Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

RATUNKU


Gość mlody500
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

BARDZOSERDECZNIE PROSZE O POMOC JESTEM Z WARSZAWY MAM NISSANA SUNNY Z 1988R 1.7D .

DZISIAJ JECHAłEM I NAGLE ZGAS MI SILNIK NIE JESTEM MECHANIKIEM I NIEWIEM CO MAM ZROBIC . NORMALNIE KRECI TYLKO NIE CHCE MI ODPALIC PROSZE O POMOC CO MOGłO SIE POPSUC LUB JAKIS TELEFON DO TANIEGO A DOBREGO MECHANIKA JESTEM Z WARSZAWY TEL DO MNIE TO 513=027-701

POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mlody500, czy przypadkiem nie wjechałeś w dużą kałużę i wtedy zgasł silnik. Jeśli tak, to nie zapalaj go. Jeśli woda dostała się do filtra powietrza to trzeba ją usunąć, trzeba też usunąć wodę z cylindrów przez wykręcanie wtryskiwaczy.

NIGDY NIE PRÓBUJCIE ZAPALAĆ DIESLA JEŚLI ZGASŁ PO WJECHANIU W KAŁUŻĘ !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy każdego diesla, lepiej nie powtórzyć czyjegoś błędu i być świadomym zgrożenia. Jest to rzadki przypadek, ale lepiej uważać. Wlot powietrza w Sunny też może być narażony na wodę spod samochodu przed nami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może też zerwać się pasek od pompy paliwa, ale na początku zobacz czy świeczki grzeja i odpal dopiero jak usłyszysz pyknięcie za deską za licznikami :D. Zobacz czy pompka na filtrze paliwa jest "twarda" - taki czarny grzybek na filtrze pod maską, dygnij go kilka razy, może trzeba spuścic wodę z filtra - pod filtrem na jedo spodzie jest kranik - motylek i odkreć go i zlej wodę aż zaczniesz czuć ropę... możliwości może być kilka - poszukaj warsztatów w odpowiednim dziale ... jeśli nic nei znajdziesz mam pod Wawą od strony Poznania człowiek który robi tylko diesle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przecież napisał ze jechał i zgasłby to co tu maja świece do tego ?

prawdopodobnie pasek pękł być może tylko od pompy bo często ludzie zmieniają rozrząd a pasek pompy zostawiają stary żeby taniej było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wawastudent
panowie gdzie szukac tego paska od pompy jestem zielony w tej sprawe do tej pory jezdziłem poldkiem do ostatnich jego dni .

pozdrawiam

Powiem ci tak jest jeden mechanior do którego jeżdżę i złego słowa nigdy na niego nie powiem, fakt kolejki ma na miesiąc. Ale podejrzewam że jak mu auto zaholujesz to sie zlituje:). A mianowicie warsztat jest w Markach przy trasie na Radzymin. Człowiek nazywa się Krzysztof Liwiak tel. 227811374. Sam ma nissana:) Naprawia tanio i solidnie, żadnej fuchy.

Życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie neguję żadnego poleconego warsztatu ale auto należy oddać nie tylko do dobrego mechaniora lecz on musi mieć dobrze obcykane diesle a uwierz mi nie każdy mechanik zrobi poprawnie diesla .... a gdy w gre wchodzą już pompy paliwa - to już musi być gość z wysokiej półki :) - oczywiście nie cenowej lecz wiedzy i umiejętności ;)

p.s. jeśli tylko wymiana paska to każdy w temacie da sobie radę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie i panie .

wlasnie rozkrecilem gorna czesc tam gdzie jest pasek .

mieliscie racje to pasek pekł .

mam pytanie jak sie rozkreca ta gruga czesc i jak sie wymienia ten pasek

pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz bo jutro zamierzam to zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie dostac do tego paska jak zdjac dolna pokrywe

 

W tym silniku jak i CD20 z reszta w przypadku takiej awarii, niestety - prawda jest okrutna - mogły pojść nie tylko zawory, ale i szklanki, a nawet i wałek rozrządu. Także na początek proponuję zdjąć pokrywę zaworów i spojrzeć na popychacze. Tu nie trzeba wielkiego fachowca do stwierdzenia czy zawory są wygięte. Także jak ściągnąć dolną pokrywę paska? - Stanie się sprawą drugorzędną, bo będzie trzeba ściągać głowicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jerzy kamiński

Popieram B12 a dolną obudowę paska zdejmuje się po zdjęciu koła przedniego prawego i odkręceniu koła pasowego po uprzednim zdjęciu osłon i nadkoli ale najważniejsze jest oględziny głowicy bo przy próbie uruchomienia silnika po ewentualnym nawet prawidłowym założeniu paska można narobić jeszcze większego bigosu pozdrowienia Jerzy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jerzy kamiński

Po zdjęciu pokrywy widać tylko wałek i szklanki zawory są pod spodem spróbuj obrócić wałek jeżeli nie będzie miał dużych luzów na krzywkach świadczących o zgięciu prowadnic próbuj dalej oczywiście wiesz o dokładnym ustawieniu wałka i wału korbowego na znakach jak również dokladnym założeniu paska opis był chyba na forum Jerzy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...