Gość m_maryszczak Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 ADEX miał na myśli wielkość tłoków a nie ilość ups dziwnie bylo napisane sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 aaaaa proncie bardzo 1.0 16v na 2 walkach i lancuchu ale automat mój AUTOMAT nawiasem mówic patrze na wasze fotki az mnie skreca widzac taki syff pod maska!!! i nawiasem mówiac czemu nikt nie ma materialu wygluszajacego na masce od wewnetrznej strony :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 nawiasem mówic patrze na wasze fotki az mnie skreca widzac taki syff pod maska!!! oj przepraszam .. tamta fotka juz jest nieaktualna ostatnio mylem silniczek ... az nie chcial zapalic ... chociaz nad estetyka musze jeszcze popracowac ale to latem ...czyscik parowy, dzien wolnego i bedzie cacy :diabel: czemu nikt nie ma materialu wygluszajacego na masce od wewnetrznej strony co do tego to ... nie mam pojecia ... tak mam od poczatku ...a ty sam zakladales czy od nabycia masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 mam taka oslone od kad auto opuscilo salon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej78 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 mam taka oslone od kad auto opuscilo salon a to chyba rzadkość :?: nigdy w mikrusi osłonki nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 a dają coś te maty? wygłuszające. A co do mojej estetyki nie mam zażutu, tylko nie mam fotek jak zrobić (chwilowy brak aparatu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Hehe, pamiętam to co opisuje Bombel. Tu poprostu ktoś ostro dał ciała z regulacją gazu. hassan widzę, że jesteś ze stolicy więc poszukaj na forum kolegi Gościu o ile On tu też jest bo na pewno jest na forum 100NX SQUAD'u i wiem, że On zajmował się regulacją LPG, może będzie w stanie i Tobie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 No dokładnie zajmowałem sie lecz zmienilem juz branze, z tego co widza i tak jak pisali koledzy wyzej bylo to ratowanie wolnych obrotow po przez wzbogacenie mieszanki, ale nie robili tego na regulacji redukotora czy registra tylko wlasnie zaslepili dolot, moze byc tak ze juz reduktor a raczeje jego mebrany sa do wymiany bo wczesniej autko smigalo na gazie wiec mikser byl w jakims tam sposob dobrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 szczerze wątpie zeby brak tej rurki miało jakikolwiek wpływ na spalanie na spalanie kjajko tako nie ma. fakt faktem majac taki "dolot" auto szybciej ci sie nagrzewa ale : jest glosniejsze to raz po nagrzaniu sie ssie ci gorące powietrze z komory a to jest jednoznaczne z obnizeniem mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 soul napisał/a:szczerze wątpie zeby brak tej rurki miało jakikolwiek wpływ na spalanie na spalanie kjajko tako nie ma. fakt faktem majac taki "dolot" auto szybciej ci sie nagrzewa ale : jest glosniejsze to raz po nagrzaniu sie ssie ci gorące powietrze z komory a to jest jednoznaczne z obnizeniem mocy A zarazem może troche wiecej spalić jedynie na tym że jak będzie ciągnął ciepłe powietrze silnik szybciej będzie się nagrzewał co powoduje włączanie się wiatraka, ale nie polecam takiej opcji, już lepiej mieć tą rurke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.