CyberDe@th Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 U siebie w WP11.144 też miałem problem z otwieraniem klapy z pilota. Na szczęście dawało się otwierać kluczykiem. Dodam, iż było słychać pracujący siłownik i nawet przycisk do otwierania się poruszał. Problemem okazały się bardzo duże opory w samej wkładce i całym mechanizmie za nią. U mnie wystarczyło porządnie nasmarować całość i na razie działa od ponad miesiąca. W związku z tym zastanawiam się, czy to nie jakaś wada fabryczna gdyż widzę, że u niektórych z Was doszło nawet do połamania tego ustrojstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 W mojej (WP11.144) też pojawiają się czasem problemy z otwarciem przedmiotowej klapy. I co najciekawsze - pierwsze otwarcie zazwyczaj jest skuteczne, przy kolejnych próbach wygląda to tak, że klawisz zamka daje się wcisnąć lecz nie skutkuje to otwarciem zamka (taki jałowy posuw jak przy zamkniętym zamku). Dopiero po zamknięciu i otwarciu np. z pilota, można spróbować znów otworzyć. Taki objaw nie występuje za każdym razem - tak jak pisałem wcześniej - pojawia się losowo (zazwyczaj w najmniej odpowiednim momencie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 c@rlos - też tak miałem. Dlatego zdjąłem wewnętrzną osłonę klapy i nasmarowałem zamek. Bez tej "operacji" wspomniany mechanizm chodził niezmiernie ciężko i siłownik po prostu odbijał zamiast otwierać. Z własnych doświadczeń: radzę się zaopatrzyć w spinki do tapicerki klapy. Nie udało mi się zdjąć jej bez ich zniszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Dzięki za info CyberDe@th - zrobi się troszkę cieplej to zajrzę tam. A tak przy okazji - wie ktoś czy można gdzieś dokupić "wkładkę" do drugiego światła cofania? To jedno troszkę słabo świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Sprawdź żarówki - może jedna jest słabsza. Nie jestem pewny, czy tak ma być, lecz u mnie są żarówki 21W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Sprawdź żarówki - może jedna jest słabsza. Nie jestem pewny, czy tak ma być, lecz u mnie są żarówki 21W. Chodziło mi o to, że mam tylko z jednej strony wkład - z drugiej jest tylko puste szkiełko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 W takim razie najprawdopodobniej będziesz musiał kupić całą lampę z klapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafał walczak Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 a do czego podłączysz te drugie światła? w p11 cofania i przeciwmgielne są tylko z jednej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 W WP11.144 światła cofania są po obydwu stronach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafał walczak Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 masz tam jakieś przewody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Mam fabryczne okablowanie i ścieżki zasilające we wkładach do lamp po obydwu stronach. Brakuje jedynie dziury w samym lustrze do światła przeciwmgielnego po prawej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 W mojej P11 w sedanie mam dwa światła cofania, i bardzo dobrze oświetlają tył w nocy. Tylne przeciwmgielne jedno, sprawdzałem u siebie i możesz w drugim kloszu włożyć żarówkę, wystarczy kabel przeciągnąć i oprawkę wmontować. Tylko po co, całkowicie wystarczy jedno światło przeciwmgielne które mocno świeci. A co do zamka w klapie, to warto jest dokręcić zamek. Klapa mi "latała" i też zamek się zacinał, dokręcenie zamka pomogło i usterka znikła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnt_gt Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) Właśnie wczoraj pojawił się u mnie problem z otwarciem tylnej klapy. Mam Nissana Primerę P11.144 2.0 TD w wersji sedan z elektrycznym otwieraniem klapy bagażnika. Objawy są następujące: - po otwarciu samochodu (wszystkie drzwi) nie mogę otworzyć bagażnika: ani przy pomocy kluczyka, ani poprzez przycisk przy klapie bagażnika, ani przy pomocy przycisku przy kierownicy. - najpierw pojawił się problem z przekręceniem kluczyka w zamku; otwieranie przy pomocy centralnego zamka i przycisku przy kierownicy działało, - a od wczoraj nawet centralny zamek i przycisk przy kierownicy nie otwierają bagażnika, - wciśnięcie przycisku przy klapie bagażnika, w sytuacji kiedy otwarte są tylko drzwi kierowcy (bagażnik jest zablokowany), powoduje pojawienie się sygnału dźwiękowego wewnątrz kabiny, informującego o próbie otwarcia klapy. Jednakże próba otwarcia bagażnika przyciskiem w kabinie, przy kierownicy, nie przynosi efektu, - wciśnięcie przycisku przy klapie bagażnika, w sytuacji kiedy są otwarte wszystkie drzwi (bagażnik odblokowany), nie powoduje otworzenia bagażnika, Nie wiem co to może być. Czytałem forum i podobne przypadki, ale żaden nie miał takich samych objawów jak moje. Dzisiaj spróbuję ręcznie odblokować bagażnik i rozebrać zamek. Może ktoś miał identyczny problem? Przyczyną były przerwane (przecięte) 2 przewody idące w wiązce od bagażnika do wnętrza samochodu. Polutowałem je i wszystko działa. Zamka jeszcze nie ruszałem, nadal nie mogę otworzyć kluczykiem. Ale pewnie mechanicznie coś się zablokowało. Edytowane 14 Czerwca 2011 przez tnt_gt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djbob Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) Mam podobny problem mianowicie, gdy otwieram samochód i wcisnę przycisk od klapy to za pierwszym razem otworze ale jak zatrzasnę klapę i próbuje ponownie to już się nie da dopiero jak z pilota zamknę samochód i otworze to wtedy uda się klapę otworzyć. I moje pytanie czy to cięgno co idzie od modułu centralki do zamka w pozycji otwartej powinno tak sobie luźno chodzić (palcami mogę je swobodnie przesuwać) czy raczej powinno być zablokowane w odpowiedniej pozycji ? Edytowane 30 Marca 2012 przez djbob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.