Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zakup autka z uszkodzonym automatem


Gość Arthuro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. W temacie automatycznych skrzyń jestem zielony... Trafiłem piękne autko z uszkodzonym 4tym biegiem w skrzyni automatycznej - tak mówi sprzedający. Jest to Maxima J30 - proszę o poradę co z tym fantem zrobić? Kupować i eksploatować do póki skrzynia nie padnie, dać skrzynię do remontu, zmieniać na manuala....Ile taka naprawa kompleksowa może kosztować? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Pomożecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J30 to jzu starawe auto. jak mowia poprzednicy, koszt naprawy automatycznej skrzyni biegow moze przekroczyc wartosc samochodu to pierwsze. Drugie jak chcesz to ja kup i przerob na manuala tak jak ja to zrobilem. Zupelnie inna jazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J30 to jzu starawe auto. jak mowia poprzednicy, koszt naprawy automatycznej skrzyni biegow moze przekroczyc wartosc samochodu to pierwsze. Drugie jak chcesz to ja kup i przerob na manuala tak jak ja to zrobilem. Zupelnie inna jazda

Spoko...jakie koszty tej przekładki razem z częściami i robocizną? Obecna skrzynia jeszcze działa ale pojawiły się problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem po takiej przeróbce :D jeżeli 4 bieg już sie wali to napewno w bardzo niedługim czasie poleci 3 i 2 i d*pa. Koszt naprawy to jakieś 2500 do 3000, chodzi o to że tam sie sypie taki zestaw sprzęgiełek który niema zamiennika, mało tego, napewno trzeba będzie czekać go sprowadzą.

Ja zrobiłem tak, że znalazłem na Allegro Maxime w manualu za 3000 i mechanik ten samochód kupił, przełożył skrzynie do mojej, wziął w rozliczeniu moją walniętą i zapłaciłem za wszystko 1800 pln, to był cały koszt tej operacji z mojej strony, powiem więcej, jestem bardzo zadowolony i napewno nie kupiłbym Maximy w automacie a już napewno nie J30. To jest tylko i wyłacznie mój punkt widzenia.