Gość greg76 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 zastanawiam sie czy podejdzie komp z n15 GTi do p11 SRi. jesli ktos ma jakies doswiadczenia lepsze lub gorsze to prosze o info. tak czy inaczej pewnie dojdzie do testow dzieki uprzejmosci mojego przyjeciela Lukasza :grin: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Przełoż i sprwadz czy chodzi wszytko tak jak powinno, to tylko 15 minut zabawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 sa 3 opcje: 1. auto nie zapali za zadne skarby 2. zapali ale wywali kontrolke 3. zapali i bedzie jezdzic bez zadnych problemow naklepiej przeanalizuj wtyke od ECU i rozmieszczenie pinow od sensorow. jesli sie beda pokrywac to nie widze wiekszego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 dojdzie do testow dzieki uprzejmosci mojego przyjeciela Lukasza Very Happy wiesz gdzie stoi auto, mozesz podjechac, przepiąć kompa i jazda albo i nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 a co z imo :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 dojdzie do testow dzieki uprzejmosci mojego przyjeciela Lukasza Very Happy wiesz gdzie stoi auto, mozesz podjechac, przepiąć kompa i jazda albo i nie chetnie chetnie wreszcie moze zobacze te walki dzieki [ Dodano: Sro 15 Lis, 06 13:34 ] a co z imo :?: :?: :?: ale o co :roll: bo taki dzis jestem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 jeśli w P11 masz taki sam system immobilizera jak u Gre (czyli ecu+przystawka immobilizera+antenka) to jest szansa, że pójdzie po przełożeniu ECU i transpondera w kluczyku, pójdzie napewno jak przełożysz jeszcze przystawkę, a jeśli masz w Primie ecu+przystawka immo bez antenki (na stacyjce całość) to bedziesz musiał pobawić się i wlutować instalkę immo z N15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 widze ze moze byc z tym troche rzezby. myslalem ze jak dorwe kompa z p11 GT to da rade padlo odpalic ale wyglada, ze jak pisze Zell, moze byc problem z systemem ktory utrudnia zycie wlascicielom a nie zlodziejom, :wink: czyli cudem NATS. :? dzieki chlopaki za konkrety. jesli znajde czas i ochote to sprawdze w praktyce jak to wyglada i dam znac. jakby cos jeszcze komus wpadlo do glowy to bede wdzieczny. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 przez tego natsa moze byc ciezko z odpaleniem ale jak masz okazje to warto sprobowac, ostateczne mozna to badziewie calkiem wyrzucic i zostawic tylko nalepki na nats na szybach a czemu nie chcesz wariantu z innym kwarcem? na bank u nas nie pojdzie? tez mnie juz wk**wia za niska odcina :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Nie wiem czy wiecie ale np. JWT nie chce ruszac kompów z DEH'a (albo tzw. Roller Rocker'a) bo mają tak zryty kod, że nie da się go rozpracowac po ludzku i dostroic. Jak mówisz, że do DEH'a chcesz kompa to mówią wielkie sorry. ostateczne mozna to badziewie calkiem wyrzucic i zostawic tylko nalepki na nats na szybach słyszałem, że coś koło 400 taka przyjemnosc kosztuje (i nie wiadomo jak się sprawi, facet w ASO powiedział, że kiedyś ich klientowi jeden taki fachur zrobił to i się zrobiło tak, że po jakimś czasie przyjechał do nich z autem na lawecie bo komp się wysrał) NATS'a 1 bardzo łatwo jest obejsc, wyjąc kable z przystawki i odpowiednio je połączyc (8 kabelków, 6 łaczymy w pary, 2 zostawiamy luzem). Za to NATS 2 to taki kat którego nie się obejsc sposobem kabelkowym, tylko i wyłącznie zabawa z programem komputera (o ile pamiętam to trzeba skasowac wszystko i wgrac bez sterownika immobilizera). Ja mam kompa jakiegoś Uni coś tam, nie wiem czy były inne kompy do tych silników. Sprawdź jeszcze jakiej firmy komputer, jeśli Bosch to da się zdjąc immo bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 komp bedzie z n15 Gre, wiec mozliwe ze taki juz u Ciebie. jak to wyglada w Twoim przypadku? czy dasz rade rozbroic swojego tzn bez matactw z przegrywaniem softu? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 u mnie jest cały zestaw immobilizera z GTi przełożony, wlutowany w moją instalację. Sprawdź najpierw co u siebie masz, może się okazac, że tylko przepiąc i odpali. A jak bedzie trzeba lutowac to trzeba by spytac Albina czy ma schemat NATS'a do takiej jak twoja primerki i można działac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 U Akarczmy w SR20DEH mogłem odcinke przestawić na ile chciałem, narazie dla bezpieczeństwa przestawiłem ją z 7100 na 7500... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 jesli nie uda sie adaptacja kompa bede myslal o kwarcu. slyszalem juz kilka negatywnych opinii o tym wynalazku i wole sprawdzone rozwiazania :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 jesli nie uda sie adaptacja kompa bede myslal o kwarcu. slyszalem juz kilka negatywnych opinii o tym wynalazku i wole sprawdzone rozwiazania :wink: a co slyszales?? podziel sie zanim ja cos wlutuje w swoje ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 ze jet to chu... warte i przynosi odwrotne skutki od spodziewanych nie byli to kolesie pod budka z piwem ale koledzye ktorzy dlubia wozy i sie legalnie sie scigaja nie koniecznie tylko na kreske Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ze jet to chu... warte i przynosi odwrotne skutki od spodziewanych nie byli to kolesie pod budka z piwem ale koledzye ktorzy dlubia wozy i sie legalnie sie scigaja nie koniecznie tylko na kreske no ale glownym celem tego jest chyba przeniesienie odcinki. czyz nie?? i chyba sie to udaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 główną wadą KWARCOWANIA jest to że rozciąga ona siatkę w Mapach seryjnego ECU. Przykłądowo w orginale jedna kratka w siatce mapy odpowiada 300 obr.min a w przypadku podniesienia odcinki o 10% kratka taka będzie odpowiadała 330 obr.min... Tak więc przy 6500 obr.min będziesz mieć takie same wyprzedzenie zapłonu jak dla 7200 obr.min... Dlatego przy przesowaniu odcink w ten sposbi nalez wystroić auto jakiś świniakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 i tak wszystko zalezy jak sie beda budowaly krzywe. jesli moc juz nie bedzie rosla po ew modach to nie bedzie sensu sie tym zajmowac ale boje sie ze przyjdzie taki dzien.... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 dokladnie rowniutko na 7500 mi odcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 a co na to seryjne sprezynki mówią? a jakis rocker arm stopper sie szykuje? moze i nie zakrecisz za wysoko ... i sie czepiam.Ale to dla bezpieczeństwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ostatnio z nimi nie gadalem :wink: mamy ciche dni, sam wiesz jak jest, to nie bede ci gadal a powaznie to nie mam zamiaru wyzej jak jakies 7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Mitch na ECU z Primery GT, jak widać odcinka w tym wypadku pozwoliła setkę osiagać na II biegu za to maks dynamika jest jak nie przekracza się 7000obr.min (mimo odcinki na 7500). Np. w przypadku całkowicie seryjnego SR20De nie ma sensu go wyżej kręcić (seryjnie odcina 6500) jak i tak powzyej 5500 ledwo co ciągnie, przykład LUKAS: W przypadku mojego SR20De ze zmienonymi wałkami to odcinka Kwarcem na 7200 to zupełne minimum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ale Kuba doskonale wiesz o malym detalu w postaci rolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ale Kuba doskonale wiesz o malym detalu w postaci rolek MAX 7500 do codziennego katowania, tyle ma Adaś śmiga tak już hmmm z pół roku i nic się nie dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.