Gość Kicek Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Adaś śmiga tak już hmmm z pół roku i nic się nie dzieje... I jeździ jak emeryt Jeśli jest możliwa konwersja kompa z SR20DE do DEH-a to moge użyczyć takiego do testów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Mi tam Adaś się chwlił że na gaziku nawet do 9000RPM kręcił Ps. Nie masz NATSa - więc się nie nada niestety, sam maiłem z Primy GT bez Natsa i go sprzedałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Z tego co tu wywnioskowałem to ECU z sentry bez imbobilajzera i NATSA Nie pójdzie u mnie w primie 99r. gdzie oba te systemy są :?: Jeśli NATS by się miał buntować to zostaje mi zostawić stare ECU Tylko po przedłużać wiąski kabli do poszczególnych rzeczy np. przepustnica, przepływomierz itd. bo będzie dalej niż obecnie Darować sobie zmiane ECU a zamontować SMT6 do wysterowania zmiennych faz rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 ale smt6 nie przesunie ci odcinki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 ale smt6 nie przesunie ci odcinki... Na gazie jej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Nats siedzi głównie w ECU, jeśli tam go nie ma to wszystko będzie kicać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 zell dobrze mówi, musisz się jedynie liczyć z tym, że zabezpieczenie antykradzieżowe pojdzie się j...ć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 zabezpieczenie stawia opor (z tego co slyszalem) jakies calych 6 sek wiec warto je trzynac a powaznie to zobacze jak bedzie sie krecila padaka w serii ew potem zmiana kompa albo kwarc. dzieki za kazda opinie. pozdr [ Dodano: Sro 06 Gru, 2006 11:43 ] wracajac do tematu... ma ktos moze schemat kostki ECU z almery GTi i/lub primery GT (p11). zanim zaczne sie grzebac z przepinaniem i walka z natsem warto sprawdzic czy jest wogole sens. pomocnicze topiki http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=23786 http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=38461 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Oki temat na prośbe grega 76 wędróje na pierwszą strone :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Oki temat na prośbe grega 76 wędróje na pierwszą strone :one: wielkie dzieki tamten juz usuniety wiec jak ktos nie lapie o co chodzi Tomaszkowi to juz sie nie dowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 JA mam schemat z Priemry 1,6 i 2.0 P10 to samo wsyztkie 2.0 1,4 i 1,6 na wielopunkcie mają w latach 90-99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 ok, czyli mozna sie brac za testy. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 pin out taki sam ale ECU z NATS nie jest kompatybilne z ECU bez Nats - pamietaj o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 ciekawe czy pojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 ok. jasne sie stalo po dzisiejszym pomiarze, ze warto zajac sie tym niesczesnym odcieciem. wykres nie wskazuje jednoznacznie, ze trzeba ciagnac odcinka ale jest szansa na wyrwanie "jakis koni". tak czy inaczej albo kwarc albo komp. nie poddaje sie i bede walczyl dalej. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 kontaktowałeś się z GRE w sprawie ECU z almery ?c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 z Lukaszem jestesmy w stalym kontakcie radiowym i moge w sumie miec jego kompa w kazdej chwili. na drodze stioi tylko wycieczka do piaseczna. kwestia czasu i bedzie wiadomo co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 A co sądzicie o włożeniu ECU z Primery P10 GT DO Sunny GTI? Można tak zrobić? Co to da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Co to da? napisz do Coobcia, albo sam znajdź wykresy seryjnych Sunnych GTi i Primer GT i porównaj krzywe. Co do mocy to ja bym nie liczył na wzrosty bo jeszcze nigdy nie widziałem wykresu seryjnej Primy GT co ma 150 kucy, ale mogą poprawic się moce i moment w pewnych zakresach obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Primera GT na stożku (najzdrowsza i najmocniejsza seria jaka kiedykolwiek odwiedziła rolki): Sunny GTI (SERIA + wydech 50mm i końcowy REAMUS): 100NX GTi (SERIA, + Stożek + wydech 2" by EL-TEC): ECU z Primy GT i sunnych 100nx GTI są ze sobą w pełni kompatybilne, na komputerach z Priemr GT zyskuje się prawie 10Nm więcej choć moc maksymalna się nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.