Gość Greg Sz-N Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Pany odnośnie wymiany silnika to chciałem się pochwalić, dziś byłem pod Gorzowem posłuchać silniczka który chcę kupić, ale ślicznie chodzi, jak taki mały jeżyk "tup tup tup" Nie no joke, bardzo ładnie wszystko gra jutro gość wyjmie w piątek po niego jade zakładam w tygodniu i śmigam na spotkanko grupy Pomorze Zachodnie MaK pewnie też się piszesz co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaK_86 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 No baaaaa... jasne, że tak... trzeba się pochwalić swoim Skyline R-34 GT-R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 dziś byłem pod Gorzowem posłuchać silniczka który chcę kupić, ale ślicznie chodzi, jak taki mały jeżyk "tup tup tup" Nie no joke, bardzo ładnie wszystko gra jutro gość wyjmie w piątek po niego jade zakładam w tygodniu Hehe... No oby się nie okazało, że jakiegoś Moto Doktorka wlał i jak zmienisz olej to się coś sypnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg Sz-N Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 wiesz no zawsze jaiś ryzyk, nie sądze żeby wlał moto doktora wszystkie korki byłe czyste, weże też w porządku pozatym to jest z niemiec auto kupione na handel częściami bo ma dach zgnieciony drzewem więc podejrzewam ze mechanicznie jest ok, no ale ryzyko jest zawsze, jak mówią "no risk no fun" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 aby nie brudzic na forum zapytam tutaj. Mysle sobie tak troszke nad wymiana uszczelniaczy zaworowych bo mi na zimnym przykapca na niebiesko chwile. WIecie moze czy w 1.0 92r trzeba zdejmowac glowice? jakie sa wogole koszty takich uszczelniaczy? co trzeba dodatkowo wymienic robiac je? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Wygląda na to że na zimnym silniku jeden garek nie chodzi i z czasem na ciepłym jak się rozszerzy to dalej. Jak myślicie ile może mnie wynieść remont? Blaszkę i zawieszenie mam ładne więc szkoda by było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Pomierz najpierw ciśnienia na cylindrach ,może to nie wina garów a układu zapłonowego lub nieszczelny któryś zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Układ zapłonowy sprawdziliśmy, jest dobry. Jutro ma przynieść miernik ciśnienia i zrobić próbe z olejem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 sprawdź luzy zaworowe może masz po prostu za ciasne zawory i ucieka ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ciśnienie dobre, zmierzone, lecz z drugiej strony przy próbie z olejem garnek ruszył, ale po wypaleniu oleju znowu siadł. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 a probowales podmieniac swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Tak, tak jak pisałem zapłon sprawdzony ze wszystkich stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 wronek89, może masz zapieczone pierścienie.Przeprować kurację WD40 ,kilka dni pod rząd napsikaj troszkę do gara i pozostaw na noc.Jeśli jest zapieczony to puści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 wronek89, może masz zapieczone pierścienie.Przeprować kurację WD40 ,kilka dni pod rząd napsikaj troszkę do gara i pozostaw na noc.Jeśli jest zapieczony to puści. Ciśnienie w takim wypadku jest dobre? Jak napsikać do garka? Przez otwór na świecę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jak napsikać do garka? Przez otwór na świecę? Dokładnie,przez świeczki.Opisywał to chyba borciuch1964 na www.micra.pl Ale co do ciśnienia to są odczuwalne różnice gdy jest zapieczony któryś z pierścieni [ Dodano: Pon 13 Kwi, 2009 20:00 ] Nie wiem czy nie ma minimalnej nieszczelności na którymś zaworze ssącym co zakłóca strumień mieszanki w kolektorze (wachania podciśnienia) czyli nierówność przylgni zaworowej,grzybka lub za mały luz zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 A może brac lewe powietrze pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Może być.Odpal i popsikaj WD na połączeniu kolektora z głowicą,jeśli będzie nieszczelność to odczujesz różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Przeprować kurację WD40 ,kilka dni pod rząd napsikaj troszkę do gara i pozostaw na noc. alfabox a jak z korozją po takiej kuracji. U mnie po WD40 wszystko b. szybko rdzewieje. Ktoś zaglądał "do garów" po jakichś 6 miesiącach :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jeśli zrobi się to przed wymianą oleju to wszystko OK,gorzej jak się pozostawi :kosci: A mówią że zabezpiecza :fuckyou: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jeśli zrobi się to przed wymianą oleju to wszystko OK,gorzej jak się pozostawi :kosci:A mówią że zabezpiecza :fuckyou: W sumie może i zaryzykuję i jak coś dam znać. Tylko nie chce mi się rozgrzebywać silnika żeby zobaczyć czy w tej chwili nie rudej. I tak jestem przed wymianą oleju :one: najwyżej dojdzie jeszcze problem z serduchem :diabel: najwyżej przyciągnę na parking przed blokiem jakiegoś dawcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 najwyżej przyciągnę na parking przed blokiem jakiegoś dawcę :one: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rakin Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Witam na forum, odkopuję ten temat, ponieważ od jakiegoś czasu mam podobny problem do omawianych wyżej. Posiadam Micre k11c 1.3 1998 i do jakiegoś czasu wszystko było spoko. Jakieś 2 lub 3 miesiące temu wymieniany był w niej łańcuch rozrządu razem z zapinaczami (całość), ponieważ miał luzy i zdarzało się, że auto po puszczaniu sprzęgła gasło. Rozrząd został wymieniony i miesiąc może półtora było wszystko ok. i nagle auto zaczęło tracić moc podczas jazdy. Auto na zimnym silniku śmigało dobrze ale podczas nagrzania się silnikowi zdarzały trudności w utrzymaniu pracy wy wyniku czego gasł. Zdiagnozowano w nim stukanie w okolicach zaworów. Po bardziej dokładniejszym sprawdzaniu, okazało się, że po nagrzaniu się silnika spada ciśnienie oleju do 1mpa. Uszczelka pod głowią jest w porządku, tak samo pompa olejowa. Samochód był w warsztacie sprawdzany przez 2 tygodnie i żaden z tamtejszych mechaników nie wie, gdzie leży problem. Być może ktoś z was miał podobną sytuację lub wie co jest na rzeczy? Czy kapitalne remont może rozwiązać sprawę? Inny zaprzyjaźniony mechanik twierdzi, że to kwestia wymiany panewek. Po dymie z wydechu nie zauważam spalania oleju. Nie ubywa go także, przynajmniej nie tak mocno, a był on zmieniany 3 miesiące temu. Będę wdzięczny za ew. odpowiedź w sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy123 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Witam, Również odkopuję temat. Posiadam Micrę K12 2003 rok Benzyna 1.4 88KM. W poprzednim tygodniu w czasie drogi do pracy zaświeciła się czerwona kontrolka oleju. No więc podjechałem do domu (ok.15 km przy włączonej kontrolce). Poczytałem co to może być i zawiozłem Micrusa do mechanika. Olej był wymieniany ok 17-18k temu. Chłopaki po spuszczeniu oleju, nalaniu nowego i sprawdzeniu ogólnym, powiedzieli że jest niesprawna pompa oleju. Dostałem wycenę za robociznę + części. Wyszło co nastepuje: Części: Pompa (1750 zł) + oleje i perdułki (200 zł)= 1950 zł Robocizna: 1. sprawdzenie oleju: 80 zł 2. rozebranie dołu silnika-kontrola panewek: 250 zł 3. demontaz i montaż łańcucha rozrządu: 200 zł 4. demontaz montaz pokrywy zaworow: 100zł 5. domontaz i montaz czoła silnika(pompa oleju): 250 zł Razem 880 zł Suma łącznie: 2830 zł I mam dwa pytania. Czy polecacie używaną pompę oleju, bo udało mi się znaleźć oferty pomiędzy 100-200zł i bardziej leży mi takie rozwiązanie. Czy nie taniej po prostu wymienić silnik? Jeki będzie tego ewentualny koszt? Jeżeli pytanie powinno być przeniesione do innego tematu, bardzo prosze o przeniesienie. Dziekuję i pozdrawiam. Edytowane 15 Października 2015 przez Duzy123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) ile masz przelatane na tym silniku, jak się sprawował do tej chwili jakie było zużycie oleju ? co do cennika to jakaś masakra, albo ja się mylę albo ktoś chce Cię wywalić w kosmos co to sprawdzenie oleju za 80zł (miarką czy wysyłają na jakieś badania ? ) cena jakaś masakryczna za tą pompę, ona tyle kosztuje aż 1750zł nowa !!!!!!!!!!!! ????????????? ja gdybym coś takiego dostał to bym zwiał od tych mechaniorow, tylko dym by się za mną kurzył. ja bym kupił pompę używkę, dał do kogoś kto mi ją wymieni, a może nowa nie jest taka droga , tylko oni robią Cię w h... ? (nie mam pojęcia), wymienił to pompę i zalał ponownie na próbę ten olej co już masz (ten po wymianie), albo kupił jakiś tani olej typu 10W40 i zobaczył jak się silnik zachowuje jeśli oki to nie kombinował dalej. inna sprawa to już miałeś przelatane 18k km , to co ile wymieniasz ten olej co 25 - 30k km ? mogę się myli ale chyba zajeździłeś trochę ten silnik sprawdziłem allegro silnik kosztuje od 300zł do 1200zł, na niektóre nawet dają gwarancję , tylko wymiana silnika u twoich mechaniorów będzie kosztowała 5000zł za robociznę, może taniej kupić inne auto ? Edytowane 15 Października 2015 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy123 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 No przelatane na silniku 108k. Podejrzewam ze rozrzad raczej nie byl robiony, w tym aucie takze moglo by sie zgadzac. Ale co do ceny tej pompy to faktycznie ciut duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.