba innym nie.

Jak na razie jedyna rzecz, która mnie trochę rozczarowała to zbyt twardze zawieszenie jak na dziurawe i nierówne warszawskie drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziurawe i nierówne warszawskie drogi

warszawskie ? :D Myślałem że polskie .. cały nasz kraj dziurami stoi i to nie w serze jak Szwajcaria ;)

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o konsole to uwazam ze naprawde jest ok, juz sie przyzwyczailem do niej.Wkurza mnie tylko jakos wykonczenia,albo cos trzeszczy,albo siedzenie trzeszczy,ablo stukaja szyby w takim samochodzie za ta cene nie powinno byc takiego niskiego wykonczenia.Tylko to mnie wkurza w primerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie mam problemu, dziwiłem się tym opiniom, dziennikarzy, którzy mieli problemy z obsługą panelu sterowania.......

Pomocny jest pilot w kierownicy, którym łatwo zmienia się stacje radiowe, nie odrywając wzroku od drogi

 

[ Dodano: Pon 13 Lis, 2006 14:17 ]

Jak na razie jedyna rzecz, która mnie trochę rozczarowała to zbyt twardze zawieszenie jak na dziurawe i nierówne warszawskie drogi

 

We Wrocławiu drogi nie są lepsze a moze nawet i gorsze.....

Ja mam 205/60/16 i przy nich pozostane myślałem o 17" ale nie nasze drogi i tak jest dosyć twardo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak tam uwazacie. Ja w kazdym razie uwazam to za utrudnienie ze gdy trzeba np zwiekszyc nawiew to trzeba po kolei dwa przyciski zamiast np jednej wajchy. Ze gdy trzeba zmiec gdzie ma wiac to tez trzeba 2 przyciski zamiast jednej wajchy, ze gdy trzeba zmienic kanal w radiu to trzeba kliknac po kolei 2 przyciski zamiast jednego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra tak znowu kolorowo to nie jest np.niektore funkcje radia dostepne sa dopiero z poziomu menu audio,zeby wyjsc z poziomu nawigacji tez trzeba najpierw w menu wejsc,i podswietlanie monitorka tez jest wkurzajace jak sie w dzien wlaczy swiatla to nic nie widac trzeba znowu w MENU wejsc i przelaczyc a wieczorem z powrotem.

a monitor powinien byc dotykowy.

no i otwieranie bagaznika na zapalonym silniku trzeba wcisnac guzik i niby jest odblokowany ale nikomu nie udaje sie go otworzyc!

 

a co z tym dzwoniem czyzby tylko u mnie to wystepowalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... podswietlanie monitorka tez jest wkurzajace jak sie w dzien wlaczy swiatla to nic nie widac trzeba znowu w MENU wejsc i przelaczyc a wieczorem z powrotem.

......wystarczy, że przytrzymasz przycisk Setting i masz albo jasniejszy ekran bądź ciemniejszy.... nie trzeba wchodzić w menu :-)

 

....no i otwieranie bagaznika na zapalonym silniku trzeba wcisnac guzik i niby jest odblokowany ale nikomu nie udaje sie go otworzyc!

a co z tym dzwoniem czyzby tylko u mnie to wystepowalo?

U mnie nie ma tego problemu, jak nacisnę przycisk otwarcia klapy bagażnika przy kierowcy na zapalonym silniku to otwiera sie bez problemu i pojawia sie na konsoli znak otwartej klapy oraz zaczyna piszczeć jak tylko rusze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......wystarczy, że przytrzymasz przycisk Setting i masz albo jasniejszy ekran bądź ciemniejszy.... nie trzeba wchodzić w menu

 

dobrze wiedziec :mrgreen: pewnie w instrukcji jest napisane :oops:

 

a z ta klapa to nie wiem co jest juz na gwarancji wymieniali zamek bo ciagle piszczalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:-) nie wiem czy w instrukcji jest napisane ......

przy kasowaniu sygnału serwisowego trzyma się wciśniety przycisk info (o ile dobrze pamietam) podązając tym śladem, przytrzymywałem pozostałe przyciski, ot tak a nóż cos ciekawego odkryję :-) no i odkryłem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycisk od klapy bagażnika trzeba nacisnąć i przytrzymać,wtedy elektromagnes zwolni klapę.

 

to wszystko wiem ale nikt nie moze otworzyc,to chyba dziala doslownie tylko chwile jak slychac klak w tym momencie trzba otworzyc.przy okazji musze to przetestowac.

 

a mozna jakos pilota przeprogramowac zeby cale auto sie odrazu otwieralo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycisk od klapy bagażnika trzeba nacisnąć i przytrzymać,wtedy elektromagnes zwolni klapę.

 

to wszystko wiem ale nikt nie moze otworzyc,to chyba dziala doslownie tylko chwile jak slychac klak w tym momencie trzba otworzyc.przy okazji musze to przetestowac.

 

a mozna jakos pilota przeprogramowac zeby cale <a href="http://www.onet.pl/?go=auto">auto</a> sie odrazu otwieralo?

 

Po przytrzymaniu przycisku tak jak powiedział Piotr676 elektromagnes zwalnia trzpien i klapa odskakuje. Nie ma mozliwości, jak zamykasz centralnym, żeby bagażnik tez sie zamknął. Trzeba podnieśc klape i opuścić.

Czy uda sie, zeby całe auto otwierało się hm..... myślę, że tak ale musisz pogadać z "magikami", którzy zajmuja się alarmami i centralnymi zamkami :-)

jednak, zeby bagażnik zamykał sie z pilota, będzie potrzebny jakiś siłownik, zeby klapę dociskał do trzpienia.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przytrzymaniu przycisku tak jak powiedział Piotr676 elektromagnes zwalnia trzpien i klapa odskakuje. Nie ma mozliwości, jak zamykasz centralnym, żeby bagażnik tez sie zamknął. Trzeba podnieśc klape i opuścić.

Czy uda sie, zeby całe <a href="http://www.onet.pl/?go=auto">auto</a> otwierało się hm..... myślę, że tak ale musisz pogadać z "magikami", którzy zajmuja się alarmami i centralnymi zamkami

jednak, zeby bagażnik zamykał sie z pilota, będzie potrzebny jakiś siłownik, zeby klapę dociskał do trzpienia.....

 

 

to zesmy sie dogadali :D

nie o to mi chodzilo ale ze jak u was jest tak ze nacisniecie przycisk i bagaznik sam sie otwiera???

 

a z tym otwieraniem z pilota to chodzilo mi o to ze trzeba 2 nacisnac na pilota zeby sie wszytkie drzwi i bagaznik otwieral i moje pytanie brzmi czy mozna przeprogramowac pilota ewentualnie central zeby sie otwieralo na jedno nacisniecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:-) hm... to moze zacznę tak :-) żeby bagażnik otworzył się sa dwie drogi :-) 2xprzycisk naciśnięty w pilocie lub 1x przycisk w środku

 

Co do przegramowania pilota, żeby otwierało sie całe auto od razu... to tak jak powiedziałem musisz zapytać sie chłopaków w działe Car Audio i Elektryka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że otwieranie pozostałych drzwi i bagażnika po dwukrotnym naciśnięciu pilota ma sens,jeżeli jeździsz sam.Nie wsiądzie Ci jakiś typ i nie otworzy bagażnika.

A co do klapy to tylko się uchyla ale podnieść musisz już sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do klapy to tylko się uchyla ale podnieść musisz już sam.

 

to znaczy ze jak po nacisnieciu przycisku w srodku nie zamkniesz klapy to pojedziesz z otwarta i bendzie pikac?jezeli tak to u mnie na 100% tak nie jest jak nacisne ten przycisk to slysze takie klak i w tym momencie jest zwolniony zamek i dokladnie w tym momencie mozna otworzyc klape.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy ze jak po nacisnieciu przycisku w srodku nie zamkniesz klapy to pojedziesz z otwarta i bendzie pikac?

 

Dokładnie tak.Może masz wyrobione odbojniki i nie odpychają klapy.

Klapę uchyla tylko przycisk wewnętrzny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro to musze zbadac!

a jak sie wam ogolnie primerki sprawuja? u mnie troche tatrcze bija po malu trzeba na nowe zbierac :cry:

 

U mnie tarcze są ok i jeszcze troche na nich pojezdze, bylem zmuszony wymienic pare rzeczy w zawieszeniu (końcówka drążka kierowniczego, 2xłącznik stabilizatora, 2xsworznie wachacza) przepaliła mi sie zarówka xenonu (wymiana dwóch)

o 2 latach padł akumulator, tydzień temu pekła przednia szyba......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......wystarczy, że przytrzymasz przycisk Setting i masz albo jasniejszy ekran bądź ciemniejszy.... nie trzeba wchodzić w menu :-)

 

dziala super :-)))

 

a co klapy to nie mam zadnych odbojnikow gdzie one powinny byc(mam sedana)???

 

szybe przednia tez juz wymienialem,zarowek tez kilka(nie xenonow,postojowki i takie tam) ale w zawieszeniu jeszcze nic nie bylo ruszane 98tys przejechane moze przez to ze auto jezdzi na niemieckich drogach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbojniki powinny być na klapie, nie wiem czy w sedanie są... podnies klape i obejrzyj ją czy nie ma gumowych kołków.....

Ja ma dopiero 68 tys. ale jezdzę po Wrocławiu ;-( to napewno nie są niemieckie drogi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...