domadm Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 No to problem dociążenia Navary na zimę rozwiązany, teraz jeszcze czekam na śnieg. Rozwiązanie z krawężnikami jest spoko - zajmują mało miejsca a łączna waga bloczków to ok 130kg, przesunięte max na tył, więc wystarcza. Komfort jazdy poprawił się znacznie, ślizgawki do przetestowania jeszcze nie ma. Polecam rozwiązanie wszystkim posiadaczom pickupów, nie tylko D40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 i teraz tak..lecisz 120 przez przejazd za toba leci costam...kraweznik podskakuje i laduje na masce czegostam hehe ktos tu proponowal wylewke samopoziomujacego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Jak będą fruwać to wymyślę jakieś ograniczniki, ale póki co jak testowałem to nawet nie drgnęły. Ciekawe ile wytrzymają te kotwy c-channel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 bezpieczniejszym rozwiązaniem by były worki z piachem a po drugie to zawsze możesz zalać betonu w profile .... :diabel2: a żeby ograniczyć lewitację tego betonu to można je przewiązać do tych kotw ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ja będę testował rozwiazanie z dwoma kastrami z piachem. Jak będzie mało to doleję wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 A nie wystarczy się pogodzić z faktem że to pickup????? bez przesady z tą lekkością tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ale wiesz jak teraz mięciutko przez dziury przemyka... aż przyjemnie. Jeszcze może zrobię jakieś objemy stalowe montowane do c-channel i będzie git - w razie gdyby jakaś kraksa miała się przydarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 moja dociązona od dzisiaj hardtopem Mam hardtop firmy alpha ( made in tailand) www.alphainnovation.com - taki sam sprzedaje firma www.steeler.pl. Jest lepszy niż ten który miałem poprzednio tzn. włoski www.orciari.it - produkowany w Polsce pod Bielskiem :DDDDDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Zauważyłem, że przy szybkim zjeździe po wybojach jednak te betoniki trochę się przesuwają i nawet delikatnie podskakują. Zrobię więc jakąś obejmę i przy okazji uchwyty - bo przy zdejmowaniu ich można sobie palce porozwalać. dżemik - to mam nadzieję na jakieś spotkanko (na spocie?) żeby obloookać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Ja wrzuciłem na pakę w worze 120 kg żwiru i leci całkiem dobrze. Wó przywiązany do zacisków z c channel Możemy w styczniu się gdzieć spotkać - cały tydzień Śląsk , weekend okolice Żywca. Dzisiaj mały test odpalania zimowego - minus 12 st. Zapalił za pierwszym szlagiem , tylko coś długo się rozgrzewał , już zastanawiałem się czy aby termostat nie jest ustawiony na warunki hiszpańskie, bo ponad 20 minut wskaźnik temparatury był 3 mm powyżej minimum . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 No diesla zagrzać to nie jest prosta sprawa. _12 to nie jest problem. Polecam tylko delewanie depresatorów do paliwa. Niezależnie gdzie tankujecie fury. Strzeżonego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Gdzie ty znalazłeś te -12?? U mnie ledwo -1, a śniegu wcale To już teraz wiem po co jest ten dodatkowy przycisk podgrzewania silnika - w sumie to on tylko zwiększa wolne obroty na biegu jałowym, ale może się przydać kiedy po odpaleniu nie jedziemy od razu w drogę a chcemy żeby już się nagrzał (np. podczas załadunku). A przy okazji: nie wiecie jak wyłączyć tego piskacza co przypomina o zapięciu pasów?? Zaczyna mnie już to wnerwiać, bo przy lokalnym poruszaniu się autem nie używam pasów i ten pseudo-poprawiacz-bezpieczeństwa zaczyna być moim wrogiem :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 To zapinaj pasy i już. Widac nie miałes jeszcze dzwona w swiej karierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Nie chodzi o dzwon. Jak miałem osobówkę to ok - zawsze robiło się jakieś trasy więc pasy jak najbardziej zapinałem, zresztą pikało tak samo wrednie ale ok. No a dzwona rzeczywiście jeszcze nie miałem - i nie zamierzam mieć Navarą pracuję, i często przejeżdżam bardzo krótkie odcinki ciągnąc coś lub przewożąc po wewnętrznych drogach, bywa że tylko przemieszczam się wiejskimi drogami 0,5-1km i za chwilę z powrotem i zapinanie pasów nie ma sensu, szczególnie jak ma się brudne ubranie. To tak jakbyś jeździł widłakiem po magazynie co chwila wysiadając - i jaki sens miałoby zapinanie pasów kiedy praktycznie nie ma z kim się zderzyć? Na trasę ok - nie neguję i popieram pasy. A wracając do pytania: wie ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 zapnij pasy zanim usiądziesz przestanie pikać a Ty nie będziesz musiał się zapinać ja tak robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 A nie wystarczy się pogodzić z faktem że to pickup?????bez przesady z tą lekkością tyłu. Dobrze gada, wódki Mu dać ja żeby tył dociążyć wrzucam kastę piwa i od razu mi się lepiej jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ptasiek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 sam jeszcze nie probowalem gdyz fure dzis powinienem odebrac, ale wiem ze tez bede mial zgrzyt z tym alarmem wiec moze sproboj wpiac pas pasazera i po problemie powinno dzialac a jak ma to juz byc na stale to tu jest przepis jak wylaczyc alarm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Wielkie dzięki za tego linka - no rzeczywiście rozwiązanie jest banalne - wyciągnąć wtyczkę przełącznika klamry pasa pod siedzeniem i po sprawie 3 sekundy i sprawa załatwiona - działa (a raczej przestało działać ;-) )!! Dla informacji: w mojej nawarze jest to pierwsza, najmniejsza złączka u góry, kabelki w kolorze czarnym i pomarańcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Panowie poszukajcie na tamtym brytyjskim forum... tam jest cała fabryczna serwisówka do D40. Ja juz sobie ściągnąłem. Do 2.00 w nocy siedziałem i studiowałem. Wynika z niej między innymi, że można zaślepić przewód do EGRa Jak mi się uda z czasem to jutro tego dokonam i zobacze czy nie wywala błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Właśnie też zacząłem tam szperać Tylko uważaj żeby strony w aucie ci się nie pomyliły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ptasiek Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 no to widze ze link sie przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Betoniki na pace opakowałem w solidną stalową ramę z uchwytami (żeby paluchów nie rozwalać) i mocowaniami do c-channel a dziś dodałem jeszcze zaczepy usztywniające i jest naprawdę super: jak przyklejone do paki, nie ucieknie, nie ukradną ( ;-) ) i zajmuje mało miejsca. Postaram się wrzucić jutro fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Ja wrzuciłem do kastry budowlanej 100kg żwiru płukanego.Kastra przypięta pasami transportowymi do kotew c-chanel. Kastra dodatkowo stoi na gumowym dywaniku. Zawsze 100 kg więcej, a na zimę 2008 też się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 A ja śmigam bez obciązenia i też jest doskonale i jeszcze udało mi się dzisiaj dośc konkretnie wkleić w błoto....ale wyjechałem o własnych siłach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Wrzućcie więc fotki! Newbie będą mieli okazję samodzielnie podjąć decyzję co komu pasuje najbardziej Tutaj fotki mojego rozwiązania w wersji 2. Zmiany to: dodanie ramy na betoniki z uchwytami i dorobienie tylnych zaczepów dzięki czemu balast nie podskakuje na wybojach (jest jak przyklejony ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.