Gość mlody500 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 BARDZOSERDECZNIE PROSZE O POMOC JESTEM Z WARSZAWY MAM NISSANA SUNNY Z 1988R 1.7D . DZISIAJ JECHAłEM I NAGLE ZGAS MI SILNIK NIE JESTEM MECHANIKIEM I NIEWIEM CO MAM ZROBIC . NORMALNIE KRECI TYLKO NIE CHCE MI ODPALIC PROSZE O POMOC CO MOGłO SIE POPSUC LUB JAKIS TELEFON DO TANIEGO A DOBREGO MECHANIKA JESTEM Z WARSZAWY TEL DO MNIE TO 513=027-701 POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 być może to padnięty akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody500 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 witam akumulator jest dobry normalnie kreci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Witam, mlody500, czy przypadkiem nie wjechałeś w dużą kałużę i wtedy zgasł silnik. Jeśli tak, to nie zapalaj go. Jeśli woda dostała się do filtra powietrza to trzeba ją usunąć, trzeba też usunąć wodę z cylindrów przez wykręcanie wtryskiwaczy. NIGDY NIE PRÓBUJCIE ZAPALAĆ DIESLA JEŚLI ZGASŁ PO WJECHANIU W KAŁUŻĘ !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 NIGDY NIE PRÓBUJCIE ZAPALAĆ DIESLA JEŚLI ZGASŁ PO WJECHANIU W KAŁUŻĘ !!!A czy jest to możliwe żeby diesel po wjechaniu w kałuże zgasł mi się jeszcze to nie zdarzył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Niestety znam taki przypadek, dotyczył Skody 1,9 SDI a kolejne próby odpalenia silnika doprowadziły do masakry. Dlatego uprzedzam WSZYSTKICH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Dotyczy każdego diesla, lepiej nie powtórzyć czyjegoś błędu i być świadomym zgrożenia. Jest to rzadki przypadek, ale lepiej uważać. Wlot powietrza w Sunny też może być narażony na wodę spod samochodu przed nami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Pasek sie urwał i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody500 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 panowie jaki pasek zna ktos moze jakiegos mechanika z warszawy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 a paliwo masz :?: :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Może też zerwać się pasek od pompy paliwa, ale na początku zobacz czy świeczki grzeja i odpal dopiero jak usłyszysz pyknięcie za deską za licznikami . Zobacz czy pompka na filtrze paliwa jest "twarda" - taki czarny grzybek na filtrze pod maską, dygnij go kilka razy, może trzeba spuścic wodę z filtra - pod filtrem na jedo spodzie jest kranik - motylek i odkreć go i zlej wodę aż zaczniesz czuć ropę... możliwości może być kilka - poszukaj warsztatów w odpowiednim dziale ... jeśli nic nei znajdziesz mam pod Wawą od strony Poznania człowiek który robi tylko diesle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Panowie przecież napisał ze jechał i zgasłby to co tu maja świece do tego ? prawdopodobnie pasek pękł być może tylko od pompy bo często ludzie zmieniają rozrząd a pasek pompy zostawiają stary żeby taniej było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody500 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 panowie gdzie szukac tego paska od pompy jestem zielony w tej sprawe do tej pory jezdziłem poldkiem do ostatnich jego dni . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wawastudent Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 panowie gdzie szukac tego paska od pompy jestem zielony w tej sprawe do tej pory jezdziłem poldkiem do ostatnich jego dni .pozdrawiam Powiem ci tak jest jeden mechanior do którego jeżdżę i złego słowa nigdy na niego nie powiem, fakt kolejki ma na miesiąc. Ale podejrzewam że jak mu auto zaholujesz to sie zlituje:). A mianowicie warsztat jest w Markach przy trasie na Radzymin. Człowiek nazywa się Krzysztof Liwiak tel. 227811374. Sam ma nissana:) Naprawia tanio i solidnie, żadnej fuchy. Życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Nie neguję żadnego poleconego warsztatu ale auto należy oddać nie tylko do dobrego mechaniora lecz on musi mieć dobrze obcykane diesle a uwierz mi nie każdy mechanik zrobi poprawnie diesla .... a gdy w gre wchodzą już pompy paliwa - to już musi być gość z wysokiej półki - oczywiście nie cenowej lecz wiedzy i umiejętności p.s. jeśli tylko wymiana paska to każdy w temacie da sobie radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody500 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 witam panowie i panie . wlasnie rozkrecilem gorna czesc tam gdzie jest pasek . mieliscie racje to pasek pekł . mam pytanie jak sie rozkreca ta gruga czesc i jak sie wymienia ten pasek pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz bo jutro zamierzam to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody500 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 jechałem 5 na godzine gdzie moge to zrobic i jak sie dostac do tego paska jak zdjac dolna pokrywe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 jak sie dostac do tego paska jak zdjac dolna pokrywe W tym silniku jak i CD20 z reszta w przypadku takiej awarii, niestety - prawda jest okrutna - mogły pojść nie tylko zawory, ale i szklanki, a nawet i wałek rozrządu. Także na początek proponuję zdjąć pokrywę zaworów i spojrzeć na popychacze. Tu nie trzeba wielkiego fachowca do stwierdzenia czy zawory są wygięte. Także jak ściągnąć dolną pokrywę paska? - Stanie się sprawą drugorzędną, bo będzie trzeba ściągać głowicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzy kamiński Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Popieram B12 a dolną obudowę paska zdejmuje się po zdjęciu koła przedniego prawego i odkręceniu koła pasowego po uprzednim zdjęciu osłon i nadkoli ale najważniejsze jest oględziny głowicy bo przy próbie uruchomienia silnika po ewentualnym nawet prawidłowym założeniu paska można narobić jeszcze większego bigosu pozdrowienia Jerzy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody500 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 witam zdjolem pokrywe i zawory sa całe jutro bede wymieniał pasek mam nadzieje ze wszystko bedzie ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Nalegam aby to mechanik zobaczyl zanim założysz Też tak myślę. Jakby szklanki były połamane to by zobaczył, ale tylko podgiętych zaworów może nie zobaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzy kamiński Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Po zdjęciu pokrywy widać tylko wałek i szklanki zawory są pod spodem spróbuj obrócić wałek jeżeli nie będzie miał dużych luzów na krzywkach świadczących o zgięciu prowadnic próbuj dalej oczywiście wiesz o dokładnym ustawieniu wałka i wału korbowego na znakach jak również dokladnym założeniu paska opis był chyba na forum Jerzy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody500 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Szymeq, witam mozes mi podac jakis telefon do tego mechanika od disli pozdrawiam MLODY500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Miejscowość Zaborów - 725 98-89 p Józek - Możesz powedzieć, że kolega z szarego nissana Cię przysłał.. gdybyś miał problem z trafieniem pisz - podpowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody500 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 witam. mam problem to jednak urwał sie pasek rozrzadu co mam teraz robic ???????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.