Gość Kozioty Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Jakie jest wasze doswiadczenie w tym temacie. Byłem wczoraj u mechaniora który kategorycznie stwierdził ze nie powinno sie myc przepływomierza tylko przedmuchać sprężonym powietrzem Ponieważ po myciu przestawiiają sie jakies parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Jakie jest wasze doswiadczenie w tym temacie.Byłem wczoraj u mechaniora który kategorycznie stwierdził ze nie powinno sie myc przepływomierza tylko przedmuchać sprężonym powietrzem Ponieważ po myciu przestawiiają sie jakies parametry. Zmien niedouczonego "mechaniora" na fachowca. Jak nie wie jak to działa to "kocioboły" :fuckyou2: opowiada. Delikatny miekki pedzelek i beznzynka lub płyn do mycia filtrów mokrych (np: K&N). Bedzie jak nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 zdecydownie moża myć- można też pokusić się o płyn do mycia gaźników- bardzo ładnie usuwa zabrudzenia z przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesis Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Podłączam się do tematu. A mianowicie czy w przepływomierzu myje się tylko tą siateczkę czy jeszcze może coś w środku i czy myć profilaktycznie po jakimś przebiegu czy dopiero jak się będzie coś dziać. Ten płyn do mycia gaźników jest w sprayu czy w płynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 w sprayu.Siatka jedynie zabezpiecza przepływkę - szukaj głębiej;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 pracuje w warsztacie i powiem tak myłem już wiele przepływek i jeszcze żadnej nie zaszkodziłem a wielu pomogłem ja myje acetonem ładnie odtłuszcza i szybko odparowuje jeśli pytasz sie o to który element umyć to przydała by sie wiedza jaki to typ przepływomierza ?? rodzaje : -HFM5 oraz HFM2 (większość aut po 98 roku) -z grzanym drutem (starsze modele aut lata ok 90-96 np Volvo -z grzaną warstwą (np opel omega ecotek) -z dwoma opornikami (głównie fordy oraz chyba mazda) -klapowy z potenciometrem (występowały chyba we wszystkich starszych autkach ale głównie w VW i Audi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Hej a moze byc tak ze eccs wywala problem z przeplywomierzem i jedynie trzeba go przeczyscic a nie wymieniac ?? I czy jakos da sie to sprawdzic, czy poprostu trzeba przeczyscic i zobaczyc czy zadziala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukes Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 witam. u mnie komputer nie pokazywał żadnego błędu przepływomierza a był on tak zanieczyszczony że na benzynce szła tylko bogata mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 do mnie przyjeżdzają już problemami np brak mocy lub szarpie to pierwsze co to ściagam pomiar z przepływki czyszcze ją potem powny pomiar by zobaczyć o ile sie poprawiło no i jeśli jest ok to klientn wyjerzdza zadowolony a jeśli nie to trzeba wymieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklop81 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 do mnie przyjeżdzają już problemami np brak mocy lub szarpie to pierwsze co to ściagam pomiar z przepływki czyszcze ją potem powny pomiar by zobaczyć o ile sie poprawiło no i jeśli jest ok to klientn wyjerzdza zadowolony a jeśli nie to trzeba wymieniać podłącze się do tematu, jeśli chodzi o pomiar przepływomierza to zapewne chodxi o napięcie . Jaką wartość powinien mieć prawidłowy pomiar przepływomierza w NISSANIE PRIMERA P 11 2.0 TD ? oraz gdzie się wpiąc z miernikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 wszystko zależy od radzju przpływki np jeśli jes to HFM 5 to ma on 5 przwodów gdzie: 1 to czujnik temperatury 2 to +12V 3 to masa 4 to +5V 5 to przewód sygnałowy miernikiem wpinasz sie między przewód sygnałowy a mase napięcie przy właczonym zapłonie musi wynosić 1V. Po odpaleniu musi wzrosnąć w zależności od silnika na wolnych obrotach ok 1,6 1,8 ale w tych zakresach te przepływki prawie nigdy sie nie psują w momęcie ostrego gazowania sygnał powinien bez trudu przekroczyć 3,3V nie jestem pewien co do diesla :/ ale w benzynce jeśli nie przekroczy tej granicy to zazwyczaj autko szarpie i niema mocy. Najlepiej sprawdzić w Auto Data jakie powinno być prawidłowe napięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Witam . Myłem benzynką i miękkim pędzelkiem. Wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość so.mar Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Panowie powiedzcie czy w P10 1,6 16 V z 95r. jest przepływomierz???? Czasami mam dziwne objawy w swoim jak jadę na benzynie,a przy parkowaniu etc na wolnych obrotach potrafi zgasnąć. Może to właśnie przepływomierz i koniecznośc jego przeczyszczenia???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukes Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 w każdym jest przepływomierz. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gibi Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Miałem kilka samochodów gaxnikowych i na jednopunkcie. Co jakis czas (co 2 miesiące)brałem środek do czyszczenia gaźnika zdejmowałem filtr i spryskiwałem nim gaxnik lub wtrysk troche odczekałem i odpalałem silnik, potem juz na pracującym silniku dodawałem gazu i pryskałem do środka. Po takiej operacji auto zawsze równiej pracowało i lepiej wkręcało się na obroty-było bardziej dynamiczne. Nigdy nie robiłem tego na pełnym wtrysku. Zastanawiam się czy jest jakies niebzpieczeństwo dla wtrysków lub przepływomierza lub silnika krokowego. Według mnie jest to dobry i szybki sposób na czyszczenie układu zasilania, czy któś robił cos podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima26 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 mam silnik sr20de w primerze 2.0.144 2000r kupilem ja 4 dni temu zaczolem od wyminy oleju i filtow powietrza i oleju oczywiscie, mam takie pytanie czy to wina przeplywomierza ze jesli przy wcisnieciu gazu do deski z obrotow 2000-2500 do deski jest buuuuuuuu a nie przyspiesza jak powinien , przy powolnym dodawaniu gazu jakos idzie czym to jest spowodowane moze tak juz jest bo przecierz ma max moment przy 4800. Zagladalem do przeplywki jet czysta, a i pali jak smok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolor Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 mam silnik sr20de w primerze 2.0.144 2000r kupilem ja 4 dni temu zaczolem od wyminy oleju i filtow powietrza i oleju oczywiscie, mam takie pytanie czy to wina przeplywomierza ze jesli przy wcisnieciu gazu do deski z obrotow 2000-2500 do deski jest buuuuuuuu a nie przyspiesza jak powinien , przy powolnym dodawaniu gazu jakos idzie czym to jest spowodowane moze tak juz jest bo przecierz ma max moment przy 4800. Zagladalem do przeplywki jet czysta, a i pali jak smok Ja miałem chyba podobny problem, na który znalazłem lekarstwo: link do tematu - ...może ci przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima26 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Ok dzieki sprubuje tej opcji z resetekompa poprzez odlaczenie aku. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolor Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Nie zapomnij napisać czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima26 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 No i wszystko jasne reset kompa zrobilem przejechalem 100 i spalanie sie unormowalo dynamika sie zwiekszyla mysle ze wymiana filtra powietrza i oleju tez miala duzo znaczenia bo filtr powietrza byl czarny, narzie jest ok tylko cos rozrzad slychc hmmmm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolor Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Czy odczekałeś bez wciskania pedału gazu do nagrzania silnika? Od razu po resecie moja P10 przez pierwsze 10 minut pracowała jak młockarnia. Dopiero tuż przed osiągnięciem temperatury załączania wentylatora chłodnicy wróciła normalna kultura pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima26 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 tak wiedzialem o tym mialem wczesniej p10 i tez tam reset robilem poprzez odlaczenie akumulatora .Poprostu komputer musi teraz sie przystosowac do mojej NOGI :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piko70 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 No to i mnie wzięło dzisiaj na czyszczenie przepływomierza,wykręciłem przemyłem delikatnie benzyną ekstrakcyjną,wkręciłem spowrotem i tu zonk:nyska gaśnie po kilku sekundach,nie da sie nawet przygazować.Możliwe jest,że komputer głupieje po czyszczeniu(dość dużo było brudu na przepływce) i trzeba go zresetować czy raczej uwaliłem przepływomierz tym czyszczeniem? :/ Po odłaczeniu kostki od przepływomierza nyska nie gaśnie ale jeździć się tak zdecydowanie nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benitez Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 wymien przeplywke. Mialem to samo. Na 100%. Znajdz moj post dotyczacy podrozy do niemiec. Co wiecej komp nie pokazywal mi bledu przeplywki. Tanio maja w JC w Gorzowie, bez termistora kupisz za 200 pln, a termistor sam sobie mozesz przelozyc (oczywiscie jak masz wersje z termistorem - wyglada jak dioda sygnalowa, lub podobnie do kondensatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korsarz75 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 mam silnik sr20de w primerze 2.0.144 2000r kupilem ja 4 dni temu zaczolem od wyminy oleju i filtow powietrza i oleju oczywiscie, mam takie pytanie czy to wina przeplywomierza ze jesli przy wcisnieciu gazu do deski z obrotow 2000-2500 do deski jest buuuuuuuu a nie przyspiesza jak powinien , przy powolnym dodawaniu gazu jakos idzie czym to jest spowodowane moze tak juz jest bo przecierz ma max moment przy 4800. Zagladalem do przeplywki jet czysta, a i pali jak smok Nie chcę Cię straszyć, ale w moim Sunny jak sie pojawiły takie objawy tzn. ja mu w pizz.. a on powolutku, żeby go bujnąć musiałem powoli gazu dodawać - wtedy nawet szedł, to się skończyło na wymianie sprzęgła. To zmontowaniu całego zestawu Valeo jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.