Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

adaptacja komputera


Gość greg76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mi tam Adaś się chwlił że na gaziku nawet do 9000RPM kręcił :D

 

Ps. Nie masz NATSa - więc się nie nada niestety, sam maiłem z Primy GT bez Natsa i go sprzedałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tu wywnioskowałem to ECU z sentry bez imbobilajzera i NATSA

Nie pójdzie u mnie w primie 99r. gdzie oba te systemy są :?:

Jeśli NATS by się miał buntować to zostaje mi zostawić stare ECU

Tylko po przedłużać wiąski kabli do poszczególnych rzeczy np. przepustnica, przepływomierz itd. bo będzie dalej niż obecnie

Darować sobie zmiane ECU a zamontować SMT6 do wysterowania zmiennych faz rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabezpieczenie stawia opor (z tego co slyszalem) jakies calych 6 sek wiec warto je trzynac ;) a powaznie to zobacze jak bedzie sie krecila padaka w serii ew potem zmiana kompa albo kwarc. dzieki za kazda opinie.

 

pozdr

 

[ Dodano: Sro 06 Gru, 2006 11:43 ]

wracajac do tematu... ma ktos moze schemat kostki ECU z almery GTi i/lub primery GT (p11). zanim zaczne sie grzebac z przepinaniem i walka z natsem warto sprawdzic czy jest wogole sens.

 

pomocnicze topiki

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=23786

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=38461

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

JA mam schemat z Priemry 1,6 i 2.0 P10 to samo wsyztkie 2.0 1,4 i 1,6 na wielopunkcie mają w latach 90-99

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. jasne sie stalo po dzisiejszym pomiarze, ze warto zajac sie tym niesczesnym odcieciem. wykres nie wskazuje jednoznacznie, ze trzeba ciagnac odcinka ale jest szansa na wyrwanie "jakis koni". tak czy inaczej albo kwarc albo komp. nie poddaje sie i bede walczyl dalej.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Lukaszem jestesmy w stalym kontakcie radiowym i moge w sumie miec jego kompa w kazdej chwili. na drodze stioi tylko wycieczka do piaseczna. kwestia czasu i bedzie wiadomo co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A co sądzicie o włożeniu ECU z Primery P10 GT DO Sunny GTI? Można tak zrobić? Co to da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to da?

 

napisz do Coobcia, albo sam znajdź wykresy seryjnych Sunnych GTi i Primer GT i porównaj krzywe. Co do mocy to ja bym nie liczył na wzrosty bo jeszcze nigdy nie widziałem wykresu seryjnej Primy GT co ma 150 kucy, ale mogą poprawic się moce i moment w pewnych zakresach obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primera GT na stożku (najzdrowsza i najmocniejsza seria jaka kiedykolwiek odwiedziła rolki):

PrimaraP10GTStozekiGTiRpump.jpg

 

Sunny GTI (SERIA + wydech 50mm i końcowy REAMUS):

Szeryf2-1.jpg

 

100NX GTi (SERIA, + Stożek + wydech 2" by EL-TEC):

bc4f24ad.jpg

 

ECU z Primy GT i sunnych 100nx GTI są ze sobą w pełni kompatybilne, na komputerach z Priemr GT zyskuje się prawie 10Nm więcej choć moc maksymalna się nie zmienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...